vraagje

24-09-2013 15:46 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
dag allemaal ik heb een vraagje of mensen hier meer weten over Viola holt haar beslising haar facebookpagina weg te halen? ik word nu gelofo ik voor de gek gehouden op een andere viva forum. het is heel verwarrend zo duidelijkheid aub!
sorry ik ben niet zo duidelijk geweest maar ik was dus bevriend met viola op facebook en nu is haar profiel weg, nu zeggen sommige mensen dat ze mij geblokkeerd heeft en sommige mensen zeggen dat ze haar pagina weg heeft gehaald en dat mensen van vivaforum daar achter zitten??
Ja, wij zitten erachter
.
welk ander forum trouwens?
.
Ze heeft hem verwijderd, geen idee waarom. Maar dat het iets met viva te maken heeft, zou me niks verbazen
nee dat zeggen vriendinnen die ik via violas pagin a heb leren kennen ook allemaal hoor desparate housewife
maar niemand snapt hoe het precies zit
http://glamora.ma/2013/09/viola_holt_ga ... forum.html
.
Het vivaviola forum? Ga meteen bij lezen daar! Briljant!
Dit is toch niet echt? Niemand is toch werkelijk fan van dat sneue c-sterretje?
quote:isa__88 schreef op 24 september 2013 @ 15:56:

http://glamora.ma/2013/09/viola_holt_ga ... forum.html scamp zit in de piepzak hierom haha! Sure...de enige die zich druk maakt is la Holt zelf. D'r humor is zeker uit d'r doos weggedreven tijdens die playboy-shoot...
quote:pimpelmeesje67 schreef op 24 september 2013 @ 15:57:

Het vivaviola forum? Ga meteen bij lezen daar! Briljant!ik zeg, walchelijk!
heeft iemand het emailadres van viola holt?
Info@viool.com

Allemaaal Scamp haar schuld. Walchelijk mens.
quote:nursejacky schreef op 24 september 2013 @ 16:07:

Info@viool.comIk dacht info@debestverkochteplayboyooitdankzijmij.com
Ow wacht! TO heeft zich net pas aangemeld! En aan de schrijfstijl te zien is het onze Viool zelf! Wat leuk dat je even langs komt

alle trash die we hier neer gooien gaat ze zeker weer tegen ons gebruiken...
Hoe wil ze dat dan doen?

Als wij onze mening uiten door te zeggen dat ze een troela is, dan is dat onze mening. Want we schrijven op het vf, voor vrouwen met een mening
Dat kan ze ook niet, maar dat denkt ze gaat ze in de media ons weer quoten enzo. Dat bedoel ik
Bij mijn staat ze anders nog chewoon in me lijst hoor.
De echte vraag is: waarom wil je vrienden zijn met Viola Holt?
Viola is misschien wel de laatste levende van de Grote Filosofen, en als zij stopt met het delen van haar paarlen van wijsheid is dat een groot gemis. Niet alleen voor ons, haar discipelen, maar ook voor de zoektocht naar de waarheid.
Viool staat ook nog steeds tussen mijn FB vrienden maar ze heeft haar account on Holt gezet denk ik?
Schrijft zij mee op het forum dan? Snap er niks van...
Ik zie haar er wel voor aan ja. Ze moet toch op de hoogte blijven van wat er over haar geluld word

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven