iOS 7: is het wat?
donderdag 26 september 2013 om 23:29
vrijdag 27 september 2013 om 11:57
quote:Tweezer schreef op 27 september 2013 @ 11:53:
Caribou, wat/welke bedoel je met privacy instellingen?Dit bedoel ik:
http://www.zdnet.nl/nieuw ... llijk%2dmoet%2dactiveren/
Caribou, wat/welke bedoel je met privacy instellingen?Dit bedoel ik:
http://www.zdnet.nl/nieuw ... llijk%2dmoet%2dactiveren/
vrijdag 27 september 2013 om 12:14
Mwoah, ik ben nog niet heel tevreden. Ook niet heel ontevreden, maar er zijn wel een paar dingen die ik mis. Waar is bijv. het zoekvakje naast de adresbalk in Safari gebleven? En waar is mijn 'in één oogopslag-weerbericht' als ik het scherm naar beneden schuif? Er staat nu een stukje tekst over het weer, veel minder prettig vind ik. Er is wel de weer-app, maar ja, dat naar beneden schuiven en dan gelijk het weer zien vond ik zo handig.
En het 3D-effect van de achtergrond heb ik ook gelijk uitgezet. Lelijk, en het kost extra batterij.
En het 3D-effect van de achtergrond heb ik ook gelijk uitgezet. Lelijk, en het kost extra batterij.
vrijdag 27 september 2013 om 12:24
vrijdag 27 september 2013 om 12:37
quote:eva-30 schreef op 27 september 2013 @ 12:28:
Ja inderdaad. dan hoef je niet te updaten, maar een iphone zonder nieuwe apps is ook niks. Waarvoor heb je dat ding dan?
Maar ok, ik vind ios7 verder prima, alleen traag helaas. Volgend jaar over op android.
Hahaha, dat in combinatie met je opmerking dat je niet voor elke app wilt betalen komt neer op:
-Ik wil een iPhone met het nieuwste van het nieuwste qua software, maar ik wil er vooral niet voor betalen en ik wil zeker mijn telefoon niet updaten-
Zo werkt het natuurlijk niet.
Denk je dat je met android voor eens en voor altijd klaar bent?
Ja inderdaad. dan hoef je niet te updaten, maar een iphone zonder nieuwe apps is ook niks. Waarvoor heb je dat ding dan?
Maar ok, ik vind ios7 verder prima, alleen traag helaas. Volgend jaar over op android.
Hahaha, dat in combinatie met je opmerking dat je niet voor elke app wilt betalen komt neer op:
-Ik wil een iPhone met het nieuwste van het nieuwste qua software, maar ik wil er vooral niet voor betalen en ik wil zeker mijn telefoon niet updaten-
vrijdag 27 september 2013 om 13:45
Mijn moeder heeft m per ongeluk geupdated. De whatsapp was vervolgens verdwenen. Als je die in de appstore wil herstellen dan staat hij niet tussen de aankopen. En ook kan je hem niet kopen in de appstore want je moet door 60 pagina's voorwaarden en nergens staat de optie akkoord.. Dus ze kan niet meer whatsappen
Ikzelf wacht dus nog maar even.. Mijn Wifi kan je niet meer aanzetten en op internet zegt men dat dat kan liggen aan een verouderde versie van iOS. En toch wil ik er nog niet aan!
Mn accu gaat net een halve dag mee.. En als ik al lees nu nóg minder!
Ikzelf wacht dus nog maar even.. Mijn Wifi kan je niet meer aanzetten en op internet zegt men dat dat kan liggen aan een verouderde versie van iOS. En toch wil ik er nog niet aan!
Mn accu gaat net een halve dag mee.. En als ik al lees nu nóg minder!
vrijdag 27 september 2013 om 13:45
quote:kadanz schreef op 27 september 2013 @ 12:37:
[...]
Euh? Waar staat dat ik niet wil updaten. Het enige wat ik vroeg of iemand een idee had waarom mijn Iphone nu traag is.
Jij kwam met de opmerking: Je hoeft niet te updaten.....
Ik geef hierboven aan dat ik juist WEL wil updaten, anders kan ik geen nieuwe apps krijgen.
