Amsterdam!!!

24-09-2013 20:14 60 berichten
Hoi meiden!

Hoe leuk is het om een groepje meiden te hebben om leuke dingen mee te doen in Amsterdam, zoals gezellig uiteten gaan, koffie drinken, leuke uitjes mee plannen e.d. Het lijkt mij in ieder geval heel gezellig!!

Alle leuke mensen die willen reageren, hoor ik graag

Gr. Tes (30 jaar btw)
Alle reacties Link kopieren
Gezellig, mag ik mij ook aansluiten bij jullie?
Mij lijkt het gezellig als we wat met elkaar willen kletsen,

om af te spreken in een Bagels en Beans of iets dergelijks, waar je ook een beetje relaxed kan zitten.

Sommige meiden kunnen wel in het weekend en andere meiden niet?

Misschien is het dan handig om op vrijdag namidddag/ avond af te spreken?

Ik zie dat Bagels en Beans maar tot 18:00 open is... Is er iets wat er op lijkt wat tot iets later open is? mensen die een beetje bekend zijn in Amsterdam?

Drop je idee hier onder zou ik zeggen!
We kunnen volgende week zondagmiddag (3 oktober)afspreken? Dan kunnen er vast een hele hoop. Bagels en Beans goed idee :-)

Groetjes
Op het Spui afspreken is trouwens ook leuk!

Cafe Hoppe bijvoorbeeld?
3 november bedoel je?

Ik ken Hoppe niet, maar als het er gezellig is, Prima!

Die zondag kan ik zelf pas vanaf 18:30 maar lijkt me super gezellig!
Oja 3 Novemeber haha.

Of is 4 november (maandag) makkelijker voor diegene die Amsterdam werken maar niet wonen. Na het werk een borrel/koffie drinken.

Wie gaan er allemaal mee?

Groetjes
Ik kan de maandag niet

en de dinsdag alleen tot 18:00.

Voor 18:00 zal voor de meesten misschien niet uitkomen...

Maar als er een aantal wel kunnen

dan kom ik een andere, volgende, keer er wel bij
En woensdag, kunnen er dan meer mensen? Misschien leuk om dan een borrel (of koffie voor de liefhebber) te drinken?
6 november bedoel ik, niet aanstaande:)
Hi,

Ik kijk ook geïnteresseerd mee! Woon net sinds 2 maandjes in Amsterdam en wil ook graag meer mensen leren kennen. Aangezien ik er al woon en werk ben ik vrij flexibel voor wat betreft afspreken!

Groetjes,

Irene (28 jaar)
Ik sluit me graag aan dames! Bij voorkeur na 6 uur wanneer het doordeweeks is. Overdag werk ik.

Tip: cafe Weber of lux in de buurt van Leidse, is dat wat?
Hallo meiden,

Zullen we 4, 5 of 6 november afspreken om/vanaf 19.00 uur bij cafe Weber? Ik ben er nog nooit geweest, maar het ziet er iig erg leuk uit op de website.

Misschien is het handig dat jullie mij een privebericht sturen met de dag(en) dat jullie kunnen. Dat verzamel ik dan aankomende week en stuur jullie dan een berichtje met de dag waarom de meeste kunnen.

Groetjes Linda
Goed idee Linda!!!

Maandag of woensdag komen mij het beste uit. Maar stuur het je nog door.

Nu de rest nog!
We zijn iig al met zn drieen. Wie gaan er nog meer mee?

Groetjes
Ik zou graag komen, maar ik werk op woensdag donderdag en vrijdag bij de thuiszorg buiten Amsterdam, als invalkracht. Soms ben ik 1 van die dagen vrij alleen volgende week ben ik elke dag ingeroosterd.

De maandag kan ik niet en de dinsdag alleen tot 18:00 dus andere keer wanneer we een borrel oid doen ben ik van de partij!
Hallo meiden,

Zoals het er nu uit ziet, wordt het maandag 4 november. We zijn nu met zn vieren. Wie gaan er nog meer mee borrelen?

Groetjes
Hoi,

Ik zou ook graag mee willen borrelen?

Hoe laat en waar spreken we af?
Maandag 19.00 uur Cafe Weber!

We zijn iig met 4 a 5 meiden. iedreen is natuurlijk altijd welkom!

Groetjes Linda
Hallo meiden, wat gezellig zeg!! Cafe Weber, ik sluit me ook graag aan. Buiten voor de ingang afspreken?!!
Buiten voor de ingang lijkt mij goed! Tot morgen!
Hey, misschien ben ik wat later, maar hoe kan ik jullie herkennen. Wellicht dat een paar jullie mij een privé bericht kunnen sturen met evt nr of omschrijving hoe je er uit ziet?
Hi Partybabe, ik kan geen je privé bericht sturen omdat je die optie uit hebt staan...vandaar dat ik je een soort van vriendschapsverzoek gestuurd heb!
Irene85,ha ik heb jou een bericht gestuurd. Als het goed is, heb ik dat nu uitgeschakeld. Is deze aangekomen? X
En ik heb jou net een bericht gestuurd, hoop dat deze is aangekomen want kon jouw berichtje niet terug vinden...
Hallo meiden,

Ik heb een blauwe jas met bontkraag. Blond haar. Ik zie jullie voor de ingang van café Weber.

Tot morgen :-)

Linda

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven