Amsterdam!!!

24-09-2013 20:14 60 berichten
Hoi meiden!

Hoe leuk is het om een groepje meiden te hebben om leuke dingen mee te doen in Amsterdam, zoals gezellig uiteten gaan, koffie drinken, leuke uitjes mee plannen e.d. Het lijkt mij in ieder geval heel gezellig!!

Alle leuke mensen die willen reageren, hoor ik graag

Gr. Tes (30 jaar btw)
Hey, lijkt me gezellig!

Ik woon in Zaandam, werk in A'dam, dus ben vaak in de buurt. Ben 27 btw.
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt mij ook gezellig! Hebben jullie al contact gehad?

Ik woon in de buurt en ben ook 27.
Leuk! Ik woon in Zaandam en ben 28 jaar . Het lijkt me leuk om met een groepje of apart met mensen af te spreken om leuke dingen te doen. Ik woon hier nog niet heel lang (nu bijna twee jaar) en ben net weer vrijgezel.
Leuk idee! Ik sluit me aan, ben 30 en kom ook uit Amsterdam! En sinds kort vrijgezel!
Leuk! Woon ook in Amsterdam, en ben wel in voor wat gezelligheid :-) Hebben jullie al iets in de planning?
Gezellig! Woon ook in Amsterdam en ben 27. En sinds een paar maanden weer single. Misschien is het leuk om met een groepje wat te gaan drinken!
Meiden! Super leuk! Ik ben voor! Ik ben 30 en woon sinds een half jaar in Amsterdam. Gek op uitgaan, shoppen, musea, kleding, muziek, eten en gezelligheid. Lijkt me gezellig om met een leuk groepje Amsterdam te veroveren

Hopelijk tot snel!
Leuk! Ik ben 30 en sinds een jaar woon ik in Amsterdam. Lijkt me leuk om gezellige dingen te ondernemen om ook te stad beter te leren kennen
Iemand al wat gehoord van Tes, is er wat afgesproken?

Mij lijkt het iig leuk om wat te ondernemen, stuur me anders een privé bericht;-)
Hoi,

ik ben 30 en woon net in Amsterdam, lijkt me heel gezellig om nieuwe mensen te ontmoeten!

ik hoor het graag!

groetjes!
Hi meiden!! Het lijkt mij ook enig om een keertje aan te sluiten voor een drankje!! Zelf woon ik in Amsterdam, 32 jaar en ik sta midden in het leven. Leuk wonen, momenteel in between jobs en ik ben dol op Amsterdam. Ik kijk er naaruit en wie weet tot ziens..

Groetjes
Oh leuk! Ik ben ook altijd in voor drankje(s) ;) ! En andere dingen...

Kan ik me nog aansluiten?
Ik wil mij ook graag aansluiten :p Esther ,31 wel uit Zwanenburg maar meerdere keren per week in Amsterdam net als zometeen
Hee,

Het lijkt me ook super leuk om wat meer mensen te leren kennen in/ om Amsterdam!

Hebben jullie al contact of iets?

Bij andere posts zag ik een aantal keer dat ze met z'n alleen verder contact hebben via facebook, misschien is dat een idee als er nog niets concreets is afgesproken?

Ik vind het erg leuk om dingen te organiseren, dus let me know!
Heeeyy leuk, gezellig!!

Ik kom zelf uit Amersfoort dus dat is wel te doen toch!

Zelf ben ik 28, en recruiter bij een bedrijf in Utrecht.

Ik hou van muziek, dansen, uitgaan, lekker uit eten, gezellig kletsen op de bank met vriendinnen, filmpje noem maar op!

Ik heb via www.vriendinvoorjou.nl een gezellige vriendin gevonden, die ook uit Amersfoort komt, ze heet Michelle als het je leuk lijkt kunnen we eens met zijn drie wat afspreken in Amsterdam?

We love Amsterdam!!! )

xxx Sabjeee
Ja er zijn idd wat groepjes die een fb groep hebben aangemaakt ik ben daar wel voor omdat e meteen iets meer van elkaar ziet en kan kijken of we op 1 lijn zitten:)
Hoooi Ik woon ook sinds ruim een jaar in Amsterdam en altijd in voor drankjes en gezelligheid.

Is er al wat afgesproken?
Er is nog niets afgesproken waar ik van weet.

Ik wil wel even een facebook-groep maken, maar kom daar vandaag niet meer aan toe,

dus dan doe ik dat morgen even.

Wordt vervolgd...

;)
Ik wil me ook graag aansluiten!

Ik hou het hier in de gaten. Uit de buurt van Amsterdam.
Klinkt nog steeds gezellig allemaal!!

Idd misschien groep via Facebook

Groetjes!
Dat kan.

Misschien kunnen we ook gewoon een dag, tijd en plek afspreken waar iedereen die dat leuk lijkt naartoe kan.

Is toch een flinke groep aan het worden en scheelt veel gedoe.
Ik hou het in de gaten
Ik facebook anders niet dus ik heb er ook niet zo veel verstand van. Er staat: voeg mensen toe aan je groep...

Dat gaat een beetje moeilijk want ik weet niet wie ik toe moet voegen, haha.

Misschien is het idd handiger wat Top-hat zegt.

Wat willen we gaan doen als eerste 'uitje' ?
Hallo meiden,

Mag ik mij aansluiten bij jullie? Ben nog niet zo bekend met dit forum.

Woon nog niet maar ga ws binnen een jaar wel samenwonen in Amsterdam. Ben regematig....doordeweeks en/of het weekend in het Amsterdamse. Leuke vriendinnen hebben dichtbij is dan wel erg gezellig.

Ik ben voor een date met een leuke groep meiden!!

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes Linda (31jaar)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven