Vrouw beft vrouw

29-09-2013 12:48 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 2 jaar een vriend, maar het heeft mij altijd leuk geleken om een vrouw te beffen. Gewoon voor de fun, omdat ik wel eens wilde weten hoe dat was. Ik ben 100% hetero. Ik heb dit wel eens aan mijn vriend gevraagd of hij het erg zou vinden als ik dat zou doen en hij had er niet zulke hele grote problemen mee. Nou wist ik dat een vriendin van mij dit ook graag eens wilde uitproberen. We hadden het er al wel een halfjaar over, maar namen het niet echt serieus en durfden het eigenlijk ook niet. Tot afgelopen week het wel een heel serieus gesprek werd en we uiteindelijk zover zijn gegaan dat we elkaar gevingerd en gebeft hebben Ik vroeg me af of meer vrouwen hier ervaring mee hebben? En hoe jullie dat hebben ervaren? Ikzelf vond het erg leuk, spannend en lekker
Das toevallig. Ik heb net een topic geplaatste. Fantasie of werkelijkheid.
Leuk ! Toevallig heb ik dit 2 weken terug ook gedaan en vond het meer dan super.

Ook met mijn vriendin en wil snel weer
Lijkt me echt helemaal niks!
Komttt
Moet kunnen toch,maar je bent niet hetro maar bi!
Ik vind niet dat je dan gelijk bi bent, tenminste zo zou ik mezelf niet omschrijven, gewoon nieuwsgierig naar je eigen geslacht
Maar ze vind het wel lekker dus heeft gevoelens voor een vrouw.Maar bi zijn is niks mis hoor.quote:jendepen schreef op 08 oktober 2013 @ 19:53:

Ik vind niet dat je dan gelijk bi bent, tenminste zo zou ik mezelf niet omschrijven, gewoon nieuwsgierig naar je eigen geslacht
Nee hoor is ook niks mis mee

Ik vond het ook heerlijk
Het is ook zo lekker he dat likken! veel plezier de volgende x quote:jendepen schreef op 08 oktober 2013 @ 20:06:

Nee hoor is ook niks mis mee

Ik vond het ook heerlijk
Hihi thx! Ik hoop dat die snel komt
quote:Lilith75 schreef op 29 september 2013 @ 13:24:

Ooit tijdens een trio ( vvm ) maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snel nog eens een vrouw zou beffen , vond het niet echt geweldig.

Heb dan ook verder geen bi gevoelens misschien dat het daarmee te maken heeft.

Doe mij maar een man .Precies dit
Ik heb dat nooit gedaan bij een vriendin, wel bij een scharrel. Ben er niet kapot van. Nu is 1 persoon misschien geen goeie graadmeter maar vond het me toch te zout :P Fellatio is dan toch makkelijker en minder vermoeiend
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Mooi toch als niemand er problemen mee heeft......ik zou het in ieder geval niet erg vinden ...maar mijn vrouw is niet bi... Aanraken prima...maar geen seks gevoelens....nu ben ik ondertussen wel zo vrijdenkend dat ik haar alles gun ...zolang ZE er maar van geniet...en we een diepe innige relatie houden
leven en laten leven...hou van me vrouw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven