Andere fora

22-09-2013 14:45 301 berichten
Ik lees al jaren mee op viva. Nu er geen duidelijkheid is of dit forum blijft bestaan ben ik aan het rondkijken naar andere fora.

Welk forum raden jullie mij aan?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee.
Mag niet dit topic. Er mag geen reclame gemaakt worden voor andere fora (zie het centrale Mod topic).
Ik vraag niet om reclame, alleen om tips.
Je kunt wel tips willen maar sinds vandaag mag je geen link meer zetten naar welk forum dan ook

Maar er is al ander onderdak. Maar sinds vandaag mogen we dat niet meer zeggen hier.

Ja begrijp ik. En toch mag het niet om een of andere vage reden die ik wel begrijp, maar hier niet kan uitleggen want anders maak ik ook reclame voor een forum en dat mag dus niet.
Ze zijn bang dat iedereen overloopt naar een ander leuker forum. En eigenlijk kan ik ze ook geen ongelijk geven.
Mag je geen andere fora noemen? Wat tragisch. Kan iemand dat andere onderdak omschrijven dan, anders val ik straks in zo'n gat. Is het dat forum met dat peil?
Maar er is dus een leuker forum? Als je geen link mag geven mag je dan wel de naam zeggen? Of een hint geven?
Helaas voor de kat zijn viool
Google is your best friend!

Misschien kun je een eigen forum maken, zogezegd create a forum (ik hou nogal van Engelse uitdrukkingen). Typ dan de naam in van je idool. Mijn idool heet viola. Als je er dan nog even de naam van je favoriete forum voorzet. Bij mij was dat de viva..Nou...dan kom je al een heel eind.

Succes!
Dan moet het lukken!

Ik zie jullie verschijnen!
Dank!
quote:Pantax schreef op 22 september 2013 @ 14:54:

Mag je geen andere fora noemen? Wat tragisch. Kan iemand dat andere onderdak omschrijven dan, anders val ik straks in zo'n gat. Is het dat forum met dat peil?

Nee, deze is erg nieuw, sinds vrijdag in de lucht.

Google de aanwijzingen van Lous en het komt goed.
quote:Pantax schreef op 22 september 2013 @ 14:54:

Mag je geen andere fora noemen? Wat tragisch. Kan iemand dat andere onderdak omschrijven dan, anders val ik straks in zo'n gat. Is het dat forum met dat peil?Dat is sinds vandaag
Ik heb hem hoor, half woord enzo
quote:yasmijn schreef op 22 september 2013 @ 14:58:

[...]

Nee, deze is erg nieuw, sinds vrijdag in de lucht.

Google de aanwijzingen van Lous en het komt goed.Ik hoop nu wel op een nominatie als erelid.
Gevonden!!!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:Djin schreef op 22 september 2013 @ 15:00:

Gevonden!!!
Gaat het forum weg dan? Dat zou wel balen zijn want mijn andere forum heeft onlangs een restyling ondergaan en daar loopt nu iedereen weg.
He dat is jammer waar moeten we dan heen ik ben geen google held :'(
Moet lukken happiness...gewoon de aanwijzingen volgen in mijn eerdere post (aantal woorden eruit halen en googelen).
Mail me maar even vivaviola@roza.nl
Ik hoop dat dit forum blijft bestaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven