Amsterdam!!!
dinsdag 24 september 2013 om 20:14
vrijdag 18 oktober 2013 om 22:12
dinsdag 22 oktober 2013 om 10:41
Hee,
Het lijkt me ook super leuk om wat meer mensen te leren kennen in/ om Amsterdam!
Hebben jullie al contact of iets?
Bij andere posts zag ik een aantal keer dat ze met z'n alleen verder contact hebben via facebook, misschien is dat een idee als er nog niets concreets is afgesproken?
Ik vind het erg leuk om dingen te organiseren, dus let me know!
Het lijkt me ook super leuk om wat meer mensen te leren kennen in/ om Amsterdam!
Hebben jullie al contact of iets?
Bij andere posts zag ik een aantal keer dat ze met z'n alleen verder contact hebben via facebook, misschien is dat een idee als er nog niets concreets is afgesproken?
Ik vind het erg leuk om dingen te organiseren, dus let me know!
dinsdag 22 oktober 2013 om 17:29
Heeeyy leuk, gezellig!!
Ik kom zelf uit Amersfoort dus dat is wel te doen toch!
Zelf ben ik 28, en recruiter bij een bedrijf in Utrecht.
Ik hou van muziek, dansen, uitgaan, lekker uit eten, gezellig kletsen op de bank met vriendinnen, filmpje noem maar op!
Ik heb via www.vriendinvoorjou.nl een gezellige vriendin gevonden, die ook uit Amersfoort komt, ze heet Michelle als het je leuk lijkt kunnen we eens met zijn drie wat afspreken in Amsterdam?
We love Amsterdam!!! )
xxx Sabjeee
Ik kom zelf uit Amersfoort dus dat is wel te doen toch!
Zelf ben ik 28, en recruiter bij een bedrijf in Utrecht.
Ik hou van muziek, dansen, uitgaan, lekker uit eten, gezellig kletsen op de bank met vriendinnen, filmpje noem maar op!
Ik heb via www.vriendinvoorjou.nl een gezellige vriendin gevonden, die ook uit Amersfoort komt, ze heet Michelle als het je leuk lijkt kunnen we eens met zijn drie wat afspreken in Amsterdam?
We love Amsterdam!!! )
xxx Sabjeee
zaterdag 26 oktober 2013 om 16:54
zaterdag 26 oktober 2013 om 17:23
Hallo meiden,
Mag ik mij aansluiten bij jullie? Ben nog niet zo bekend met dit forum.
Woon nog niet maar ga ws binnen een jaar wel samenwonen in Amsterdam. Ben regematig....doordeweeks en/of het weekend in het Amsterdamse. Leuke vriendinnen hebben dichtbij is dan wel erg gezellig.
Ik ben voor een date met een leuke groep meiden!!
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes Linda (31jaar)
Mag ik mij aansluiten bij jullie? Ben nog niet zo bekend met dit forum.
Woon nog niet maar ga ws binnen een jaar wel samenwonen in Amsterdam. Ben regematig....doordeweeks en/of het weekend in het Amsterdamse. Leuke vriendinnen hebben dichtbij is dan wel erg gezellig.
Ik ben voor een date met een leuke groep meiden!!
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes Linda (31jaar)