24kitchen
maandag 7 oktober 2013 om 13:33
quote:Penelopeia schreef op 07 oktober 2013 @ 11:16:
Ik vind de recepten van Jamie trouwens meestal wel aantrekkelijk, maar ik kan hem echt niet uitstaan, veel te popi jopi. Laatst was er een of andere picknick/barbecue-aflevering, waarbij hij liggend op een kleedje aan het koken was
Heb ik ook gezien idioot gewoon. Ik heb het idee dat hij(of zijn productieteam) een beetje doorgeslagen zijn met hoe makkelijk het allemaal moet ogen en hoe ''rustiek'' ook met al dat eten op een houten plank met een mes erin en ladingen olijfolie erover heen
Maar ik blijf het leuk vinden om naar te kijken en laat me er wel door inspireren maar dan op een normale manier.
Ik vind de recepten van Jamie trouwens meestal wel aantrekkelijk, maar ik kan hem echt niet uitstaan, veel te popi jopi. Laatst was er een of andere picknick/barbecue-aflevering, waarbij hij liggend op een kleedje aan het koken was
Heb ik ook gezien idioot gewoon. Ik heb het idee dat hij(of zijn productieteam) een beetje doorgeslagen zijn met hoe makkelijk het allemaal moet ogen en hoe ''rustiek'' ook met al dat eten op een houten plank met een mes erin en ladingen olijfolie erover heen
Maar ik blijf het leuk vinden om naar te kijken en laat me er wel door inspireren maar dan op een normale manier.
maandag 7 oktober 2013 om 16:41
Ik kijk het erg graag. Waar ik mij soms aan kan irriteren is dat Rudolf tegen je praat alsof je een kleuter bent En soms heb ik zoiets van: daar moet ik dan toch wel vele verschillende producten voor kopen. Maar al met al leuk! en soms ook handig om mijn eetlust op te wekken als die weer eens van zich laat afweten.
maandag 7 oktober 2013 om 17:31
quote:SoMiDi schreef op 07 oktober 2013 @ 16:41:
Waar ik mij soms aan kan irriteren is dat Rudolf tegen je praat alsof je een kleuter bent .Ja idd dat vind ik ook! Maar ik vind dat dan ook wel weer super grappig haha. Ik vind het ook hilarisch dat ie soms dingen heel serieus bedoeld terwijl het echt heel vunzig klinkt, maar misschien ligt dat aan mij haha.
Waar ik mij soms aan kan irriteren is dat Rudolf tegen je praat alsof je een kleuter bent .Ja idd dat vind ik ook! Maar ik vind dat dan ook wel weer super grappig haha. Ik vind het ook hilarisch dat ie soms dingen heel serieus bedoeld terwijl het echt heel vunzig klinkt, maar misschien ligt dat aan mij haha.
maandag 7 oktober 2013 om 17:33
quote:hannasophie schreef op 07 oktober 2013 @ 17:31:
[...]
Ja idd dat vind ik ook! Maar ik vind dat dan ook wel weer super grappig haha. Ik vind het ook hilarisch dat ie soms dingen heel serieus bedoeld terwijl het echt heel vunzig klinkt, maar misschien ligt dat aan mij haha. Ja dat laatste haha! Hij zei een keer 'zet je hakken maar in de vloerbedekking want je glibbert zo van je stoel af, zo lekker is dit'. Nou weet ik niet meer of hij dat precies zo zei, maar zo interpreteerde ik het wel
[...]
