Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
Thankssss voor de vele tips!! Voor vandaag heeft het me niet mogen inspireren Blikje tomatensoep en een broodje geworden voor straks, die ga ik wel even lekker bekleden met het 1 en ander...

Net ff gesport, niet heel intensief. Collegaatje ging mee, die was niet gewend aan de apparaten, wel erg lollig. Werd bijna door de loopband door de fitness gelanceerd.. hahaha. Gewichten die weer hard opelkaar kletterden enz. Nouja, heb in ieder geval een half uur beweging gehad!!

xxx
Lijstje van vandaag:

O.. yoghurt met lijnzaadvezels + 1 ontbijtkoek

T.. half caketje met beetje slagroom en (rose) muisjes (kraamvisite)

L 3 broodjes (1 met ham, 2 met runderrookvlees

T.. 1 pakje evergreen

D.. stukje vlees, half bordje bloemkool (smaakte me niet) 3 rijstenwaffels met 20+ kaas

T 2 ontbijtkoeken

Niet heel geweldig, maar toch een goed begin.

Ik denk dat ik het toch maar 'gewoon' ga doen dat afvallen. Herbalife vind ik teveel gaan kosten en voor South Beach moet ik me eerst goed inlezen.

Marieke.. soepje is ook niet verkeerd hoor. Die zaken van unox vind ik erg lekker.. vooral de mosterdsoep.
Ik vind het een mooi lijstje goudvis!!! Ben blij dat je het "gewoon" gaat aanpakken. Met southbeach ontzeg je jezelf zoveel, dat ik niet leuk meer... En je ontbijtje was al ultralight, dus dat cakeje is helemaal niet verkeerd!

Soepje is inderdaad ook goed... en ja, ik ken die zakken ook maar al te goed!! Ik vind die romige kippensoep erg lekker!
Hallo dames!

Druk aan de posting weer! Ik kan maar even kort, want ben megadruk met voorbereiden eindpresentatie van donderdag en morgen hebben we met projectgroep ook een beoordeling van andere opdracht, dus ben benieuwd! Nog even bikkelen...

Revival, wat een ideeën allemaal! Ennuh dat sonja recepten overzicht, kom maar op!

Marieke, ik had vandaag ajam kerrie madras van Conimex, ook errug lekker vind ik en makkelijk! En gister spinazieschotel, die was ook lekker, maar das voor je eentje weer veeeulllsteveul! En lekkere sandwiches vind ik ook altijd makkelijk en lekker! Met tonijn, beetje light-mayo, kappertjes, olijfjes... Of met kaas, ham, sla, of pesto met tomaat en mozzerela... Superlekker allemaal!

Porec, hoe is het met roken vandaag gegaan!?

En goudvis, net lijstje toch voor vandaag! Wat vind je er niet goed aan dan!?!

Ik ook maar even plempen:

- 2 bbhpindakaas (mmm, heerlijk in de trein opgepeuzeld)

- liga milk-break

- 2 bbh met ossenworst en 1 bbh met appelstroop

- appel

- bak koffie en evergreen crunchy

- ajam kerrie madras met rijst en sperziebonen

Vriend is nu sporten en daarna nemen we nog lekker toetje, bakje yoghurt met gekleurde hagelslag...

Verder trouwens nog leuke tip voor de mensen die niet zoveel water drinken. Op spa.nl kan je een gratis watercoach bestellen. Das een apparaatje die aangeeft hoeveel water je gedronken hebt op een dag en wanneer je weer een glas moet drinken. Ik heb hem nu alleen nog maar digitaal (krijg hem binnen paar weken thuis gestuurd) maar vind het ideaal. Ik ben namelijk zo'n type die vergeet te drinken... Dus tip van de dag voor jullie van mij, helemaal voor niets!

quote:Mariekske27 schreef op 16 juni 2008 @ 19:27:

Soepje is inderdaad ook goed... en ja, ik ken die zakken ook maar al te goed!! Ik vind die romige kippensoep erg lekker!Mja, en de tiki masala ook!!!
Hoi

Heb wel van alles te melden, maar geen zin

Zooooooo vreselijk moe weer, moet veel te hard werken laatste tijd. Heb het vandaag ook weer meerdere keren aangekaart dat er echt iets moet gebeuren anders draaien we allemaal door..

