Netflix gratis uitproberen
donderdag 3 oktober 2013 om 20:23
donderdag 3 oktober 2013 om 21:22
Ja klopt. Je moet wel 0,01 euro van je rekening af laten schrijven (om te bewijzen dat het je rekening is) maar je kunt dus opzeggen wanneer je wil en hebt een maand opzegtermijn. Opzeggen doe je ook gewoon in Netflix: je hoeft dus niet te bellen of te schrijven.
Kijktip: Orange is the new black! Zo leuk!
Kijktip: Orange is the new black! Zo leuk!
donderdag 3 oktober 2013 om 22:22
Het Nederlandse aanbod vind ik wat schaars. Wanneer je voor Firefox of Google Chrome de Mediahint-plugin download en installeert (www.mediahint.com), wordt het aanbod vervangen door het Amerikaanse aanbod.
Je hebt in dat geval wel alleen keuze uit Engelse ondertitels, maar je krijgt er veel meer voor terug!
Ja, echt binnen een maand opzegbaar, maar met deze uitbreiding zijn die 7 euro's het best waard
Je hebt in dat geval wel alleen keuze uit Engelse ondertitels, maar je krijgt er veel meer voor terug!
Ja, echt binnen een maand opzegbaar, maar met deze uitbreiding zijn die 7 euro's het best waard
donderdag 3 oktober 2013 om 22:28
quote:Zusenzoo schreef op 03 oktober 2013 @ 22:24:
Tunlr.net schijn je ook de USA versie te kunnen zien.
Tunlr is een minder stabiele dienst en complexer dan nodig. Daarbij is de kans aanwezig dat het te druk is op de server van de aanbieder en je moet wachten tot je op Netflix (VS) kunt.
Mediahint is een kwestie van 1x installeren in je browser en vervolgens surfen naar de Netflix-site. Geen rare fratsen.
Tunlr.net schijn je ook de USA versie te kunnen zien.
Tunlr is een minder stabiele dienst en complexer dan nodig. Daarbij is de kans aanwezig dat het te druk is op de server van de aanbieder en je moet wachten tot je op Netflix (VS) kunt.
Mediahint is een kwestie van 1x installeren in je browser en vervolgens surfen naar de Netflix-site. Geen rare fratsen.
maandag 7 oktober 2013 om 23:33
Orange is the new black vond ik ook geweldig
Wij gaan het abonnement wel laten doorlopen nu want tot nu toe heeft het iedere avond aan gestaan en dan is het de moeite wel waard. Ik heb genoeg series gezien die ik nog eens wilde zien!
Love me when I least deserve it, because that's when I really need it.