om 6 uur opstaan
dinsdag 15 oktober 2013 om 00:24
Ik hoef er in principe pas om 7 uur/half 8 uit. Ben thuisblijfmoeder (huisvrouw) en ga meestal rond deze tijd naar bed. Maar nou hoor ik toch best vaak om me heen dat 6 uur opstaan best te doen is. Ik heb het geprobeerd maar mijn bed joh....ruikt zo lekker,is zo lekker warm.
Dus nu; wie o wie? Wie staat er (zonder dat het echt nodig is) zo vroeg op?
Dus nu; wie o wie? Wie staat er (zonder dat het echt nodig is) zo vroeg op?
dinsdag 15 oktober 2013 om 00:29
Ik!
Nou ja meestal dan.
Ik was de afgelopen week flink verkouden en nu nog niet helemaal de oude dan word het wel eens wat later.
Heerlijk vind ik dat zo vroeg opstaan.
Mijn man en mijn zoontje liggen dan nog lekker te slapen en in alle rust kan ik dan beneden wat spulletjes opruimen dingen voor de dag voorbereiden, wat schoonmaakwerk of de was doen. En uiteraard even forummen.
Normaal gesproken lig ik dan wel al zeker een uur in bed rond dit tijdstip.
Edit: Ik heb ook echt meer energie op een dag als ik vroeg ben opgestaan.
Nou ja meestal dan.
Ik was de afgelopen week flink verkouden en nu nog niet helemaal de oude dan word het wel eens wat later.
Heerlijk vind ik dat zo vroeg opstaan.
Mijn man en mijn zoontje liggen dan nog lekker te slapen en in alle rust kan ik dan beneden wat spulletjes opruimen dingen voor de dag voorbereiden, wat schoonmaakwerk of de was doen. En uiteraard even forummen.
Normaal gesproken lig ik dan wel al zeker een uur in bed rond dit tijdstip.
Edit: Ik heb ook echt meer energie op een dag als ik vroeg ben opgestaan.
dinsdag 15 oktober 2013 om 00:45
Voordat ik een kind had deed ik het vaak uit mezelf. Gewoon omdat ik van de stilte van de ochtend hou. En dan lekker rommelen. Vooral in de zomer vond (vind) ik dat super. In het ochtendzonnetje tuinieren. Ja, beetje geschift, I know.
Nu begin ik vaak mijn diensten om 6 uur in de ochtend. Dan gaat mijn wekker om half 5. Ik sta gewoon op eigenlijk. Meer kan ik er niet van maken.
Nu begin ik vaak mijn diensten om 6 uur in de ochtend. Dan gaat mijn wekker om half 5. Ik sta gewoon op eigenlijk. Meer kan ik er niet van maken.
dinsdag 15 oktober 2013 om 02:29
Afgrijselijk, om 6.00 uur eruit.... waarom???? Ooit op moeten staan om 4.15 uur in wisselende diensten. Dus soms om 4.15 uur opstaan en soms pas om 15 uur hoeven beginnen dus dan kon ik uitslapen. .. het wende nooit!!
Nu gelukkig een baan waar ik op zijn vroegst om 6.30 eruit moet... maar ook dat vind ik vroeg. Maar ja ben dan ook een avondmens.
Nu gelukkig een baan waar ik op zijn vroegst om 6.30 eruit moet... maar ook dat vind ik vroeg. Maar ja ben dan ook een avondmens.
dinsdag 15 oktober 2013 om 05:45
Mijn wekker gaat om 5.00 uur. Dan heb ik zo'n 50 minuten de tijd om rustig te ontbijten en dingen bij te lezen op internet, daarna douchen, hond uitlaten en om 6.50 uur de deur uit om om 8.00 uur op mijn werk aan te komen.
Ik heb er geen moeite mee, ik hou ervan om rustig te ontbijten en wakker te worden.
Ik heb er geen moeite mee, ik hou ervan om rustig te ontbijten en wakker te worden.
dinsdag 15 oktober 2013 om 05:51
Ik kom nu net thuis van mn werk, dus ik ga niet om 6 uur opstaan dan zou ik het hele hoofdstuk 'slapen' overslaan
Maar toen ik nog op normale tijden werkte deed ik het wel meestal, omdat ik zo heerlijk veel gedaan krijg (voor studie of werk) als de halve wereld nog slaapt. Ook heb ik gewoon weinig slaap nodig en toen ik samenwoonde vond ik het wel zo gezellig om gelijk met mn partner naar bed te gaan, maar dan was ik dus veel vroeger an hij weer wakker.
Maar toen ik nog op normale tijden werkte deed ik het wel meestal, omdat ik zo heerlijk veel gedaan krijg (voor studie of werk) als de halve wereld nog slaapt. Ook heb ik gewoon weinig slaap nodig en toen ik samenwoonde vond ik het wel zo gezellig om gelijk met mn partner naar bed te gaan, maar dan was ik dus veel vroeger an hij weer wakker.
Zeg maar Spijker.