Dus als jullie int vervolg op maandag t/m woensdag niets van me horen...niks aan de hand, lig alleen maar voor pampus op de bank dan

Jeetje Noor, wat een geweldig idee om naar Basel te gaan! Krijg ook best kriebels om dat te doen (doe het niet, maar kriebelt wel )

Niet heel goed gegeten, zou om ongeveer 1 uur vrij zijn, dus geen brood mee naar werk, maar met telkens beetje uitstel is het 17.00 uur geworden. Tussen de bedrijven door maar wat snelle en minder gezonde dingen gehad.

Vanavond macaroni gehad (heb nog wat over, belangstelling Marieke? )

Nou, toch nog heel verhaal geworden.

Ga weer even voetbal kijken, doeg meissies (f)
Shit happens
ff egoberichtje:

Gister:

O: bbh light pindakaas

T: ontbijtkoek

L: 2 bbh sellerie/komkommer, tomatensoep

T: -

D: hapjes: zelfgemaakt brood, kipspiesjes, toast met geitenkaas, aardig wat wijn

Vandaag:

O: thee, ontbijtkoek

T: bhh light kaas

D: soep, 2 bbh sandwichspread/tomaat

T: appel

D: moussaka (nog nooit gehad, maar waren gisteren in de winkel en vriend wilde dat vandaag perse gaan maken, primaaaa....)

Vanavond vooooeeettbbbaaaallll!! Wel iets minder kriebels dan tegen Italie en Frankrijk, staat (gelukkig) niets meer op het spel. Waarschijnlijk ben ik zaterdag echt doodnerveus, haha. Oh Noor, ik kreeg ook helemaal kriebels om te gaan toen ik jouw bericht las, heb meteen op internet gekeken hoe lang de reis was enzo.... maar gaan toch niet.

Got 2 go, baaaaaaaii!!!
Oh ja, iedereen die belang heeft bij tíg SB-recepten, mail me op viva_revival@hotmail.com en ik stuur het naar je op.
Goedemorgen allen!!

Wat weer een tips qua recepten... Vanavond krijg ik een vriendin te eten en zal eens even mijn best doen op een fatsoenlijke gezonde maaltijd.

Noor.... succes vandaag op school! Laat je even weten hoe het is afgelopen??

Porec.... ik kan geen macaroni meer zien!! Hahaha, maar bedankt voor het aanbod!

Wat vervelend van die drukte op het werk... Wat zeggen ze dan als jullie het aankaarten, wordt er wat mee gedaan of wordt het terzijde gelegd?

Aaaah, vanavond weer voetbal, helaas kan ik het niet zien. Ik ga naar een concert in de Oosterpoort van Beth Hart, rockchick... Vorig jaar november zou het concert al zijn, maar toen was ze ziek, nu dus voor de herkansing.

Nog even mn lijstje van gisteren afmaken..

D: broodje, soep en hertog light ijs na.

T: wijntjes en wat cashewnoten.. ( was weer de hort op )

Vandaag:

O: 1 bh kaas, 1 bh jam
Ohja Revival...

Ik heb je een mail gestuurd! Ben benieuwd naar de recepten!
Marieke, je hebt mail!
Revival.. idd, ik had ooit die recepten naar je gemailt. Eigenlijk heb ik ze nooit echt goed bekijken :-/ Was het wat? Ik heb ook nog een e-book van zomerslank van Sonja Bakker.. Had je die ook van me gehad?

Iemand interesse?

Mijn lijstje voor vandaag:

O.. 3 rijstenwafels met 20+ kaas + 1 ontbijtkoek

T.. 1 evergreen, stukje koek en halve soepstengel (van dochtertje die niet meer hoefde)

L.. 2 broodjes met kaas en runderrookvlees

cherry tomaatjes, halve (kleine) meloen

Verder nog ??

Groetjes
Even snel lieve meiden, moet zo weer naar m'n werk!

We hadden een 7!!! Echt prima!!! Als je kijkt wat we eraan gedaan hebben uiteindelijk... Verslag zag er qua lay-out wel supermooi uit, en dat doet altijd al errug veel bij die docenten!

Nog 1 cijfer te gaan...

Ik dus zo werken, dus wordt voetbal op m'n werk kijken. Ook gezellig!

Oh Goudvis, ik wil die recepten wel hoor, altijd leuk toch! Hoe is het bij jou verder?!

Porec, hoe is het met je verslaving!? Gister eigenlijk niks over gehoord...

