iOS7 Grrrrrr

22-10-2013 00:50 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Potverdikkie. Geen idee of hier al uitvoerig over is geklaagd, maar wat ben ik er klaar mee! Elke dag meerdere keren opladen en het ziet er ook nog eens niet uit. Grrrrr!!

Zijn jullie er wel tevreden over?
quote:Frizzy schreef op 22 oktober 2013 @ 07:54:

Ik heb em dus ook nog steeds niet geinstalleerd.

Is er iemand die echt Heel Erg Blij is met iOS7?

*steekt hand op*

Heb echt geen enkel probleem met ios7 op mijn ipad2. Heb wel wat dingen uitgezet om de batterijduur te verlengen.
Mmm, ik ben ook niet echt blij, maar dan vooral om mijn wekker.

Ik heb zo'n Philips wake up lamp en sinds de update werkt die maar half en af en toe helemaal niet. Philips moet nog een update doen.

Wat ik verder heel vervelend vind; waarom moet alles anders?

Waarom zijn rondjes beter dan vierkantjes.

Zelfs het oplaadgeluid is anders.

En ik ben m'n gekochte ringtoon kwijt.

Maar batterij gebruik is bij mij wel minder, dat dan weer wel
Ik ben ook nog niet tevreden. Mijn apps update werkt niet. Herkent iemand dat? Ik had 24 updates 3 weken geleden en heb op 'werk alles bij' geklikt maar ze staan en nu nog en er zijn er geen bijgekomen. Ook gek. 'Werk alles bij' kan ik niet meer aanklikken en die 24 staan onder 'onvoltooide updates'. Achter elke app staat een rondje met een vierkantje erin en als ik daarop klik gebeurt er wel iets maar daarna is dat rondje met dat vierkantje er weer.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Is je harde schijf vol? Dan kunnen ze niet updaten...
Ik baal van m'n trage en slechte, soms ineens foetsie toetsenbord! Was ook een tijd ineens m'n geluid kwijt, hetgeen net zo plotseling terugkwam. Nee ik vind het een downdate.
Erg lelijk, maar ja, "er is een update" en even later zit je met lelijke icons en apps die niet meer werken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Is er iemand die echt Heel Erg Blij is met iOS7?Ja. Ondanks de batterijproblemen. Het is gewoon een beter product geworden.
Ik vind wel het Aan-schuifje trefzekerder werken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Leef ik nou in een grot, of wat? Ik vind het er wel fris uitzien en ben er blij mee! Geen enkel probleem, ook niet met de batterijduur.

Is er iemand die echt Heel Erg Blij is met iOS7?

Ja, ik!

Ik vind het echt een hele verbetering. Qua layout maar ook qua functies!
Vanavond heeft Apple een evenement gepland. Hier worden waarschijnlijk de nieuwe iPad(s) aangekondigd en ook een update voor iOS 7. Ik ben benieuwd wanneer we die kunnen downloaden!
Oddjobx nog niet gesignaleerd?? Hou zal toch niet ziek zijn hè?
Ik ben trouwens heel erg blij met iOS7. Dus *steekt ook hand op*!

Alles werkt toch net even lekkerder en vind het ook beter uitzien.
Zowel iPhone als iPad meteen update gedaan en nergens last van. Batterij gaat niet abnormaal snel leeg, toetsenbord is duidelijker geworden en werkt prima.

Ik vermoed dat het ook wel hip is om te roepen dat iOS7 'helemaal ruk' is. Als je vraagt wat dan precies het probleem is komt er weinig concreets uit. Maar we leven in een vrij land, dus het mag...
Maar ik heb ook nog weinig concrete verbeteringen gehoord anders.
quote:Frizzy schreef op 22 oktober 2013 @ 20:17:

Maar ik heb ook nog weinig concrete verbeteringen gehoord anders.

Zijn er genoeg hoor, makkelijke manier om lopende programma's snel te sluiten, sneltoets voor WiFi, Bluetooth etc.

Maar het is gewoon een noodzakelijke update, dus ik snap het niet updaten niet helemaal.
Tja voorlopig zit ik met 6 nog goed.
Bij mij gaat m'n iPhone sinds de update IOS7 ook inderdaad met de seconde leeg! Erggggg irritant! Helaas.
De update is vooralsnog helemaal niet noodzakelijk. Tegen de tijd dat iOs 6 niet meer ondersteund wordt, zijn we al weer heel veel verder.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:lienepiennetje schreef op dinsdag 22 oktober 2013 09:46 Is je harde schijf vol? Dan kunnen ze niet updaten...Ik heb nog geheugen over. Nog 2,3 GB. Bedoel je dat? Ik ben echt een enorme digibiel...
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Waarom staat in het beginscherm van Safari: yahoo, disney, apple?

Hoe krijg ik dat weg?!

Verder geen problemen met de ios7
Pieremachochel
Op zich niet ontevreden over de look and feel. Maar het is verschrikkelijk irritant dat ik geen items meer kan toevoegen aan mijn agenda op de iPad. Als ik een item heb ingevuld en wil opslaan, verschijnt hij niet in mn agenda, maar verdwijnt hij weer gewoon. Iemand die me kan helpen..?
Noglangnietjarig:

Open Safari, klik onderin de balk op bladwijzers (tweede icoontje van rechts), klik op 'wijzig' en verwijder Yahoo en Disney.

Apple kan ik niet verwijderen.

Wil je een bladwijzer toevoegen:

Ga naar de gewenste pagina, klik onderin op het middelste icoon: vierkantje met pijl omhoog, en kies voor 'maak bladwijzer'. Zo heb je deze pagina direct in het beginscherm, als je safari opent.

Vind ik echt heel handig!

Ik vind ook de schuiffunctie handig, van beneden naar boven, waarbij je je WiFi, geluid en achtergrond-licht-sterkte direct kan regelen.

Ook het echt afsluiten van apps gaat makkelijker, de Swipe functie van links naar rechts bij veel apps en bij safari is handig.

Nadelen: batterij sneller leeg.

Niet alle apps werken even goed meer, maar de ontwikkelaars zullen de komende weken wel met updates komen.
Dankje Pop1980,

Ik heb trouwens Apple wel kunnen verwijderen :-)
Pieremachochel
He! Ik heb hem nu ook kunnen verwijderen. Cool!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven