afscheid
maandag 30 september 2013 om 10:37
Voor alle nieuwsgierige onder jullie zal ik het maar gelijk vertellen.
Wij hebben besloten om uit elkaar te gaan.
We hebben een hele fijne tijd gehad samen.
Maar toen ik vandaag van hem mijn vieze warme pantoffels aan moest omdat HIJ dat beter vond staan i.p.v mijn slippers die ik zo graag draag, was dat voor mij de druppel. Ik laat me niet dwingen. Door niets of niemand. Wij kunnen niet meer door 1 deur en dus zal hij ook diegene zijn die vertrekt. En zoals de zaken ervoor staan, zal hij voorlopig ook niet terug komen.
.......
En nee sensatie zoekers.......
Ik heb het NIET over mijn man.
Ik heb het over DE ZOMER. Dus onze wegen scheiden hier en ik zeg; vaarwel mijn grote liefde. Waarschijnlijk tot volgend jaar!
Wij hebben besloten om uit elkaar te gaan.
We hebben een hele fijne tijd gehad samen.
Maar toen ik vandaag van hem mijn vieze warme pantoffels aan moest omdat HIJ dat beter vond staan i.p.v mijn slippers die ik zo graag draag, was dat voor mij de druppel. Ik laat me niet dwingen. Door niets of niemand. Wij kunnen niet meer door 1 deur en dus zal hij ook diegene zijn die vertrekt. En zoals de zaken ervoor staan, zal hij voorlopig ook niet terug komen.
.......
En nee sensatie zoekers.......
Ik heb het NIET over mijn man.
Ik heb het over DE ZOMER. Dus onze wegen scheiden hier en ik zeg; vaarwel mijn grote liefde. Waarschijnlijk tot volgend jaar!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
maandag 30 september 2013 om 11:40
Hier nog een toepasselijk muziekje TO: http://www.youtube.com/watch?v=wWBvxgLaNEo
vrijdag 4 oktober 2013 om 21:32
vrijdag 4 oktober 2013 om 23:08
vrijdag 4 oktober 2013 om 23:15