Voor de rest ook dikke
Ps. Is de pindakaas light lekker Revival!?! Van calve?!
Lekker een 7!! Gefeliciteerd. Als je revivial mail (zie deze pagina voor haar mail) dan kan je van haar de recepten krijgen. Als je je email hier achterlaat dan mail ik je het zomerboek/e-book.

Ik ga even verder met m'n lijstje.. Wil snoepen, dus wie weet helpt het om hier te posten

T.. 1 pakje (3 koekjes) hartige sultana (zo lekker!!)

1 soepstengel

Neem nu maar een paar glazen water. Heb nog 1 soepstengel over en die roept me ook.. Ga het niet doen!!
Even kort berichtje vanuit hier: ben een paar dagen geleden geopereerd vanwege acute blindedarm ontsteking, en nu weer een klein klein beetje op de been in huis. Zitten zit alleen niet zo lekker, haha. Tot snel meiden!

Ps. Afvallen gaat nu vanzelf, alleen straks aankomen helaas ook.. Bye!
Och Deesi, het zit je ook niet mee he meid. Dikke en nog een
Beterschap!
Deesi, beterschap!! Wat een ellende zeg..... Hoop dat je gauw weer wat aansterkt!

Noor gefeliciteerd met het mooie resultaat!! Succes met werken, veel plezier met de wedstrijd aldaar...

Goudvis... goed dat je komt plempen!! Even dit moment doorstaan van vreetdrang... Ik ken het maar al te goed.

Van revival heb ik ook het zomerslankboek gekregen by mail!

Hier een beetje een bleh dag, hangerig, huilerig. Zo irritant, ik heb best vaak stemmingswisselingen. De laatste tijd gaat het eigenlijk erg goed, maar vandaag dus even minder. Dat gaat dan van BAM en ik heb het gevoel alsof ik door een kolk keihard naar beneden wordt gezogen en gewoon niets kan doen om boven te blijven.

Heb vanmiddag even 1,5 uur geslapen, voelde me daarna 15 min goed en zit nu weer sip te zijn. Gelukkig komt vriendin zo, heb me er wel toe weten te zetten om een lekkere maaltijd te bereiden. Indonesische soto... heel werkje, maar dan heb je ook iets bijzonders, doet het vaak goed! Ook lekker light trouwens..

Mijn lijstje:

O: 1 bh kaas, 1 bh jam

T: banaan

L: 1 bh rosbief, 1 bh s-spread, 1bh appelstroop (daarna nog wat snoeperig en een melkbroodje erbij genomen)

T: evergreen

D: soto (als we nog zin hebben, heb ik light ijs)

Fijne avond allemaal, enjoy de wedstrijd!

Ik ga lekker naar concert...

-x-
Zo, nog even een langere post van mij. Heb net hardgelopen! Vriend was ondertussen aan het koken, moussaka, was prima te eten! Lekkere salade erbij en we kunnen er weer even tegenaan Straks weer voetbalavondje.

Goudvis, goed bezig! Lijstje ziet er keurig uit. Jij had me dat boek van Sonja toen ook gemaild, zomerslank. Heb m vanmiddag al doorgemaild naar Marieke. Alleen die andere, met al die recepten wilde niet! Ik had jouw mail doorgestuurd naar Marieke maar ze kan m niet openen, bestand zou beschadigd zijn. Als ik de bijlage wil toevoegen in een nieuwe mail, zegt ie dat het bestand te groot is om toe te voegen... Zal morgen even kijken of het op een andere manier wil. Maar Noor, je kan me wel mailen op dat adres wat ik vandaag gemeld heb, dan kan ik je in ieder geval het boek 'zomerslank met sonja' mailen, staan ook best wat recepten in.

Marieke, balen dat je je zo verrot voelt, hopelijk is het na je lekkere maaltijd en je concert weer beter! Vrienden van mij gaan ook heen, hebben de kaartjes vorig jaar van mij op verjaardag gekregen hij is al bijna weer jarig!

Noor, goed joh!! Nog één cijfer, en dan.... diploma?? Die pindakaas light is best te eten, heb soms even zin in zoet ipv hartig.

Fijne voetbal / concert avond, bis laatteerrzzzz
Haai meiden!

Aaaah Deesi, wat naar zeg! Hou je taai!

