heeft jouw iPhone de wc overleefd?
zaterdag 19 oktober 2013 om 17:44
Ik probeerde de wc rollen uit het prullenbakje in de wc te pakken en ja hoor, iPhone gleed uit mijn zak zo ploep...... In de wc die aan het doorspoelen was. Inmiddels ligt 'ie in een bak met rijst, nadat ik het water eruit heb geschud. Denk niet dat 'ie het gaat overleven, al doet op dit moment alles het nog behalve het toetsengeluid (die deed het sowieso niet altijd). Heeft jouw iPhone wel eens de wc overleefd?
zaterdag 19 oktober 2013 om 18:17
zaterdag 19 oktober 2013 om 19:04
zaterdag 19 oktober 2013 om 19:04
quote:MrsStanleyWalker schreef op zaterdag 19 oktober 2013 18:17 Dat overkwam me een jaar geleden op de sportschool, aaifoon doet het nog steeds. Ik heb hem gewoon afgedroogd en niet eens uitgezet. Maar ik had er wel een ruggedized hoesje omheen zitten.
Die had ik gelukkig ook. Jullie verhalen geven me hoop :Imao:
De wc-rollen gooi ik gewoon in de prullenbak, zonder zakje erin. Zakje doe ik er wel in bij maandelijkse periode hoor haha
Die had ik gelukkig ook. Jullie verhalen geven me hoop :Imao:
De wc-rollen gooi ik gewoon in de prullenbak, zonder zakje erin. Zakje doe ik er wel in bij maandelijkse periode hoor haha
zaterdag 19 oktober 2013 om 19:53
quote:clemance schreef op 19 oktober 2013 @ 19:42:
Een tip, ze verkopen hele handige zakjes (blauw, of roze) waar je je gebruikte tampons en maandverband in kan doen om het weg te gooien. Wel zo hygenisch!Ja, en wel zo milieuvervuilend... Ik vind het hergebruiken van een wc-rolletje dan wel zo netjes, en net zo hygienisch. En die rolletjes heb je toch, als je toiletpapier gebruikt...
Een tip, ze verkopen hele handige zakjes (blauw, of roze) waar je je gebruikte tampons en maandverband in kan doen om het weg te gooien. Wel zo hygenisch!Ja, en wel zo milieuvervuilend... Ik vind het hergebruiken van een wc-rolletje dan wel zo netjes, en net zo hygienisch. En die rolletjes heb je toch, als je toiletpapier gebruikt...
zaterdag 19 oktober 2013 om 20:11
zaterdag 19 oktober 2013 om 20:15
quote:lionlily schreef op 19 oktober 2013 @ 19:53:
[...]
Ja, en wel zo milieuvervuilend... Ik vind het hergebruiken van een wc-rolletje dan wel zo netjes, en net zo hygienisch. En die rolletjes heb je toch, als je toiletpapier gebruikt...Ik gooi lege wcrolletjes altijd bij het oud papier. Op jouw manier kan dat niet. En als iets milieuvervuilend is, dan is het wel maandverband!!
En ik vind plastic zakjes een heel stuk hygenischer, maar dat is persoonlijk.
[...]
Ja, en wel zo milieuvervuilend... Ik vind het hergebruiken van een wc-rolletje dan wel zo netjes, en net zo hygienisch. En die rolletjes heb je toch, als je toiletpapier gebruikt...Ik gooi lege wcrolletjes altijd bij het oud papier. Op jouw manier kan dat niet. En als iets milieuvervuilend is, dan is het wel maandverband!!
En ik vind plastic zakjes een heel stuk hygenischer, maar dat is persoonlijk.
zaterdag 19 oktober 2013 om 20:57
Die van mij is na 1,5 jaar toch uiteindelijk heel raar gaan doen en overleden. Maar dat was een van de oudere modellen, dus misschien was dat ook anders dan met die nieuwe.
Heb hem niet uitgezet toen en een paar dagen laten drogen in een heel warme ruimte. Hij deed het heel lang nog goed, maar begon later toch kuren te krijgen.
Heb hem niet uitgezet toen en een paar dagen laten drogen in een heel warme ruimte. Hij deed het heel lang nog goed, maar begon later toch kuren te krijgen.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
zaterdag 19 oktober 2013 om 22:46
Een smartphone houdt het ongeveer 18 seconden onder water uit, voordat ie echt de geest eraan geeft. Zo snel mogelijk eruit vissen ,drogen met een doek en (zoals al eerder vermeld) vocht laten trekken dmv rijst.
In de tussentijd absoluut niets met het toestel doen. Dus:
- niet aanzetten (ook niet om te zien of het scherm nog werkt
- niet drogen dmv lucht (droger, fohn, kachel, blower etc.)
- niet het water eruit proberen te 'slaan'
Dan zou de kans het grootst moeten zijn dat je toestel na afloop nog naar behoren werkt
In de tussentijd absoluut niets met het toestel doen. Dus:
- niet aanzetten (ook niet om te zien of het scherm nog werkt
- niet drogen dmv lucht (droger, fohn, kachel, blower etc.)
- niet het water eruit proberen te 'slaan'
Dan zou de kans het grootst moeten zijn dat je toestel na afloop nog naar behoren werkt