afscheid

30-09-2013 10:37 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle nieuwsgierige onder jullie zal ik het maar gelijk vertellen.

Wij hebben besloten om uit elkaar te gaan.

We hebben een hele fijne tijd gehad samen.

Maar toen ik vandaag van hem mijn vieze warme pantoffels aan moest omdat HIJ dat beter vond staan i.p.v mijn slippers die ik zo graag draag, was dat voor mij de druppel. Ik laat me niet dwingen. Door niets of niemand. Wij kunnen niet meer door 1 deur en dus zal hij ook diegene zijn die vertrekt. En zoals de zaken ervoor staan, zal hij voorlopig ook niet terug komen.

.......

En nee sensatie zoekers.......

Ik heb het NIET over mijn man.

Ik heb het over DE ZOMER. Dus onze wegen scheiden hier en ik zeg; vaarwel mijn grote liefde. Waarschijnlijk tot volgend jaar!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik kan nog makkelijk met blote benen in mijn tuin zitten nu hoor en neem nog geen afscheid.
Ik ga deze week buiten genieten en de tuin eens flink aanpakken. DUs ik denk dat het zweten wordt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Hij is leuk!
Alles is nog groen buiten, met hier en daar wat afgewaaide blaadjes op de grond.

Ik hou van mijn nieuwe partner Herfst. Mijn hart is groot.
Ik zie de zomerdame hand in hand met de herfstjongeling. Tot nu toe kunnen ze het heel goed met elkaar vinden. Ik hoop dat dat nog eventjes mag duren.
Hier nog een toepasselijk muziekje TO: http://www.youtube.com/watch?v=wWBvxgLaNEo
Ben ook dol op alle seizoenen maar mijn favoriet komt eraan, nog ff wachten en alles heeft in de ochtend weer zo'n prachtig wit vorstlaagje, heldere koude nachten mmmm, nu maar genieten van de oude wijven zomer ;o)
Technisch gezien zijn jullie 'on a break', maar ik vrees dat je vreemd zal gaan met één van z'n drie broertjes.
Had jij niet gewoon weg kunnen gaan, i.p.v. hem weg te sturen?
Tjonge jonge, zie het ook al op Facebook staan, hetzelfde verhaaltje, gedeeld door Jan en Alleman.

Het is hier best lekker weer en de voorspelling is ook niet slecht.
Het is hier heerlijk weer deze week. Ik loop al drie dagen zonder jas buiten.

Elke dag deze week stevig gewandeld, tot ik bezweet thuis kwam.

Alleen vannacht een buitje, dus vandaag met laarzen ipv schoenen het bos in. Leuk voor de kinderen.
Ik liep vandaag nog te puffen in mijn zomerjas! En man kwam ook thuis uit werk met zijn winterjas over de arm. Nee, wij zijn nog onafscheidelijk, nazomer en ik!
De komende week nog 19 tot 20 graden met flink wat zon. Heerlijk! De zomer blijft nog even in de deuropening hangen.
quote:hgjb schreef op 04 oktober 2013 @ 11:59:

Tjonge jonge, zie het ook al op Facebook staan, hetzelfde verhaaltje, gedeeld door Jan en Alleman.

Het is hier best lekker weer en de voorspelling is ook niet slecht.To heeft het dus 'gejat'
Frankly my dear, I don"t give a damn
Na 1 zin dacht ik een scheiding van poes of hond of godbetert de cavia wat dat betreft was de zomer een 'verrassing' maar het blijven verschrikkelijke verhaaltjes.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Voor de eerste keer dat ik hier woon is het in NL beter weer dan hier. Hier is het 10 graden, blegh, niks geen mooie nazomer. Ben benieuwd wanneer de eerste sneeuw komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven