geluid iPhone heeft kuren
donderdag 26 september 2013 om 11:47
Mijn iPhone heeft kuren.
De beltoon doet het gewoon, smstoon niet en als ik een filmpje of muziek afspeel doet hij het alleen met de oordopjes erin.
Heeft iemand énig idee wat er aan de hand kan zijn? Ik dacht aan vuil in dat oordopjes-gaatje maar dan zou ik toch ook geen geluid krijgen als ik gebeld word?
De beltoon doet het gewoon, smstoon niet en als ik een filmpje of muziek afspeel doet hij het alleen met de oordopjes erin.
Heeft iemand énig idee wat er aan de hand kan zijn? Ik dacht aan vuil in dat oordopjes-gaatje maar dan zou ik toch ook geen geluid krijgen als ik gebeld word?
donderdag 26 september 2013 om 11:50
donderdag 26 september 2013 om 13:08
quote:MissFiled schreef op donderdag 26 september 2013 11:50 Volgens mij is het zo dat als je je koptelefoon er in hebt, en je luistert op dat moment niet ergens naar, dat de beltoon dan ook gewoon door het speakertje klinkt (heb ik in elk geval op een gegeven moment gehad), dus het zou idd wel aan de koptelefoon ingang kunnen liggen..."Volgens mij is het zo dat als je je koptelefoon er in hebt, en je luistert op dat moment niet ergens naar, dat de beltoon dan ook gewoon door het speakertje klinkt (heb ik in elk geval op een gegeven moment gehad), dus het zou idd wel
aan de koptelefoon ingang kunnen liggen..."
Ik hoor gewoon m'n beltoon als ik niks aan het doen ben. Dus niet alleen als m'n oortjes er in zitten.
Sassafras, ik kan nergens een een microfoontje ontdekken!
aan de koptelefoon ingang kunnen liggen..."
Ik hoor gewoon m'n beltoon als ik niks aan het doen ben. Dus niet alleen als m'n oortjes er in zitten.
Sassafras, ik kan nergens een een microfoontje ontdekken!
zaterdag 28 september 2013 om 10:29