Ja idd dat vind ik ook! Maar ik vind dat dan ook wel weer super grappig haha. Ik vind het ook hilarisch dat ie soms dingen heel serieus bedoeld terwijl het echt heel vunzig klinkt, maar misschien ligt dat aan mij haha. Ja dat laatste haha! Hij zei een keer 'zet je hakken maar in de vloerbedekking want je glibbert zo van je stoel af, zo lekker is dit'. Nou weet ik niet meer of hij dat precies zo zei, maar zo interpreteerde ik het wel
maandag 7 oktober 2013 om 17:37
quote:SillySill schreef op 07 oktober 2013 @ 00:11:
Ik vind het heerlijk tv, word er altijd helemaal zen van
. Jamie Oliver staat echt met stip op 1. Zelfs als hij iets maakt met ingrediënten die ik niet lust lijkt het me als hij het maakt toch lekker. Die Vlaamse koks vindt ik minder omdat dat eten me meestal niet zo lekker lijkt.Haha, ik ook. Net als ik Bob Ross keek vroeger toen ik in de tentamenstress zat . Goed voor de ontspanning, 24 kitchen, maar eigenlijk kijk ik vooral Rudolph of Jamie (15 minutes). Nog nooit iets gekookt, maar leuk om te zien hoe Jamie kookt terwijl ik niet verder kom dan in zijn boek bladeren.
Ik vind het heerlijk tv, word er altijd helemaal zen van
maandag 7 oktober 2013 om 17:38
quote:Penelopeia schreef op 07 oktober 2013 @ 17:33:
[...]
Ja dat laatste haha! Hij zei een keer 'zet je hakken maar in de vloerbedekking want je glibbert zo van je stoel af, zo lekker is dit'. Nou weet ik niet meer of hij dat precies zo zei, maar zo interpreteerde ik het wel Jaaaa inderdaad!! Die heb ik ook gezien hahah. Hij zegt bijna elke uitzending wel zoiets, echt zo hilarisch.
[...]
Ja dat laatste haha! Hij zei een keer 'zet je hakken maar in de vloerbedekking want je glibbert zo van je stoel af, zo lekker is dit'. Nou weet ik niet meer of hij dat precies zo zei, maar zo interpreteerde ik het wel Jaaaa inderdaad!! Die heb ik ook gezien hahah. Hij zegt bijna elke uitzending wel zoiets, echt zo hilarisch.
maandag 7 oktober 2013 om 17:49
Ik vind persoonlijk die kookbarbie zo'n ramp... Die dame die het altijd zeer noodzakelijk vindt om ons 'verstips' te geven. Wat ze doet, daar kan ik me nog iets bij voorstellen (al vind ik het vaak overdreven) maar de manier waarop... Zo barbie-achtig, plastic, nep. Vandaar mijn naam kookbarbie
Ik vind naast Jamie en Rudolph's Bakery ook First Aid Kitchen leuk. Die man die gewoon in normale keukentjes gaat staan koken, in plaats van in zo'n mega-keuken. En de mensen helpt met alledaagse problemen (witlof wordt niet gaar, kan geen rijst koken, gebakken aardappeltjes worden niet krokant...) ipv een gerecht maakt waarvoor je ofwel een halve supermarkt leeg moet kopen ofwel een grote uitgebreide keuken moet hebben... Ik weet niet hoe groot jullie keukens zijn, maar mijn 2-zitbank is al groter dan mijn keuken... Wordt dus ook altijd een beetje jaloers van die zender...
Maar wel leuk om te kijken! Weet ik tenminste wat ik voor keukenspullen in mijn volgende huisje wil...
Ik vind naast Jamie en Rudolph's Bakery ook First Aid Kitchen leuk. Die man die gewoon in normale keukentjes gaat staan koken, in plaats van in zo'n mega-keuken. En de mensen helpt met alledaagse problemen (witlof wordt niet gaar, kan geen rijst koken, gebakken aardappeltjes worden niet krokant...) ipv een gerecht maakt waarvoor je ofwel een halve supermarkt leeg moet kopen ofwel een grote uitgebreide keuken moet hebben... Ik weet niet hoe groot jullie keukens zijn, maar mijn 2-zitbank is al groter dan mijn keuken... Wordt dus ook altijd een beetje jaloers van die zender...
Maar wel leuk om te kijken! Weet ik tenminste wat ik voor keukenspullen in mijn volgende huisje wil...