[...]
Euh? Waar staat dat ik niet wil updaten. Het enige wat ik vroeg of iemand een idee had waarom mijn Iphone nu traag is.
Ik geef hierboven aan dat ik juist WEL wil updaten, anders kan ik geen nieuwe apps krijgen.
vrijdag 27 september 2013 om 19:16
quote:shoplustige78 schreef op 27 september 2013 @ 13:35:
Is er iemand die me kan helpen ? Ik heb hem ook op mijn ipad maar waar ik me gruwelijk aan irriteer is dat als ik naar beneden scroll dat er ondrin een scherm opspringt. Dat moet je dan weg drukken op een pijl.
dit kan je aanpassen bij instellingen....ben er tijden mee bezig geweest, vrees dat ik t niet na kan vertellen
Even puzzelen dus!
Toch nog ff gezocht; bedieningspaneel moet je wijzigen,
Is er iemand die me kan helpen ? Ik heb hem ook op mijn ipad maar waar ik me gruwelijk aan irriteer is dat als ik naar beneden scroll dat er ondrin een scherm opspringt. Dat moet je dan weg drukken op een pijl.
dit kan je aanpassen bij instellingen....ben er tijden mee bezig geweest, vrees dat ik t niet na kan vertellen
Even puzzelen dus!
Toch nog ff gezocht; bedieningspaneel moet je wijzigen,
vrijdag 27 september 2013 om 19:24
vrijdag 27 september 2013 om 19:33
vrijdag 27 september 2013 om 19:40
quote:Caribou schreef op 27 september 2013 @ 11:51:
De vormgeving is lelijk, maar het is wel een verbetering.
Op internet zijn genoeg tips te vinden waarmee je de batterij langer mee gaat.
En vergeet niet de privacy-instellingen aan te passen!Wat is de verbetering en welke privacy-instellingen doel je op?
De vormgeving is lelijk, maar het is wel een verbetering.
Op internet zijn genoeg tips te vinden waarmee je de batterij langer mee gaat.
En vergeet niet de privacy-instellingen aan te passen!Wat is de verbetering en welke privacy-instellingen doel je op?
Je bent zelf een theepot
vrijdag 27 september 2013 om 19:59
quote:Suhke schreef op 27 september 2013 @ 13:45:
Mijn moeder heeft m per ongeluk geupdated. De whatsapp was vervolgens verdwenen. Als je die in de appstore wil herstellen dan staat hij niet tussen de aankopen. En ook kan je hem niet kopen in de appstore want je moet door 60 pagina's voorwaarden en nergens staat de optie akkoord.. Dus ze kan niet meer whatsappen
Mn accu gaat net een halve dag mee.. En als ik al lees nu nóg minder!Oh niet meer kunnen appen zou ik wel missen.
Mn accu gaat net een halve dag mee.. En als ik al lees nu nóg minder!Oh niet meer kunnen appen zou ik wel missen.
Je bent zelf een theepot
vrijdag 27 september 2013 om 20:05
quote:eva-30 schreef op 27 september 2013 @ 13:45:
[...]
Is dat zo?
Bij de vorige update was er een probleem met de kaarten. Ik heb op de upgrade van die update gewacht en kon in die periode gewoon app's downloaden
[...]
Is dat zo?
Bij de vorige update was er een probleem met de kaarten. Ik heb op de upgrade van die update gewacht en kon in die periode gewoon app's downloaden
Je bent zelf een theepot
vrijdag 27 september 2013 om 20:26
Bij mij is ie ook zo leeg, dus heb ik de helderheid teruggezet en dat scheelt wel. Safari vind ik een voorruitgang, maar verder....nee helemaal niks. De klok wil idd niet meer tikken als voorheen. Heb nu een bugfix om te uploaden, durf het bijna niet aan.
Gelukkig heb ik mijn telefoon nog niet gedaan. Is bij iedereen dan whatsapp eraf??
Gelukkig heb ik mijn telefoon nog niet gedaan. Is bij iedereen dan whatsapp eraf??
vrijdag 27 september 2013 om 20:32