Goudvis, die ene soepstengel nog laten liggen?! En wat als avondeten gegeten!?

Marieke, heb je genoten van het concert?! Hoop dat je je nu weer wat beter voelt... Van die mega-baaldagen zijn dat dan he!? Superirritant. En het meest vervelende eraan is dat je er ook vaak niet zo heel veel aan kan doen... Afleiding zoeken helpt ook niet altijd... Soms is het gewoon even nodig om dan sikkeneurig te zijn ofzo...

Trouwens, die Indonesische Soto, wasda?!

Revival, ik had je al een mail gestuurd op dat adres. Nog niet ontvangen!? En ja, idd nog 1 cijfer en dan zit het erop... Echt zoo heerlijk!

Ik verder lekker gewerkt en was gezellig met de wedstrijd erbij. Heb vrij kunnen regelen voor zaterdag, dus we gaan naar Basel!!! JAAAHOOEE!!! Verder had ik trouwens vandaag een stoommaaltijd van de AH (uit de diepvries) mee naar m'n werk. Met zalm, spinazie, champignons en pasta, echt goed te eten moet ik zeggen!

Nou meiden, slaap lekker allen! En bis morgen!
Die stoommaaltijden zijn zeker goed te eten, eet ik ook wel eens. Vind ze alleen wel wat prijzig om meerdere keren per week te eten. Ben trouwens zooo jaloers dat je naar Basel gaat zaterdag! Ik zit er ook zwaar over na te denken, alleen ik zie het niet zitten om eerst 7 uur heen te rijden, dan paar uur lang te feesten (hopelijk) en dan nog weer 7 uur terug te rijden, zonder slaap zeg maar. Hoe doen jullie dat dan Noor, hebben jullie een overnachtingsplek gevonden??

Hoe was het concert Marieke? Off-day weer een beetje te boven?? Soto ken ik ook niet trouwens, maar klinkt goed...

Oh ik heb jullie beide gemaild trouwens, en het blijkt dat er nog meer mee-lezers zijn, want ik had nog een paar mailtjes van forummers die de recepten wel wilden. Grappig he, sta je dus echt niet bij stil dat mensen onze verhalen lezen (behalve wijzelf dan )

Gisteren dus moussaka gegeten, was lekker, frisse salade erbij. Bij voetbal paar blokjes kaas en een handje chips gehad.

Vandaag:

O: ontbijtkoek

T: appel

L: verse jus, 2 bbh light kaas/tomaat

T: worteltjes

D: geen idee, eet bij een vriendin vanavond.

Morgen weer hardlopen, het ging gisteren niet bepaald denderend was echt snel moe.

Nou ik ga weer verder werken, doeeegggg

Porec, hoe issie? Nog steeds zo druk op het werk? Enne... de peukies?
Haai haai!

Even kort hoor, want druk druk! Morgen eindpresentatie...

Mja, bizar idd dat mensen gewoon meelezen. Wat is er boeiend aan onze gesprekken zou je dan ook denken, haha!

Nou Revival, ik weet nog helemaal niet zeker of het Basel-feest doorgaat... Echt zo klote! We zouden gaan met z'n allen, dus ik vrij regelen, echt mega-veel moeite voor moeten doen!!! Collega's zo lief geweest om afspraken af te zeggen en uiteindelijk helemaal geregeld dus. Hoor ik vanmorgen dat we niet naar Basel gaan, omdat er een paar afhakers zijn!!! AARGGG!!! Mja, voor hun misschien niet zo'n probleem, maar ik heb echt alles op alles gezet om vrij te krijgen, dus echt klote! Hoop dat we nu nog met z'n 6en gaan, maar zo niet, kan ik lekker aankomen op m'n werk vannuh: we gaan toch niet, maar bedankt voor de moeite. Terwijl ik gister helemaal heb lopen zeggen: ik val altijd voor iedereen in en hoop dat jullie nu iets terug kunnen doen voor mij bla bla...

Dus behoorlijk kut... Nou ja, we will see...

Zo dat was even ego hoor...

Bedankt voor je mails Revival!

oh wat balen Noor!!! Kunnen jullie niet zonder die afhakers?? Desnoods met zn tweeen?? Of met mij

Maaruhm, hadden jullie overnachting geregeld of zouden jullie direct weer terug? (3e keer dat ik het vraag, haha!)
Oh ja, succes met je eindpresentatie!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven