Bannerklachten topic

08-10-2013 18:37 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

De banners op het Viva forum zijn een belangrijke inkomstenbron en zijn dus erg belangrijk voor het bestaan van het forum. De banners mogen natuurlijk nooit het gebruik van het forum verhinderen of bemoeilijken. Wanneer je een probleem of klacht hebt over een banner kun je die in dit topic melden.

Uiteraard gaan wij dit dan voor jullie uitzoeken en zorgen we waar nodig voor een snelle oplossing

Met vriendelijke groet,

Moderators viva forum.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Valt de "stack overflow" daar ook onder?
Vichy pleite met dat ding.. Dodelijk irritant.. Heeft t nog enige zin al die reclames in beeld ?

Viva is toch al failliet en verdwijnt
Ik vind die banner reclame's ook vreselijk irritant en van mij mogen ze verdwijnen.

@limelight, ik heb geen last meer van de stack overflow meldingen sinds ik chrome gebruik. Misschien werkt dat voor jou ook?
Die van Vichy onderin mijn scherm vind ik vreselijk. Ik kan hem pas na een hele tijd wegklikken, ik erger me er dood aan.
Soms zorgt het vichy-ding ervoor dat ik nergens meer op kan klikken, behalve op verversen of op de banner zelf. Zelfs al ingetypte berichten kan ik niet meer versturen. Ernstig irritant!
Is het alleen maar klagen hier of wordt er nog wat mee gedaan?
quote:blauwbloempje schreef op 08 oktober 2013 @ 20:09:

Is het alleen maar klagen hier of wordt er nog wat mee gedaan?Tututut, geen vragen omtrent Het Beleid hè.
Ad block en je hebt geen problemen meer.
Bij block content zag ik ook geen avators meer.

Maar denk er toch hard aan om die er weer op te gooien, want als ik net onderaan een topic ben zie ik een kwart van die tiet en dat lijkt dan niet op een tiet maar iets goorders.

Ow en mevrouw met die drie brillen braak
Op de iPad gebeurt het regelmatig dat een banner uitvergroot wordt als schermachtergrond zeg maar. Daardoor is er geen letter meer te lezen. Heel irritant.

Oh, en de banner van Citroën is niet bepaald een grafisch hoogstandje. Ik zie een soort doorzichtige versie met rafelige pixels. Niet dat het me veel uitmaakt, blijft irritant, maar dacht het toch even te melden.
als ik op mijn smartphone forum.viva.nl bezoek wordt heel het scherm ingenomen door de Cookie Banner van Sanoma en ik kan niet bij de knop om toestemming te geven en ook niet naar beneden scrollen, haha. Wat een mop.

Heb nooit begrepen waarom die bar zo groot moet maar hij is hij letterlijk schermvullend.
it's a big club and you ain't in it
Moet je dat Adblock voor elke browser apart instellen ofzo?

Ik heb het ooit geïnstalleerd en heb nu in FireFox vrijwel geen reclame meer. Maar nu heb je in FireFox die stomme scriptmelding die de "TD" kennelijk niet kan oplossen, waardoor het forum in die browser niet meer werkt.

Vandaar het forum nu maar in Chrome opgestart. Maar ik word helemaal gestoord van al die bewegende reclames! Links, rechts, bovenin, onderaan en zelfs tussen de berichten in flikkert er nog van alles. Aaaaargh!!!!

Hoe kan het dat Adblock wel werkt in FireFox, maar niet in Chrome? Kan ik hier iets aan doen?
.
Wat is de bedoeling van dit topic?

Dat als een banner, waar de meeste mensen een afschuwelijke hekel hebben, mismaakt is we het hier even komen melden zodat hij op orde gemaakt kan worden?

Of dat als er een xrated banner tevoorschijn komt, waar jullie van viva geen weet hebben, wordt verwijderd?
De bedoeling van dit topic zal wel zijn om forummers het idee te geven dat ze gehoord worden. Ik heb niet de illusie dat er iets met de opmerkingen in dit topic zal worden gedaan.
Oddjobx, ik heb het gezien, maar kan niet echt wijs worden uit het verhaal.

Ik wacht wel tot vanavond op hulptroepen en forum tot die tijd wel met mijn ogen dicht!
.
Dank Oddjobx, maar de add-ons zijn wel te vinden, de add-on NoScript niet.

Maar het scriptprobleem lijkt opgelost te zijn, dus zelf rommelen is gelukkig niet meer nodig.
Geen idee welke het is, maar door die met die ogen (vichy?) loopt m'n forum steeds vast. Mijn forum ja
Later is nu
Ik moest ver terugzoeken.

Die vichy-ellende heb ik 24 september al gemeld. Niet dat daar iets mee gedaan werd/wordt.

Bij de buren forumt het reclamevrij wel prettiger.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Wie verzint het om twee pop-up banners over elkaar heen te laten lopen??

Eerst komt die Bar-Le-Duc reclame van links (met geluid!), en dan besluit die vervelende Vichy banner ook maar van rechts op te komen... De Vichy banner is 9 van de 10x niet weg te klikken en de Bar-Le-Duc reclame ook niet meer, omdat die Vichy banner erbovenop zit en deze blokkeert.

Amateuristisch gedoe hier zeg. Tot nu toe kan ik niet zeggen dat de vernieuwde site een verbetering is t.o.v. de oude. Stap toch over op een standaard vbulletin forum, zoals bv. concurrent Elle Girl.
Ik krijg sinds ik het topic heb geopend van Isabon steeds die reclame over uitvaartverzekeringen...
Ik heb ik een adblockerT geinstalleerd omdat ik me scheel ergerde aan die banners en andere zooi.

Enige probleem is dat ik nu niet meer weet welke producten ik op de zwarte lijst moet zetten en mijden in de winkel.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Beste Mod,

Er staat een fout in de openingspost. Alhoewel het een prachtige freudiaanse verspreking is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven