Chips enzo
vrijdag 4 oktober 2013 om 11:02
Ik was lekker boodschapjes aan het doen...op het laatst nog ff chippie voor op de bank tijdens Geer en Goor.
Ik pak mijn vertrouwde gele zak, uit het schap waar die vertrouwde gele zakken altijd staan ( kaas/ui) ...tot zover niets aan de hand.
Ik zit op t bankie en pak mijn zakkie chips erbij..open de zak en stop er 1 in mijn mond..wat een klap in me bek zeg...MOSTERD CHIPS
Dat is raar als je iets anders verwacht...en dan ook nog eens echt heel heel erg mosterd achtig hè?!
Hebben jullie hem al geproefd?
Nou mijn vraag is dan ook wat is jullie lievelings chips? en wat vind je van al die nieuwe smaken die er zijn?
Ik vind er werkelijk geen een lekker, en ben geneigd toch altijd de vertrouwde chippies te consumeren.
Ik pak mijn vertrouwde gele zak, uit het schap waar die vertrouwde gele zakken altijd staan ( kaas/ui) ...tot zover niets aan de hand.
Ik zit op t bankie en pak mijn zakkie chips erbij..open de zak en stop er 1 in mijn mond..wat een klap in me bek zeg...MOSTERD CHIPS
Dat is raar als je iets anders verwacht...en dan ook nog eens echt heel heel erg mosterd achtig hè?!
Hebben jullie hem al geproefd?
Nou mijn vraag is dan ook wat is jullie lievelings chips? en wat vind je van al die nieuwe smaken die er zijn?
Ik vind er werkelijk geen een lekker, en ben geneigd toch altijd de vertrouwde chippies te consumeren.
some people are so broke, all they have is money.
vrijdag 4 oktober 2013 om 11:07
vrijdag 4 oktober 2013 om 11:13
vrijdag 4 oktober 2013 om 11:14
quote:vivagirl schreef op 04 oktober 2013 @ 11:07:
Ik kan niet kiezen uit die lijst!!!!!!!!!!!!!!! Allemaal lekker.
Ben dol op paprika. Maar naturel met whisky saus is ook zoooo lekker. En Hamka's en nibbit en wokkels......lekkerrrrrr.
Maar ik woon niet in Nederland! En hier hebben ze die smaken niet.
Hier hebben ze salt & vinegar! Bah!
Oh lekker! Dat is mijn lievelingschips!
Op de Thai sweet Chili na dan, die is het allerlekkerst.
Ik kan niet kiezen uit die lijst!!!!!!!!!!!!!!! Allemaal lekker.
Ben dol op paprika. Maar naturel met whisky saus is ook zoooo lekker. En Hamka's en nibbit en wokkels......lekkerrrrrr.
Maar ik woon niet in Nederland! En hier hebben ze die smaken niet.
Hier hebben ze salt & vinegar! Bah!
Oh lekker! Dat is mijn lievelingschips!
Op de Thai sweet Chili na dan, die is het allerlekkerst.
vrijdag 4 oktober 2013 om 11:17
Ik kan er niet aan wennen aan die salt & vinegar. Ze gooien hier ook vinegar over de patat...... En als ik om mayonnaise vraag, kijken ze me raar aan.......
Ben nu verslaafd aan popcorn trouwens, ook erg lekker!
In NL hou ik trouwens het meest van de ribble paprika chips!
Edit: de Thai Sweet chilli van Sensations is ook heeeerlijk!
Ben nu verslaafd aan popcorn trouwens, ook erg lekker!
In NL hou ik trouwens het meest van de ribble paprika chips!
Edit: de Thai Sweet chilli van Sensations is ook heeeerlijk!
vrijdag 4 oktober 2013 om 11:36
Ik probeer nieuwe smaken altijd en vind ze vaak ook wel lekker maar wordt er toch op de een of andere manier altijd misselijk van.De nasmaak blijf ik ook altijd zo lang proeven en opboeren
Bij naturel heb ik dat niet of minder.
Tortillachips vind ik ook lekker maar man wil die alleen als ik er inderdaad kaas en jalapenopepers etc etc overheen gooi
Wokkels en nibit etc ook lekker.
Kortom ik lust ze allemaal jammer genoeg
Bij naturel heb ik dat niet of minder.
Tortillachips vind ik ook lekker maar man wil die alleen als ik er inderdaad kaas en jalapenopepers etc etc overheen gooi
Wokkels en nibit etc ook lekker.
Kortom ik lust ze allemaal jammer genoeg
vrijdag 4 oktober 2013 om 11:39
vrijdag 4 oktober 2013 om 11:42
Ik heb er nog steeds de pest over in dat ze de Tzatziki chips uit de handel genomen hebben.
http://www.tabele-kalorii ... -Grecji-tzatziki-Lays.jpg
Jaren terug nog wel in Tsjechië gekocht, maar ja, das zo'n eind rijden.
http://www.tabele-kalorii ... -Grecji-tzatziki-Lays.jpg
Jaren terug nog wel in Tsjechië gekocht, maar ja, das zo'n eind rijden.
vrijdag 4 oktober 2013 om 11:44
quote:Plokkie schreef op 04 oktober 2013 @ 11:39:
Nibbits, paprika van Lays en bolognese van Croky zijn hier favoriet. En letterchips van C1000, en die holle stokjes van C1000, en borrelnootjes, en paprikaribbels, en kaasknabbels van de Aldi, en...... alles is lekker!Jaaaaa, Bolognese van Croky. Maar alleen die, Bolognese van andere merken lijkt nergens op.
Nibbits, paprika van Lays en bolognese van Croky zijn hier favoriet. En letterchips van C1000, en die holle stokjes van C1000, en borrelnootjes, en paprikaribbels, en kaasknabbels van de Aldi, en...... alles is lekker!Jaaaaa, Bolognese van Croky. Maar alleen die, Bolognese van andere merken lijkt nergens op.
vrijdag 4 oktober 2013 om 11:48
Ik eet niet veel chips, na een paar heb ik de smaak en dat is genoeg. Momenteel koop ik enkel Doritos, Sweet Chili pepper.
Ooit was bij de Lidl een soortgelijke chips, die zo pittig was dat het werd afgeraden voor kinderen, die was ook superlekker. Voordeel daarvan was: meer dan een paar chippies kon je gewoon niet eten haha. Joppie chips vind ik lekker, Salt&Vinegar heb ik 1 keer op, beviel ook goed. En Pickleschips, in België voor het eerst geproefd en die heb ik ook tijdje gegeten.
Ooit was bij de Lidl een soortgelijke chips, die zo pittig was dat het werd afgeraden voor kinderen, die was ook superlekker. Voordeel daarvan was: meer dan een paar chippies kon je gewoon niet eten haha. Joppie chips vind ik lekker, Salt&Vinegar heb ik 1 keer op, beviel ook goed. En Pickleschips, in België voor het eerst geproefd en die heb ik ook tijdje gegeten.