Fotoboek maken

24-09-2013 09:23 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil voor het eerst een fotoboek gaan maken en heb het programma van kruitvat geïnstalleerd. Maar het valt me vies tegen. Had me het veel eenvoudiger voorgesteld.

Programma doet vooral wat ik niet wil en om nu te zeggen dat je het simpel veranderd in hoe je het wel zou willen en dat je daar nu erg goed uitleg bij krijgt, nee dus.

Ligt het aan mij en moet ik meer doorzetten, of is kruitvat misschien niet de juiste keus en had ik beter voor een ander bedrijf kunnen kiezen?

Wie heeft er ervaring mee en weet bij wie ik moet zijn voor een simpel te maken fotoboek en dan bedoel ik foto's schuiven op een pagina waar ik ze wil hebben, wat puzzelen verkleinen en vergroten om het passend te krijgen. Iets als "kind kan de was doen"

Dit programma doet me denken aan de ingewikkelde teken en bewerkingsprogramma's waar mijn man vroeger wel mee werkte en waar het echt wel een tijdje duurde voor je die dan door had.

Wat is jullie ervaring ermee?
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ik vind Kruidvat niet ingewikkeld, maar wat je niet moet doen is het programma zelf de foto's laten plaatsen. Dat kun je beter zelf doen, de boel herstellen/omgooien kost veel meer tijd.
ik bestel de albums altijd bij webprint.

goede kwaliteit, een fijne prijs en een makkelijk programma.

hier kun je ook zelf spelen met de indeling en grootte van de foto's
Ik gebruik altijd die van de Albert Heijn, maar volgens mij is die bijna het zelfde als die van Kruidvat.

Je moet inderdaad zoals hierboven gezegd niet de foto's automatisch laten plaatsen etc. maar gewoon zelf plaatsen, werkt veel beter en uiteindelijk sneller.
Op zich moet je met het programma van kruitvat ook kunnen spelen maar ik had me dat eigenlijk makkelijker voorgesteld, ook met meer uitleg.

Nu speelt zeker mee dat ik mogelijk niet veel geduld heb en het bij mij al snel moet doen wat ik wil

Dank voor jullie reacties
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ik maak mijn fotoboeken via iPhoto op de iMac.
ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met het programma van de kruidvat etc....zelf maak ik altijd mijn fotoboeken bij www.fotofabriek.nl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven