Amsterdam!!!
dinsdag 24 september 2013 om 20:14
zaterdag 26 oktober 2013 om 18:58
Mij lijkt het gezellig als we wat met elkaar willen kletsen,
om af te spreken in een Bagels en Beans of iets dergelijks, waar je ook een beetje relaxed kan zitten.
Sommige meiden kunnen wel in het weekend en andere meiden niet?
Misschien is het dan handig om op vrijdag namidddag/ avond af te spreken?
Ik zie dat Bagels en Beans maar tot 18:00 open is... Is er iets wat er op lijkt wat tot iets later open is? mensen die een beetje bekend zijn in Amsterdam?
Drop je idee hier onder zou ik zeggen!
om af te spreken in een Bagels en Beans of iets dergelijks, waar je ook een beetje relaxed kan zitten.
Sommige meiden kunnen wel in het weekend en andere meiden niet?
Misschien is het dan handig om op vrijdag namidddag/ avond af te spreken?
Ik zie dat Bagels en Beans maar tot 18:00 open is... Is er iets wat er op lijkt wat tot iets later open is? mensen die een beetje bekend zijn in Amsterdam?
Drop je idee hier onder zou ik zeggen!
zondag 27 oktober 2013 om 13:39
Hallo meiden,
Zullen we 4, 5 of 6 november afspreken om/vanaf 19.00 uur bij cafe Weber? Ik ben er nog nooit geweest, maar het ziet er iig erg leuk uit op de website.
Misschien is het handig dat jullie mij een privebericht sturen met de dag(en) dat jullie kunnen. Dat verzamel ik dan aankomende week en stuur jullie dan een berichtje met de dag waarom de meeste kunnen.
Groetjes Linda
Zullen we 4, 5 of 6 november afspreken om/vanaf 19.00 uur bij cafe Weber? Ik ben er nog nooit geweest, maar het ziet er iig erg leuk uit op de website.
Misschien is het handig dat jullie mij een privebericht sturen met de dag(en) dat jullie kunnen. Dat verzamel ik dan aankomende week en stuur jullie dan een berichtje met de dag waarom de meeste kunnen.
Groetjes Linda
dinsdag 29 oktober 2013 om 15:41
Ik zou graag komen, maar ik werk op woensdag donderdag en vrijdag bij de thuiszorg buiten Amsterdam, als invalkracht. Soms ben ik 1 van die dagen vrij alleen volgende week ben ik elke dag ingeroosterd.
De maandag kan ik niet en de dinsdag alleen tot 18:00 dus andere keer wanneer we een borrel oid doen ben ik van de partij!
De maandag kan ik niet en de dinsdag alleen tot 18:00 dus andere keer wanneer we een borrel oid doen ben ik van de partij!