Rustig café Utrecht CS
donderdag 31 oktober 2013 om 22:03
donderdag 31 oktober 2013 om 22:19
donderdag 31 oktober 2013 om 22:21
donderdag 31 oktober 2013 om 22:22
Ik vind het echt herrie. Maar ik ben er een keer gaan eten 's avonds en toen stond er muziek aan ook. Weet niet of dat 's middags ook is.
Maar Starbucks mcDonalds-achtig? Ik vind het juist altijd heerlijk rustig en gezellige zitjes. Alleen is die in het ns-gebouw volgens mij niet zo knus als normaal. Is een grotere open ruimte met een Starbucks in een hoekje.
Maar Starbucks mcDonalds-achtig? Ik vind het juist altijd heerlijk rustig en gezellige zitjes. Alleen is die in het ns-gebouw volgens mij niet zo knus als normaal. Is een grotere open ruimte met een Starbucks in een hoekje.
donderdag 31 oktober 2013 om 22:24
quote:Very__Cherry schreef op 31 oktober 2013 @ 22:19:
Ja, als je tijdens borrel- of etenstijd binnenvalt is het druk en rumoerig, klopt, ook omdat het een hoog plafond heeft.
Maar een zakelijke kop koffie stel ik me voor op een woensdagochtend, ofzo.Vrijdagmiddag 14 uur... Rumoer op zich is niet zo'n probleem, Grand Cafe zou perfect zijn. Maar wat niet oke zou zijn is als er allemaal schreeuwende mensen rond de bar staan en er keiharde muziek wordt gedraaid.
Ja, als je tijdens borrel- of etenstijd binnenvalt is het druk en rumoerig, klopt, ook omdat het een hoog plafond heeft.
Maar een zakelijke kop koffie stel ik me voor op een woensdagochtend, ofzo.Vrijdagmiddag 14 uur... Rumoer op zich is niet zo'n probleem, Grand Cafe zou perfect zijn. Maar wat niet oke zou zijn is als er allemaal schreeuwende mensen rond de bar staan en er keiharde muziek wordt gedraaid.
donderdag 31 oktober 2013 om 22:27
NH Hotel aan het Jaarbeursplein. Als je de uitgang aan het einde van de perrons neemt (Van Sijpesteinkade) is het maar een paar minuten lopen vanaf CS. In de lobby kun je prima zakelijk afspreken, mijn man is zzp'er en doet dat vaak en ik heb het ook wel eens gedaan. Rustig, fijne zitjes, lekkere broodjes en gratis WiFi.
donderdag 31 oktober 2013 om 22:28
donderdag 31 oktober 2013 om 22:32
donderdag 31 oktober 2013 om 23:17
Graag gedaan hoor, die tip!
En ja, je kunt een gedeelte van de zitjes inderdaad zien als je erlangs fietst, maar verder naar achter is het nog veel groter.
Wat betreft de bereikbaarheid: ze zijn inderdaad van alles aan het doen daar op de Van Sijpesteijnkade, maar je kunt er nog gewoon door hoor. Ook de tunnel onder de sporen is gewoon open.
Wat betreft de bereikbaarheid: ze zijn inderdaad van alles aan het doen daar op de Van Sijpesteijnkade, maar je kunt er nog gewoon door hoor. Ook de tunnel onder de sporen is gewoon open.