egodingetje?
donderdag 31 oktober 2013 om 16:08
Ik sta bij de bushalte te wachten, beetje met m'n telefoon aan het spelen, bushalte is langs de weg en verder staat er niemand te wachten, om maar even een beeld te schetsen. Opeens schrik ik op van m'n telefoon van getoeter, een busje van een bouwbedrijf met twee mannen erin, zwaaien en lachen stom. Ik vraag me bij dit soort acties altijd af, waarom? Ik weet dat ik niet heel knap ben en dat ik zwaarder ben dan de gemiddelde vrouw, maar ik loop er gewoon verzorgd bij. Niet dat als dat niet zo was dat het dan wel maar zou moeten kunnen, maar ik bedoel maar. Halen die mannen er dan echt zo'n kick uit om mij voor paal te zetten. Nouja er was verder niemand maar voor mijn ego doet het geen wonderen, voor die van hen blijkbaar wel.
wat ik wil met dit topic....geen idee, vind het eigenlijk soms gewoon even stom dat dit gebeurt.
wat ik wil met dit topic....geen idee, vind het eigenlijk soms gewoon even stom dat dit gebeurt.
I always tell the truth, even when I lie
donderdag 31 oktober 2013 om 16:18
Oh ik snap je gevoel compleet. Niet zo zeer dat je 'niet mooi genoeg bent om die aandacht te krijgen' maar ik snap ook nooit zo waarom het nou nodig is. Of je nou een lekker ding bent of niet. Ik schrik me altijd de pleuris en voordat ik uberhaupt kan kijken of die kerel ook aantrekkelijk is, is ie al voorbij.
Maargoed ik ga er vanuit dat ze dan met zijn 2en zijn en dan tegen elkaar zitten op te boksen ofzo.
Maargoed ik ga er vanuit dat ze dan met zijn 2en zijn en dan tegen elkaar zitten op te boksen ofzo.
Another Tale of Infinite Dreams
donderdag 31 oktober 2013 om 16:35
Zaten zich gewon te vervelen. Ik reed ook eens met iemand mee, die toen we 100 km van huis zaten ineens toeterde naar iemand. Ik vroeg of hij die persoon kende. Nee zei hij, maar nu heeft ze de hele dag wat te doen ,"bedenken wie dat nou was die naar haar zwaaide "
och je moet maar ergens lol in hebben
och je moet maar ergens lol in hebben
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 31 oktober 2013 om 16:36
Had ook zoiets laatst. Ik fietste op een landweggetje. Een auto passeerde me van achteren. En nét toen die voorbij was ( hij toeterde ook eerst) kreeg ik een lading ruitenwisser vloeistof in mijn gezicht. Ik was echt pissed off. Toen ik dat later aan mijn vriend vertelde begon hij stiekem te gniffelen. Dus ik vroeg wat er zo grappig was, en toen biechtte hij op dat hij dat ook wel eens gedaan had vroeger als hij ergens een lekker wijf zag fietsen. Kwajongensstreken zei hij.
En blijkbaar was ik een lekker wijf? Hahaha! Nou ja, gelukkig was dat afgelopen zomer tijdens de hittegolf. Ik heb het ze maar vergeven.
En blijkbaar was ik een lekker wijf? Hahaha! Nou ja, gelukkig was dat afgelopen zomer tijdens de hittegolf. Ik heb het ze maar vergeven.
donderdag 31 oktober 2013 om 16:54
Ik heb er ook een hekel aan hoor, sowieso als mensen zich tegen me aan bemoeien. Het toeteren is gewoon lame, maar als mensen me aanspreken dan vind ik dat ronduit storend. Ik heb geen interesse in de mening van een wildvreemde over mijn uiterlijk, ook al is het positief. Het ergste is het als mensen tegen me zeggen 'kijk eens wat vrolijker', dat kan en mag ik toch echt wel zelf bepalen.
donderdag 31 oktober 2013 om 17:09
Joh, je bent even geschrokken, that's it. Toch?
Ik zou bijna gaan denken dat dit je nog niet eerder is overkomen.
(Toen ik nog een twintiger was werd er aan de lopende band naar me getoeterd, ik ben nu haast blij als ik uberhaupt word opgemerkt door bouwvakkers)
Zet je maar schrap, je gaat nog veel debiele acties van mannen beleven in de toekomst. Waarom? Omdat dat nou eenmaal gebeurt.
