Chips enzo

04-10-2013 11:02 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was lekker boodschapjes aan het doen...op het laatst nog ff chippie voor op de bank tijdens Geer en Goor.

Ik pak mijn vertrouwde gele zak, uit het schap waar die vertrouwde gele zakken altijd staan ( kaas/ui) ...tot zover niets aan de hand.

Ik zit op t bankie en pak mijn zakkie chips erbij..open de zak en stop er 1 in mijn mond..wat een klap in me bek zeg...MOSTERD CHIPS

Dat is raar als je iets anders verwacht...en dan ook nog eens echt heel heel erg mosterd achtig hè?!

Hebben jullie hem al geproefd?

Nou mijn vraag is dan ook wat is jullie lievelings chips? en wat vind je van al die nieuwe smaken die er zijn?

Ik vind er werkelijk geen een lekker, en ben geneigd toch altijd de vertrouwde chippies te consumeren.

welke chips eet jij het liefst?

Totaal aantal stemmen: 81

Kaas/ui (12%)
Paprika (25%)
Naturel (21%)
wokkels, nibbits, hamka's enz (25%)
Anders (17%)
some people are so broke, all they have is money.
Ik kan niet kiezen uit die lijst!!!!!!!!!!!!!!! Allemaal lekker.

Ben dol op paprika. Maar naturel met whisky saus is ook zoooo lekker. En Hamka's en nibbit en wokkels......lekkerrrrrr.

Maar ik woon niet in Nederland! En hier hebben ze die smaken niet.

Hier hebben ze salt & vinegar! Bah!
Ik had gisteren een zak Kettle chips, blauwe zak. Eerste chipsje was echt vies!!! Daarna heb ik de hele zak leeggegeten. Yummmm
Lays oven baked mediterrane kruiden!
Ik ben gek op nacho chips naturel, dan wat geraspte kaas erover en 10 minuutjes in de oven, dip sausje erbij! Nomnomnom
Ik heb gestemd voor naturel, maar ik vind de teriyaki chips (volgens mij niet meer verkrijgbaar ) en patatje joppie ook erg lekker. Hamka's vind ik echt gruwelijk vies, net als de smaak cream & chives. Ik snap niet dat dat nog verkocht wordt.
Ik vind dit een leuk topic, in tegenstelling tot alle drama die je hier altijd voorbij zit komen. Word hier stiekem een beetje happy van

Ik heb trouwens op wokkels gestemd, hmmm die zakken zijn veel te klein
Mjam! Chips!! I love it. Ik vind eigenlijk alle chips lekker behalve chipito's pinda. Ik eet ze altijd met vlagen...op het moment zijn de bolongnese chpipsen van Croky weer favoriet. Deze vind ik vele malen lekkerder dan die van Lays.

BTW Salt & Vinagar vind ik ook heel lekker!
quote:vivagirl schreef op 04 oktober 2013 @ 11:07:

Ik kan niet kiezen uit die lijst!!!!!!!!!!!!!!! Allemaal lekker.

Ben dol op paprika. Maar naturel met whisky saus is ook zoooo lekker. En Hamka's en nibbit en wokkels......lekkerrrrrr.

Maar ik woon niet in Nederland! En hier hebben ze die smaken niet.

Hier hebben ze salt & vinegar! Bah!

Oh lekker! Dat is mijn lievelingschips!

Op de Thai sweet Chili na dan, die is het allerlekkerst.
quote:zomerfreak schreef op 04 oktober 2013 @ 11:08:

Ik had gisteren een zak Kettle chips, blauwe zak. Eerste chipsje was echt vies!!! Daarna heb ik de hele zak leeggegeten. Yummmm
Ik kan er niet aan wennen aan die salt & vinegar. Ze gooien hier ook vinegar over de patat...... En als ik om mayonnaise vraag, kijken ze me raar aan.......

Ben nu verslaafd aan popcorn trouwens, ook erg lekker!

In NL hou ik trouwens het meest van de ribble paprika chips!

Edit: de Thai Sweet chilli van Sensations is ook heeeerlijk!
Joppie chips, heeeeerlijk!!
Ik probeer nieuwe smaken altijd en vind ze vaak ook wel lekker maar wordt er toch op de een of andere manier altijd misselijk van.De nasmaak blijf ik ook altijd zo lang proeven en opboeren

Bij naturel heb ik dat niet of minder.

Tortillachips vind ik ook lekker maar man wil die alleen als ik er inderdaad kaas en jalapenopepers etc etc overheen gooi

Wokkels en nibit etc ook lekker.

Kortom ik lust ze allemaal jammer genoeg
Gestemd op paprika. Maar ik wissel wel af. Ik vind die paprika-sticks (frietjes) ook erg lekker en af en toe een wat meer spicy chipje zoals deze:

Nibbits, paprika van Lays en bolognese van Croky zijn hier favoriet. En letterchips van C1000, en die holle stokjes van C1000, en borrelnootjes, en paprikaribbels, en kaasknabbels van de Aldi, en...... alles is lekker!
Ik krijg er een punthoofd van!
Alle Engelse smaakjes: prawn cocktail, salt & vinegar... jammmm!
Ik heb er nog steeds de pest over in dat ze de Tzatziki chips uit de handel genomen hebben.

http://www.tabele-kalorii ... -Grecji-tzatziki-Lays.jpg

Jaren terug nog wel in Tsjechië gekocht, maar ja, das zo'n eind rijden.
Naturel! Lays is mijn lievelings, maar ook Wokkels naturel zijn erg lekker. En chipito's! Yummm I chips! Heel ongezond, maar echt heerlijk haha
quote:Plokkie schreef op 04 oktober 2013 @ 11:39:

Nibbits, paprika van Lays en bolognese van Croky zijn hier favoriet. En letterchips van C1000, en die holle stokjes van C1000, en borrelnootjes, en paprikaribbels, en kaasknabbels van de Aldi, en...... alles is lekker!Jaaaaa, Bolognese van Croky. Maar alleen die, Bolognese van andere merken lijkt nergens op.
Deze vind ik heerlijk!
Ribbelchips naturel, Lay's sensations, doritos blauw en bugles
Ik eet niet veel chips, na een paar heb ik de smaak en dat is genoeg. Momenteel koop ik enkel Doritos, Sweet Chili pepper.

Ooit was bij de Lidl een soortgelijke chips, die zo pittig was dat het werd afgeraden voor kinderen, die was ook superlekker. Voordeel daarvan was: meer dan een paar chippies kon je gewoon niet eten haha. Joppie chips vind ik lekker, Salt&Vinegar heb ik 1 keer op, beviel ook goed. En Pickleschips, in België voor het eerst geproefd en die heb ik ook tijdje gegeten.
nacho chips met een dippie
Bugles!
Gevuld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven