Al die afkortingen???
zaterdag 28 september 2013 om 23:03
zaterdag 28 september 2013 om 23:53
zaterdag 28 september 2013 om 23:57
quote:tattoo-lady schreef op zaterdag 28 september 2013 23:53 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="MrsStanleyWalker in "Al die afkortingen???"" class="messagelink">MrsStanleyWalker schreef op 28 september 2013 @ 23:49</a>:</b>
Ik ben ook klein, maar ik heb toch echt geen huisje of een autootje. Wel kleine kleertjes.</div></blockquote>En wat nou als mijn vriend 3cm kleiner is als mij... mag mannetje dan nog steeds niet?
Nee
En "als mij" mag ook niet, moet zijn "dan ik"
Genoeg taalnazis hierzo. En begin nooit een topic met "ik en mijn vriend/vriendin/buurvrouw" de ik-vorm komt altijd als 2e.
Ik ben ook klein, maar ik heb toch echt geen huisje of een autootje. Wel kleine kleertjes.</div></blockquote>En wat nou als mijn vriend 3cm kleiner is als mij... mag mannetje dan nog steeds niet?
Nee
En "als mij" mag ook niet, moet zijn "dan ik"
Genoeg taalnazis hierzo. En begin nooit een topic met "ik en mijn vriend/vriendin/buurvrouw" de ik-vorm komt altijd als 2e.
zaterdag 28 september 2013 om 23:57
zondag 29 september 2013 om 00:00
OP's worden verwijderd als ze niet t gewenste reacties krijgen van de forummers.
Of in t kader van privacy hier ook wel praaaaaiiivaaaiissie genoemd
Als men zegt dat je moet "loepen" klik je op t icoontje van een loep onder de profielnaam daar zie je alle geopende topics en berichten van die persoon.
Of in t kader van privacy hier ook wel praaaaaiiivaaaiissie genoemd
Als men zegt dat je moet "loepen" klik je op t icoontje van een loep onder de profielnaam daar zie je alle geopende topics en berichten van die persoon.
zondag 29 september 2013 om 00:02
zondag 29 september 2013 om 00:17
zondag 29 september 2013 om 00:18
zondag 29 september 2013 om 00:21
quote:christiane schreef op 29 september 2013 @ 00:18:
[...]
Heb ik het dus mis in mijn vorige reply.
Wat een ellende hier met links, plaatjes etc.
Gelukkig zit ik hier maar tijdelijk.Je mag hier pas plaatjes posten als je een heleboel normale reacties hebt geplaatst, vanwege de-vieze-plaatjes-posterTs die het forum teisterden.
[...]
Heb ik het dus mis in mijn vorige reply.
Wat een ellende hier met links, plaatjes etc.
Gelukkig zit ik hier maar tijdelijk.Je mag hier pas plaatjes posten als je een heleboel normale reacties hebt geplaatst, vanwege de-vieze-plaatjes-posterTs die het forum teisterden.
zondag 29 september 2013 om 00:50