Cadeau vriend (21)
zaterdag 19 oktober 2013 om 16:54
Hallo,
Mijn vriend en ik zijn in December een half jaar samen en hij wordt dan 21 jaar.
Ik kende hem al jaren, dus ik ken hem wel redelijk goed.
Hij werkt op een schip, en is daardoor jammer genoeg niet zo vaak thuis. Hij houd van cabaret, is avontuurlijk, heeft ADHD, en is heel spontaan.
Ik noem deze punten zodat jullie met me mee kunnen denken.
Op nummer 1 stond cabaret, maar aangezien ik bijna niks kan plannen voor hem (alleen de data van de vaste schoolweken staan vast), dus cabaret wordt hem niet ben ik bang.
Dan een bon voor een hotelovernachting, dat leek me heel leuk.
Wel komen er dan trein/bus kosten overheen omdat hij geen auto heeft, maar dat is nog wel te overzien. Het nadeel hiervan is dat ik weinig hotelletjes kan vinden die centraal in de stad liggen.
Anders ben je 'gekluisterd' aan het hotel. En mijn vriend kan niet de hele tijd in een hotelkamer, hij wordt op een gegeven moment dan echt gek ben ik bang.
En een vlieglesbon voor Skydiven.
Dit vond ik zelf wel een gaaf cadeau.
Dit kost 49.95, en word hij 300 meter omhoog aan een lier gehesen, en gaat dan een paar minuten 'vliegen'.
Hier komen de treinkosten ook weer overheen natuurlijk.
Of een kwartier vliegen in een vliegtuig in Lelystad..
Dit lijkt me ook wel een mooi cadeau.
En mijn laatste optie is een mooi paar sneakers van Adidas of gympen van Timberland.
Alleen dit vind ik zo materialistisch, dit kan hij zelf ook kopen als hij ze graag wil.
Wat zouden jullie kiezen? Ik ben eind november jarig, dus we vieren elkaars verjaardag samen, want op mijn verjaardag zit hij op het schip, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal denk ik.....
Mijn vriend en ik zijn in December een half jaar samen en hij wordt dan 21 jaar.
Ik kende hem al jaren, dus ik ken hem wel redelijk goed.
Hij werkt op een schip, en is daardoor jammer genoeg niet zo vaak thuis. Hij houd van cabaret, is avontuurlijk, heeft ADHD, en is heel spontaan.
Ik noem deze punten zodat jullie met me mee kunnen denken.
Op nummer 1 stond cabaret, maar aangezien ik bijna niks kan plannen voor hem (alleen de data van de vaste schoolweken staan vast), dus cabaret wordt hem niet ben ik bang.
Dan een bon voor een hotelovernachting, dat leek me heel leuk.
Wel komen er dan trein/bus kosten overheen omdat hij geen auto heeft, maar dat is nog wel te overzien. Het nadeel hiervan is dat ik weinig hotelletjes kan vinden die centraal in de stad liggen.
Anders ben je 'gekluisterd' aan het hotel. En mijn vriend kan niet de hele tijd in een hotelkamer, hij wordt op een gegeven moment dan echt gek ben ik bang.
En een vlieglesbon voor Skydiven.
Dit vond ik zelf wel een gaaf cadeau.
Dit kost 49.95, en word hij 300 meter omhoog aan een lier gehesen, en gaat dan een paar minuten 'vliegen'.
Hier komen de treinkosten ook weer overheen natuurlijk.
Of een kwartier vliegen in een vliegtuig in Lelystad..
Dit lijkt me ook wel een mooi cadeau.
En mijn laatste optie is een mooi paar sneakers van Adidas of gympen van Timberland.
Alleen dit vind ik zo materialistisch, dit kan hij zelf ook kopen als hij ze graag wil.
Wat zouden jullie kiezen? Ik ben eind november jarig, dus we vieren elkaars verjaardag samen, want op mijn verjaardag zit hij op het schip, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal denk ik.....
anoniem_187527 wijzigde dit bericht op 19-10-2013 16:56
Reden: -
Reden: -
% gewijzigd
zaterdag 19 oktober 2013 om 17:09
zaterdag 19 oktober 2013 om 17:11
zaterdag 19 oktober 2013 om 18:18
Zoals hierboven wordt gezegd kun je inderdaad naar een comedy café gaan in Amsterdam, dit hoef je niet te reserveren.
Laatst ben ik in Eindhoven geweest in het hotel Park Plaza, op een paar minuten loopafstand van het centrum. Een aanrader dus.
De vliegles in Lelystad vind ik ook een erg leuk idee.
Succes!
Laatst ben ik in Eindhoven geweest in het hotel Park Plaza, op een paar minuten loopafstand van het centrum. Een aanrader dus.
De vliegles in Lelystad vind ik ook een erg leuk idee.
Succes!
zaterdag 19 oktober 2013 om 19:18