Mijn manager is raar?!

01-11-2013 10:47 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Ik en mijn collega's zitten al een tijdje met iets..

Onze manager is namelijke echt heel raar.. sommige denken aan borderline de ander denkt dat het gewoon jaloezie is.. zei heeft 6 jaar geleden een abortus gedaan. Ze heeft hier geen speciale reden voor.. daar naast ziet ze haar familie NOOIT en vrienden heeft ze niet meer. . Die heeft ze verwaarloosd omdat haar werk voorging..

Hier een paar voorbeelden :

1. Collega (27) was zwanger, iedereen eenthousiast en onze manager? Enigste wat ze zei was : leuk.

2. Andere collega zwanger (22) al 14 weken ) enigste wat ze zei was oh hou je het?!..

3. De 1e minuut ben je haar beste vriendin. Doe je je werk goed. En ineens ben je een lastpost je kunt niks en als je niet je best doet moet je maar weggaan..

4. Je geeft 1 week van te voren aan dat je uit eten gaat met familie/vrienden, dan zegt ze of je niet een andere keer kan?! Terwijl je a. 1 week van te voren hebt aangeven b. Je gaat een kwartier eerder naar huis.

5.elke dag een klein neerende opmerking. Zodat zei zich beter voelt.. zoals : collega had haar haar geknipt. Opmerking : heb je dat door hitler laten knippen?!..

Moeten wij hier een melding van maken of overdrijven wij? Het word steeds erger..
Dat is wel zo netjes ja. Als manager zei: "goh hou je het" terwijl ik het enthousiast kom vertellen..

Had ik gezegd: "goh, gefeliciteerd woepsie, en dank je wel he" :-S
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
De hitler opmerking vind ik ongepast, de rest niet zo vreemd.

Ik zou ook afstand houden als ik met zo'n groep roddeltantes zou werken
quote:saaaaar81 schreef op 01 november 2013 @ 11:08:

Ow... je bent pas 19... en zwanger...

Hormonaal en nog een staartje puberteit.

Toppie hoor.

En in een topic waar vrouwen van 30+ zwanger worden even vertellen dat ze veel te oud zijn en dat het niet gek is dat het niet lukt.

Laat dit in godsnaam een kloon zijn.

En anders snap ik wel waarom je manager zo lullig tegen je doet. Wie zaait zal oogsten.
quote:sammmm schreef op 01 november 2013 @ 11:05:

Het is niet verplicht maar wel zo netjes toch?

Nee waarom?

Je bent op je werk om...precies te werken

En niet om te kletsen

Leuk als het met collega's onderling kan vinden hoor, maar een manager moet de boel managen ipv prietpraatjes houden bij het koffie apparaat
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:woepsie schreef op 01 november 2013 @ 11:09:

Dat is wel zo netjes ja. Als manager zei: "goh hou je het" terwijl ik het enthousiast kom vertellen..

Had ik gezegd: "goh, gefeliciteerd woepsie, en dank je wel he" :-S

Ik ook. Maar niet iedereen is hetzelfde.

Mij hebben ze ook wel eens gevraagd of het een ongelukje was, ik was 25. Nee dus. Maar ik had er geen moeite mee, boeide me gewoon vrij weinig wat een ander dacht.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ga gewoon aan t werk!

Waarom ben jij aanspreekpunt? Wie heeft dat besloten?

Dan heb je daar kennelijk de kwaliteiten voor.. :-S
quote:Beauke schreef op 01 november 2013 @ 11:11:

[...]

En in een topic waar vrouwen van 30+ zwanger worden even vertellen dat ze veel te oud zijn en dat het niet gek is dat het niet lukt.

.Echt?? oh my
.
quote:Beauke schreef op 01 november 2013 @ 11:11:

[...]

Laat dit in godsnaam een kloon zijn.

En anders snap ik wel waarom je manager zo lullig tegen je doet. Wie zaait zal oogsten.Zooo TO... jij mag wel een schop of 2 onder je hol krijgen. Asociaal ding dat je bent.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Maargoed.. Of t nu wel of niet netjes is..

Dat kunnen ze zelf zeggen!

En je gaat met n manager niet haar abortus bespreken.
Tja, die manager vindt het werk belangrijker dan haar privé leven en heeft geen zin haar opvattingen aan te passen de heersende mening.

Ik zou als manager ook niet blij zijn met zwangere medewerkers en me direct afvragen hoe dat de bedrijfsvoering beinvloedt de komende maanden.

Het zou wellicht handig zijn van haar om een leuk sociaal aanvaardbaar sausje over haar mededelingen te gieten, maar ik snap het ook wel weer een beetje.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Summerdance schreef op 01 november 2013 @ 11:13:

[...]

Leuk als het met collega's onderling kan vinden hoor, maar een manager moet de boel managen ipv prietpraatjes houden bij het koffie apparaat

nou, los van het feit of TS nu overdrijft of niet... met bovenstaande ben ik het toch niet eens.

als je leiding geeft aan een team dan word je toch verondersteld om wat sociale vaardigheden ook te hebben.

interesse tonen voor elkaar hoort daar gewoon bij, dat is niet meer dan menselijk.

en zorgen voor een aangename sfeer in het team en in de zaak is ook een groot deel verantwoordelijkheid van een leidinggevende.
quote:woepsie schreef op 01 november 2013 @ 11:16:

En je gaat met n manager niet haar abortus bespreken.

Daar had ik nog over heen gelezen. Wie zijn jullie om haar abortus te veroordelen. Gatver.

Geen goeie reden? Misschien wil ze de reden gewoon niet delen met haar werknemers. Iets met werk/prive enzo.
Omdat je baas een vrouw is hoeft het nog geen kippenhok te zijn op het werk.

Logisch dat je met jouw collega's een hechtere band hebt dan met je manager of baas.

Stel je eens professioneel op en ga gewoon aan het werk in plaats van je te bemoeien met dingen waar je helemaal niks mee te maken hebt.
quote:saaaaar81 schreef op 01 november 2013 @ 11:08:

Ow... je bent pas 19... en zwanger...

Hormonaal en nog een staartje puberteit.

Toppie hoor.
Een zwanger tienertje die ook nog eens haar werk niet doet. Ik snap die manager wel.
Jullie zijn dus een team met 6 mensen waarvan er 3 zwanger zijn? dat is 50%. Ik kan me voorstellen dat je manager daar niet zo blij mee is.. dat heeft nogal een impact
Ik heb even zitten loepen en ik heb wel smakelijk gelachen om je vorige topics hoor!

Ik sluit me denk ik maar aan bij de mening van je manager, 3 vrouwen die straks met verlof gaan? Ik zou er ook niet vrolijk van worden.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Gezellige werkplek daar (maar niet heus)

Als iedereen nu zelf eens iets tegen de manager ging zeggen over de rare opmerkingen van haar, in plaats van alleen maar te roddelen zou het in ieder geval een stuk werkbaarder zijn. Maar jullie zitten daar niet om te werken merk ik al.

Een abortus is een persoonlijke keuze, die hoef je niet aan je werknemers te verantwoorden.

En ja, vragen of je haar door hitler is geknipt vind ik ook te ver gaan, maar dat hoef je niet tegen collega's te vertellen, maar tegen je manager dat je absoluut niet van dat soort opmerkingen gediend bent!

Ze is je beste vriendin niet, dus hoeft ze zich ook niet zo te gedragen. Haar privéleven gaat jullie verder ook niks aan.

En als van je zes werknemers de derde zwanger is kan ik mij voorstellen dat je niet al te enthousiast bent. Is niet leuk voor je collega om te horen, maar zo is het gewoon.

Je hoeft niet van haar te verwachten dat ze een toneelstukje gaat opvoeren.
Die klein neerende opmerking deed het hem voor mij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
"we zijn erg close met elkaar'

Leuk maar daarvoor kom je daar niet. Je komt om te werken. En omdat je manager geen zin heeft in kletspraat, wordt ze nu als koude kikker gezien. Zij is degene die haar werk doet en de focus bewaard...

Echt roddelen over haar abortus?? Schandalig. Gaat jullie geen ene moer aan...En dan nog gek vinden dat zijn misschien niet zo interessant of enthousiast reageert op zwangerschappen? Puur zakelijk is het natuurlijk inderdaad balen dat er drie zwanger zijn tegelijkertijd.
quote:isa__88 schreef op 01 november 2013 @ 11:04:

Ooooh ik dacht al waar ken ik jou van, maar heb even geloept. Jij bent idd nogal vol van jezelf Ah, ik had moeten loepen idd. TO is zelf ook niet vies van een rotopmerking hier en daar. Hihi. Haha.
zei=zij
Je bent aanspreekpunt? Waarvan? Waarvoor? Waarom? En wie heeft jou benoemd?

Ook voor mij geldt dat dit soort geintjes de reden is dat ik liever met mannen werk: niet lullen maar poetsen!
quote:sammmm schreef op 01 november 2013 @ 10:47:

zei heeft 6 jaar geleden een abortus gedaan. Ze heeft hier geen speciale reden voor...Dat gaat je ook geen flikker aan.
quote:Nouschi schreef op 01 november 2013 @ 11:53:

Die klein neerende opmerking deed het hem voor mij.Moest 'm eerst hardop uitspreken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven