Blu ray speler defect?

20-09-2013 20:34 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een philips BDP3000 blu ray speler, en sinds gisteren krijg ik een foutmelding wanneer ik dvd's probeer af te spelen. Het scherm blijft blauw, en ik krijg de melding 'niet ondersteund'. Voordien heb ik dat probleem nooit gehad.

Iemand enig idee wat er zou kunnen mis zijn?
De helpdesk op het werk zegt altijd: heb je de stekkers er al eens uit gehaald, even gewacht en weer in gedaan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heb je hem al eens geupdate?
De stekker uitgetrokken heb ik al, maar zonder resultaat.

Een update heb ik niet gedaan, zou niet weten hoe eerlijk gezegd. Maar het zou me verbazen mocht dit de oplossing zijn, aangezien hij altijd gewerkt heeft, en nu zonder aanleiding plots geen dvd's meer afspeelt.
Dat kan ergens via je instellingen. Anders ff het boekje erbij pakken. En ik heb het ook ooit gehad, speelde een bepaalde dvd niet af ineens. Update gedaan, toen deed ie het weer. Dus kan best zijn dat dat toch je probleem is.
Heb je dat alleen met nieuwe dvd's , of ook met een dvd die je al wel eerder hebt afgespeeld?
Heb geen update kunnen doen, want hij hangt niet aan een netwerk, maar heb hem nog eens herstart en plotseling werkt hij weer wel

Bedankt allebei!
Had het nu met alle dvd's Naara. Kon zelfs niet naar de instellingen gaan aangezien ik niet uit dat blauw scherm en die foutmelding raakte. Maar het is dus opgelost bedankt
Ik zou toch wel nog die update doen als hij eraan hangt. Weet niet hoe lang je hem al hebt, maar als je al heel lang geen update gedaan hebt krijg je steeds vaker problemen. Die updates zijn er niet voor niks en zijn vaak ook een verbetering in de werking van het apparaat
Soms kan het ook helpen om zo'n schoonmaak cd er in te stoppen
Weet wat je zegt maar zeg niet alles wat je weet.
Voor de volgende x zeg maar ;)
Weet wat je zegt maar zeg niet alles wat je weet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven