Android tablet

15-10-2013 18:54 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij Groupon wordt deze tablet aangeboden, maar ik heb helemaal geen verstand van wat wel of niet goed is. Ik zou een tablet willen om snel even iets op te kunnen zoeken op internet bijvoorbeeld. Maar wat kun je er nog meer mee? Wat kan ik verwachten van deze tablet, iemand die er meer over kan vertellen?

Thanks!
Ik heb zelf een Asus Transformer. Het voordeel van die tablet is dat je er ook een toetsenbord aan kunt klikken, dan heb je een notebook. Maar verder is het gewoon een android tablet.

Zonder toetsenbord neem ik mijn tablet mee op vakantie. Handig als je even wilt internetten, groter scherm dan de telefoon. En hij doet dienst als E-reader. Ik kan er een film op kijken.

Thuis op de bank als ik even op het internet wil in de reclame

Eigenlijk kun je met een tablet alles wat je met een notebook ook kan, hij is alleen lichter in gebruik. En je kunt er apps op zetten.

Of speciaal deze tablet echt iets is kun je niet opzoeken. Er staat nl geen merknaam bij. Android is gewoon het besturingssysteem zoals windows op de PC.
Welk merk is dit?
Ja precies, ik kan dus ook nergens een merknaam vinden. Dat maakt het een beetje gek, vind ik. Verder lijkt het me handig om zo'n ding te hebben. Geen noodzaak, maar voor die prijs leuk.
.
.
Gewoon voor de Asus Google Nexus gaan.

Fantastisch ding, nooit problemen mee gehad.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
.
.
Hmmmm heb ik een pechgevalletje met mn Nexus!!!! Ik kan niet meer opladen via toetsenbord alleen nog via het scherm:(
Ik kan nergens het merk vinden, maar misschien kijk ik met mijn neus?!
.
Ik heb een merkloze gehad en na een hoop gedoe gelukkig mijn geld teruggekregen.

Intussen is ons huishouden in bezit van 1 computer, 1 e-reader, 2 laptops en 2 smartphones, de meerwaarde van een tablet was voor ons precies 2 spelletjes (voor Dochter dan, wat ik speel kan op de foon). Voor twee spelletjes 200 euro uitgeven? Neuh.

Maar goed, áls je het doet, doe het dan goed.
.
quote:oddjobx schreef op 15 oktober 2013 @ 21:05:

Ja, begreep ik wel. Maar vergelijk 'm gewooon met die uit de link's die ik je gaf.

Zo vinden we 'm wel.Ik kan niet goed vergelijken, want in mijn ogen lijken al die dingen op elkaar en heb ik slechts de kleine afbeelding die op de website van Groupon staat. Maar goed, misschien waag ik de gok gewoon.
een laptop lijkt mij het gemakkelijkst.
Die heb ik al, maar stop je niet even snel in je tas (ik niet tenminste). Tablet lijkt me fijn voor vakanties e.d.
Mijn man heeft ook zo'n goedkopere Android tablet gehad.

Internetten ging zelfs met WiFi heel langzaam.

Hij heeft nu een Samsung Galaxy Tab 2, die is veel fijner en sneller.
Pluk de dag
.
http://www.totaaltv.nl/ab ... t-totaaltv-september-2013

Tablet + een jaar lang een fatsoenlijke televisiegids voor EUR 89,00..

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Groupon?? Dan krijg je hem toch zonder batterijen?? Ik hoor vel klachten in mijn omgeving en op Radar over de aanbiedingen van dit bedrijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven