Alleen
zondag 3 november 2013 om 08:24
Goedemorgen.
Ik ben 73 Jaar en nu helemaal alleen.
Ik heb geen Familie meer mijn 4 broers en zus en ouders zijn overleden.
Mijn zus 2.Maanden geleden.
Mijn Moeder 5.Jaar geleden.
Mijn broers 10 Jaar geleden.
Mijn moeder door ouderdom en mijn broers en zus aan Kanker.
Zelf heb ik geen kinderen.
Mijn man is overleden toen ik nog een stuk jonger was.
Met wie kan ik hier over praten want ben nu heel vaak alleen.
Groeten.
Greet
Ik ben 73 Jaar en nu helemaal alleen.
Ik heb geen Familie meer mijn 4 broers en zus en ouders zijn overleden.
Mijn zus 2.Maanden geleden.
Mijn Moeder 5.Jaar geleden.
Mijn broers 10 Jaar geleden.
Mijn moeder door ouderdom en mijn broers en zus aan Kanker.
Zelf heb ik geen kinderen.
Mijn man is overleden toen ik nog een stuk jonger was.
Met wie kan ik hier over praten want ben nu heel vaak alleen.
Groeten.
Greet
zondag 3 november 2013 om 08:33
zondag 3 november 2013 om 08:39
Goedemorgen Greet,
Natuurlijk kun je hier op het forum gezellig meedoen! Hier op je eigen topic, of neem eens een kijkje op de verschillende pijlers of er topics op staan die je aanspreken en waar je gezellig mee kunt praten.
Het klinkt alsof je al veel hebt meegemaakt in je leven, dat zal niet altijd meevallen.
Wat goed dat je op internet zit, inderdaad een leuke manier om een beetje 'bij te blijven'.
Hoe was je weekend, staat er voor vandaag nog iets in de planning?
Natuurlijk kun je hier op het forum gezellig meedoen! Hier op je eigen topic, of neem eens een kijkje op de verschillende pijlers of er topics op staan die je aanspreken en waar je gezellig mee kunt praten.
Het klinkt alsof je al veel hebt meegemaakt in je leven, dat zal niet altijd meevallen.
Wat goed dat je op internet zit, inderdaad een leuke manier om een beetje 'bij te blijven'.
Hoe was je weekend, staat er voor vandaag nog iets in de planning?
zondag 3 november 2013 om 08:45
goedemorgen Cinna ja ik dacht zit hier helemaal fout.
Bedankt voor je berichtje terug lief van je.
Ja heb het niet makkelijk gehad de laatste jaren.
Zit wel veel op internet en maak ook wel banners voor Forums.
Of maak een plaatjesboek op een forum.
Dus dat doe ik wel.
Dacht alleen dat er hier mensen op waren die net zo oud zijn als ik.
Groetjes
Greet
Bedankt voor je berichtje terug lief van je.
Ja heb het niet makkelijk gehad de laatste jaren.
Zit wel veel op internet en maak ook wel banners voor Forums.
Of maak een plaatjesboek op een forum.
Dus dat doe ik wel.
Dacht alleen dat er hier mensen op waren die net zo oud zijn als ik.
Groetjes
Greet
zondag 3 november 2013 om 08:48
quote:Frizzy schreef op 03 november 2013 @ 08:42:
Wat lijkt me dat verschrikkelijk, om alleen over de blijven. Misschien worden er bij u in de buurt activiteiten georganiseerd? Of wellicht in een instelling vlakbij?
Dank je wel Frizzy voor een berichtje terug.
Ja zal eens kijken maar ik moet wel moed bij elkaar rapen.
Wat lijkt me dat verschrikkelijk, om alleen over de blijven. Misschien worden er bij u in de buurt activiteiten georganiseerd? Of wellicht in een instelling vlakbij?
Dank je wel Frizzy voor een berichtje terug.
Ja zal eens kijken maar ik moet wel moed bij elkaar rapen.
zondag 3 november 2013 om 08:55
Hallo Greet,
Ik weet niet waar u woont, maar in veel plaatsen is er een stichting welzijn ouderen die activiteiten organiseert voor ouderen en mensen die alleen zijn.