Ik zou bijna gaan denken dat dit je nog niet eerder is overkomen.
(Toen ik nog een twintiger was werd er aan de lopende band naar me getoeterd, ik ben nu haast blij als ik uberhaupt word opgemerkt door bouwvakkers)
Zet je maar schrap, je gaat nog veel debiele acties van mannen beleven in de toekomst. Waarom? Omdat dat nou eenmaal gebeurt.
Lorem Ipsum
donderdag 31 oktober 2013 om 17:20
Wacht maar tot je een jaar of veertig verder bent. Ik word ook nog weleens nagefloten, ben lang en slank, draag zeker geen bloemetjesjurk dus aan de achterkant kan ik er best mee door. Dan draai ik me om en dan vraag ik zo'n knaap wat hij van zijn oma wil. Daarna moet ik me inhouden om, zoals Jaap Kooiman kan zeggen, niet te vragen of zijn bek niet verder open kan.
verba volant, scripta manent.
donderdag 31 oktober 2013 om 17:26
Joh, dat is toch grappig. Stap even uit de situatie en kijk er eens objectief naar. Jij schrikt van hun getoeter, dat is toch (vanuit hun oogpunt) lachen toch? Dat jij het bent, doet niet ter zake, het gaat om een persoon alleen, die in gedachten verzonken heel erg schrikt . Lach erom en lach om jezelf.
donderdag 31 oktober 2013 om 17:55
quote:MarianneDavids schreef op 31 oktober 2013 @ 17:20:
Wacht maar tot je een jaar of veertig verder bent. Ik word ook nog weleens nagefloten, ben lang en slank, draag zeker geen bloemetjesjurk dus aan de achterkant kan ik er best mee door. Dan draai ik me om en dan vraag ik zo'n knaap wat hij van zijn oma wil. Daarna moet ik me inhouden om, zoals Jaap Kooiman kan zeggen, niet te vragen of zijn bek niet verder open kan.Zoiets had een vriendin van mij laatst, er werd naar haar geroepen; 'zooooowwww wat een lekkere kont'! En toen ze zich omdraaide; 'heeft u, mevrouw...' Hilarisch!
Wacht maar tot je een jaar of veertig verder bent. Ik word ook nog weleens nagefloten, ben lang en slank, draag zeker geen bloemetjesjurk dus aan de achterkant kan ik er best mee door. Dan draai ik me om en dan vraag ik zo'n knaap wat hij van zijn oma wil. Daarna moet ik me inhouden om, zoals Jaap Kooiman kan zeggen, niet te vragen of zijn bek niet verder open kan.Zoiets had een vriendin van mij laatst, er werd naar haar geroepen; 'zooooowwww wat een lekkere kont'! En toen ze zich omdraaide; 'heeft u, mevrouw...' Hilarisch!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
donderdag 31 oktober 2013 om 18:44
quote:VickyP schreef op 31 oktober 2013 @ 17:55:
[...]
Zoiets had een vriendin van mij laatst, er werd naar haar geroepen; 'zooooowwww wat een lekkere kont'! En toen ze zich omdraaide; 'heeft u, mevrouw...' Hilarisch!
Met mijn ex (halflang haar, totáál geen vrouwelijk figuur) werd ik ook vaak van achter aangesproken als zijnde twee lekkere wijven. 'Soooo meisjes, zijn jullie lekker de stad in geweest'. Draaide hij zich heel langzaam om met een grote grijns, schrokken ze zich helemaal de pleures.
Eigenlijk best beledigend hoe slecht mannen kijken voor ze je een complimentje geven.
[...]
Zoiets had een vriendin van mij laatst, er werd naar haar geroepen; 'zooooowwww wat een lekkere kont'! En toen ze zich omdraaide; 'heeft u, mevrouw...' Hilarisch!
Met mijn ex (halflang haar, totáál geen vrouwelijk figuur) werd ik ook vaak van achter aangesproken als zijnde twee lekkere wijven. 'Soooo meisjes, zijn jullie lekker de stad in geweest'. Draaide hij zich heel langzaam om met een grote grijns, schrokken ze zich helemaal de pleures.
Eigenlijk best beledigend hoe slecht mannen kijken voor ze je een complimentje geven.