vervelend iets
zaterdag 26 oktober 2013 om 10:07
Goedemorgen, Ik zit met een vraag. wat vinden jullie als mensen zeggen om af te spreken altijd misschien of even kijken? zijn dat afspraken maken? niet gewoon van ik kom wel of ik kom niet. ik zelf vind dat erg irritant.een keer is niet erg maar iedere keer zeg maar. ik word daar zelf onzeker van. wat is jullie mening?
zaterdag 26 oktober 2013 om 11:39
zaterdag 26 oktober 2013 om 13:22
Ik stel vragen als "Zullen we binnenkort weer eens wat gaan eten" o.i.d. meestal via mail of what's app. Dan dwing ik de ander niet om meteen te beslissen maar geef ik iemand de ruimte om even over het verzoek na te denken of te overleggen of in een agenda te kijken. Ik vind dat zelf ook fijner.
Ik ben zelf een planner. Ik heb ook vrienden die van de 'spontane' afspraken zijn maar die zie ik daardoor minder omdat als zij één dag vantevoren iets willen afspreken, mijn agenda vaak al vol zit. Ik heb één vriend die dat bij iedereen doet en dan klaagt dat iedereen het weekend altijd al volgepland heeft en dat er dan geen ruimte meer is voor hem. Tja...
Ik ben zelf een planner. Ik heb ook vrienden die van de 'spontane' afspraken zijn maar die zie ik daardoor minder omdat als zij één dag vantevoren iets willen afspreken, mijn agenda vaak al vol zit. Ik heb één vriend die dat bij iedereen doet en dan klaagt dat iedereen het weekend altijd al volgepland heeft en dat er dan geen ruimte meer is voor hem. Tja...