Cadeau schoonmoeder... help!

08-10-2013 14:33 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel spreekt voor zich... mijn schoonmoeder wordt volgende week 51. Wat zullen we haar geven? Vorig jaar met haar 50ste verjaardag hebben we een weekendje weg gegeven met het hele gezin (schoonpa+ma+zoons+aanhang).

Wie heeft er leuke tips???
Budget? Type?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een goed boek, sauna-bon, abonnement op de bloemist, mooi sieraad (armband, paar oorbellen), diner-bon, bioscoopbon, dvd-pakket met films die ze leuk vind (bepaald genre bv), nieuwe handtas.

Wat is het budget eigenlijk?
Zoiets? : http://www.deschatkamerwe ... tchips/xl-starterspakket/
Emmm budget zou ik zeggen 80 a 100 euro.

Ze houdt van eten, carnaval (jaja haha) muziek, dansen, uitgaan (jaja!), kleding, shoppen, en veel leuke dingen doen. Erg actief is ze
Wat vindt ze leuk? Met zijn allen een boottochtje maken? Gaan wokken? Naar een openluchtmuseum?
Geef een bongo bon.
Ik denk zelf dat ze iets van een dinnershow wel leuk zal vinden, lekker eten met wat spektakel erbij. Maar dan moeten ze er ook kunnen blijven slapen, en dan jaag ik ze zelf weer op kosten. Of een concert van iets leuks, maar dan moet ik wel eerst weten of ze het leuk vindt... lastig

Boottochtje of musea vindt ze denk ik saai... maar misschien een etentje op een boot ofzo.. ik ga eens zoeken.
Met de hele bubs zelf een (ook nog zelfgeschreven?) carnavalsliedje opnemen in een studiootje.

Krijgen jullie na afloop je eigen single mee.

Weet niet meer hoe het heet, maar via google vast nog wel te achterhalen.
Een dvd pakket is trouwens ook wel een goeie... kan eens kijken of ik kan uitvissen wat ze leuk vindt. Thx voor de tips allemaal!
quote:anna_molly schreef op 08 oktober 2013 @ 14:39:

Erg actief is ze

Oef, ben ook in de vijftig.

Als mensen over me gaan zeggen dat ik 'nog actief' ben, ben ik echt oud.
Abonnement op een tijdschrift. ( zijn ook bonnen voor te koop )

parfum

handtas

cadeaubon van haar favoriete kleding/ schoenenwinkel

mooie tas

vest/poncho/sjaal
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.wehkamp.nl/damesmode/truien- ... 3&KW7=&MK=
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven