Storing TomTom app iPhone

11-10-2013 14:56 10 berichten
Mijn TomTom app op de iPhone maakt wel een route aan maar blijft vervolgens hangen. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon Google maps gebruiken, werkt altijd (de gps dus)
Ja ja, nu weet ik het wel!
quote:malu3 schreef op 11 oktober 2013 @ 14:56:

Mijn TomTom app op de iPhone maakt wel een route aan maar blijft vervolgens hangen. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?Even echt afsluiten? Dus niet wegklikken maar echt afsluiten.
quote:Vinyl schreef op 11 oktober 2013 @ 17:11:

[...]

Even echt afsluiten? Dus niet wegklikken maar echt afsluiten.Heb ik geprobeerd door in het hoofdmenu 'stop navigatie' te gebruiken en daarna de thuisknop in te drukken. Helaas geen resultaat.
Ik denk dat Vinyl bedoelt dat je

Tweemaal snel op de homeknop drukt.

Bij iOS7 zie je dan onderin beeld een regel waarin al je draaiende apps staan, met daarboven in miniatuurvorm het scherm. Dat scherm moet je omhoog swipen. Dat sluit de app echt af.

Bij vorige iOS-sen zie je ook onderin een regel met draaiende apps. Druk met je vinger voor een paar seconden op het icon, tot hij gaat wiebelen en er boven in de hoek een kruisje verschijnt. Druk op het kruisje om de app echt af te sluiten.
Dank voor jullie reactie Hertje en Vinyl.

Ik heb gedaan wat jij als 2e mogelijkheid zei Hertje maar helaas, nog steeds geen stem bij de route.

Is het een idee om de app helemaal van mijn telefoon te verwijderen en later er weer opzetten door te synchroniseren met iTunes?
Dat zóu kunnen helpen, maar pin me er niet op vast!
quote:Hertjehertje schreef op 12 oktober 2013 @ 10:27:

Ik denk dat Vinyl bedoelt dat je

Tweemaal snel op de homeknop drukt.

Bij iOS7 zie je dan onderin beeld een regel waarin al je draaiende apps staan, met daarboven in miniatuurvorm het scherm. Dat scherm moet je omhoog swipen. Dat sluit de app echt af.

Bij vorige iOS-sen zie je ook onderin een regel met draaiende apps. Druk met je vinger voor een paar seconden op het icon, tot hij gaat wiebelen en er boven in de hoek een kruisje verschijnt. Druk op het kruisje om de app echt af te sluiten.Bij de iPad is dit ook zo. Bedankt. Weer wat geleerd!
World of Warcraft: Legion
Ik heb inmiddels de app van mijn iPhone verwijderd en opnieuw gedownload, maar helaas, nog steeds hetzelfde probleem.
Waarom gebruik je de gps (=gratis hoor) van Google maps niet gewoon? Is supernauwkeurig en werkt bij mij altijd
Ja ja, nu weet ik het wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven