iOS7 Grrrrrr
dinsdag 22 oktober 2013 om 00:52
Oh nee, ik ben er echt superblij mee zowel op de Iphone als op de Pad. Batterij gaat echt veel langer mee bij beiden. Look & Feel moest ik ook aan wennen en vind ik ook niet super, maar verder vind ik de nieuwe features erg handig
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
dinsdag 22 oktober 2013 om 01:00
Menen jullie dat nou? Ik moest erg aan het uiterlijk wennen maar die accu die zo leegloopt is om gek van te worden!
Ik ga met een volle batterij de deur uit 's ochtends en moet hem eind vd werkdag zeker een keer aan de oplader hangen (terwijl ik op werk dat ding amper gebruik). Savonds ook nog wel een keer en als ik slaap zodat ie vol is als ik de deur uit ga (en het is m'n wekker dus ben bang dat ik niet gewekt word als je leeg is).
Op de iPad ben ik nog niet over. Dat stel ik zo lang mogelijk uit.
Ik ga met een volle batterij de deur uit 's ochtends en moet hem eind vd werkdag zeker een keer aan de oplader hangen (terwijl ik op werk dat ding amper gebruik). Savonds ook nog wel een keer en als ik slaap zodat ie vol is als ik de deur uit ga (en het is m'n wekker dus ben bang dat ik niet gewekt word als je leeg is).
dinsdag 22 oktober 2013 om 01:01
Menen jullie dat nou? Ik moest erg aan het uiterlijk wennen maar die accu die zo leegloopt is om gek van te worden!
dinsdag 22 oktober 2013 om 01:15
dinsdag 22 oktober 2013 om 01:23
dinsdag 22 oktober 2013 om 01:38
In iOS7 blijven je apps op de achtergrond updaten. Dan hoef je bijvoorbeeld bij, ik noem maar iets, Facebook, niet eerst alle nieuwe statussen te laden, want dat doet hij automatisch al continu. Dit vreet batterij. Als je dit uitzet merk je echt al een groot verschil.
Instellingen - algemeen - ververs apps op achtergrond.
Instellingen - algemeen - ververs apps op achtergrond.
dinsdag 22 oktober 2013 om 01:39
dinsdag 22 oktober 2013 om 01:41
quote:Krullevaer schreef op dinsdag 22 oktober 2013 01:35 Heb je dat soort van 3D-effect aanstaan waarmee je achtergrond heen en weer beweegt als je telefoon beweegt? Uitzetten, kost allemaal extra batterij dat soort dingen. Dat doe je in de instellingen > algemeen > toegankelijkheid > verminder beweging.Oh ja! Verschrikkelijk! Heb lang gezocht hoe dat uit kon (kreeg zowat epileptische neigingen
al scrollend op m'n iPhone) maar niet gevonden. Ga t gelijk uitzetten!! Top!!
dinsdag 22 oktober 2013 om 01:44
quote:Ravati schreef op dinsdag 22 oktober 2013 01:38 In iOS7 blijven je apps op de achtergrond updaten. Dan hoef je bijvoorbeeld bij, ik noem maar iets, Facebook, niet eerst alle nieuwe statussen te laden, want dat doet hij automatisch al continu. Dit vreet batterij. Als je dit uitzet merk je echt al een groot verschil.
Instellingen - algemeen - ververs apps op achtergrond. Ook uitgezet! Tnx!
Instellingen - algemeen - ververs apps op achtergrond. Ook uitgezet! Tnx!
dinsdag 22 oktober 2013 om 01:46
quote:kadanz schreef op dinsdag 22 oktober 2013 01:39 Schermverlichting op max...geen wonder dat je batterij zo snel leegloopt. Ik heb het doorgaans nog niet eens op de helft staan. En 's avonds staat het bijna helemaal uit. Het scheelt echt!
Los daarvan heb je gelijk, de batterij loopt nou eenmaal een stuk sneller leeg met iOS7. Maar voorheen had ik dat ook. Dus waarom u zo een groot verschil? Weet je wat ik ook graag zou uitzetten? Dat als je een map aanklikt, je in- en uitzoomt... Brrrrr
Los daarvan heb je gelijk, de batterij loopt nou eenmaal een stuk sneller leeg met iOS7. Maar voorheen had ik dat ook. Dus waarom u zo een groot verschil? Weet je wat ik ook graag zou uitzetten? Dat als je een map aanklikt, je in- en uitzoomt... Brrrrr
dinsdag 22 oktober 2013 om 08:07
Ik vind het ook k*t!
Batt nog sneller leeg dan normaal en sinds de update doet m'n lader ook HEEL raar! Doet t maar half en zegt soms ook dat het accesoire niet word ondersteund.
M'n vriend heeft precies hetzelfde.
Ik ben een Apple fan maar na dit grapje ga ik over op samsung als ik weer mag verlengen.
Klaar mee!
Batt nog sneller leeg dan normaal en sinds de update doet m'n lader ook HEEL raar! Doet t maar half en zegt soms ook dat het accesoire niet word ondersteund.
M'n vriend heeft precies hetzelfde.
Ik ben een Apple fan maar na dit grapje ga ik over op samsung als ik weer mag verlengen.
Klaar mee!
Internagelaktisch
dinsdag 22 oktober 2013 om 08:14
Geen problemen met ios7 even moeten wennen aan de vormgeving, maar de iPad plus alle andere apps lopen een stuk sneller.
Je zal sowieso even de tweede update moeten uitvoeren, die verhelpt alle bugs weer.
En als je niet update dan gaat je systeem gewoon niet meer vloeiend lopen omdat straks alle apps op 7 zijn ge-update.
Je zal sowieso even de tweede update moeten uitvoeren, die verhelpt alle bugs weer.
En als je niet update dan gaat je systeem gewoon niet meer vloeiend lopen omdat straks alle apps op 7 zijn ge-update.
dinsdag 22 oktober 2013 om 08:15
Ik vind het ook ruk. Veel sneller leeg, en op de ipad werkt het toetsenbord nu heel slecht. Slaat letters over, pakt de verkeerde, is heel langzaam.
En de look and feel is ook niet my cup of tea, maar dat went het snelste.
Ik heb alles uitgezet wat kan, scheelt wel, maar ik red het geen dag met de accu meer en eerst wel.
En de look and feel is ook niet my cup of tea, maar dat went het snelste.
Ik heb alles uitgezet wat kan, scheelt wel, maar ik red het geen dag met de accu meer en eerst wel.
dinsdag 22 oktober 2013 om 08:18
dinsdag 22 oktober 2013 om 08:45
dinsdag 22 oktober 2013 om 08:58
Het opstarten van mijn Ipad duurt nu veel langer en ik moet erg wennen aan de nieuwe icoontjes van sommige apps. Maar voor de rest niet echt klachten.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.