Op dit forum zijn de mensen inderdaad nog een beetje aan de jonge kant, de oudsten zijn bijna 60. Misschien is Libelle wel een goede tip. Plus magazine heeft ook een forum, bedoeld voor mensen vanaf 50 jaar.
Heel veel sterkte
Ik weet niet waar u woont, maar in veel plaatsen is er een stichting welzijn ouderen die activiteiten organiseert voor ouderen en mensen die alleen zijn.
Op dit forum zijn de mensen inderdaad nog een beetje aan de jonge kant, de oudsten zijn bijna 60. Misschien is Libelle wel een goede tip. Plus magazine heeft ook een forum, bedoeld voor mensen vanaf 50 jaar.
Heel veel sterkte
zondag 3 november 2013 om 08:58
quote:bootje_op_de_golven schreef op 03 november 2013 @ 08:55:
Hallo Greet,
Heel veel sterkte
Hoe heet ze nog maar weer met die dochter in Zwitserland? Die is over de 60 toch?
Ik zou naar het Libelleforum gaan TO.
Hallo Greet,
Heel veel sterkte
Hoe heet ze nog maar weer met die dochter in Zwitserland? Die is over de 60 toch?
Ik zou naar het Libelleforum gaan TO.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 3 november 2013 om 08:59
Hallo Greet,
Wat jammer lijkt me dat om geen kinderen en kleinkinderen te hebben op jouw leeftijd, zeker omdat je naaste familieleden en je man inmiddels ook zijn overleden. Was je close met je zus?
Heb je ook vrienden of vriendinnen? Of misschien een leuke buurvrouw of kennis met wie je wat kan gaan ondernemen? Dat maakt de drempel wat lager. Mijn ouders zijn ouder dan jij en wilden pertinent niet naar de koffieochtenden en andere activiteiten in het bejaardenhuis ("want dat is voor oude mensen" ). Nu gaat mijn moeder regelmatig naar de dagopvang enze vindt het er erg gezellig. Ook mijn vader vindt het leuk om daar te praten met mensen die hij nog van vroeger kent. Je kan vaak ook in het bejaardenhuis eten, dat zou je eens kunnen proberen. Wie weet wie je tegenkomt en hoe gezellig het is!
Als je fora leuk vindt, hier is het voor alle leeftijden boven de 18 De meesten zullen wel jonger zijn dan jij. Als je contact wilt met leeftijdsgenoten, kun je misschien een forum voor ouderen zoeken? Ik vond bijvoorbeeld www.50plusser.nl
Succes!
Wat jammer lijkt me dat om geen kinderen en kleinkinderen te hebben op jouw leeftijd, zeker omdat je naaste familieleden en je man inmiddels ook zijn overleden. Was je close met je zus?
Heb je ook vrienden of vriendinnen? Of misschien een leuke buurvrouw of kennis met wie je wat kan gaan ondernemen? Dat maakt de drempel wat lager. Mijn ouders zijn ouder dan jij en wilden pertinent niet naar de koffieochtenden en andere activiteiten in het bejaardenhuis ("want dat is voor oude mensen" ). Nu gaat mijn moeder regelmatig naar de dagopvang enze vindt het er erg gezellig. Ook mijn vader vindt het leuk om daar te praten met mensen die hij nog van vroeger kent. Je kan vaak ook in het bejaardenhuis eten, dat zou je eens kunnen proberen. Wie weet wie je tegenkomt en hoe gezellig het is!
Als je fora leuk vindt, hier is het voor alle leeftijden boven de 18 De meesten zullen wel jonger zijn dan jij. Als je contact wilt met leeftijdsgenoten, kun je misschien een forum voor ouderen zoeken? Ik vond bijvoorbeeld www.50plusser.nl
Succes!
Ga in therapie!
zondag 3 november 2013 om 09:01
Of deze TO:
http://forum.libelle.nl/
http://forum.libelle.nl/
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 3 november 2013 om 09:02
quote:dubiootje schreef op 03 november 2013 @ 08:59:
Hallo Greet,
Succes!dank je wel ga het allemaal maar eens proberen.
Hallo Greet,
Succes!dank je wel ga het allemaal maar eens proberen.
zondag 3 november 2013 om 09:15
Wat leuk dat u op uw leeftijd nog zo goed over weg kan met moderne communicatiemiddelen! Misschien is een chatbox voor senioren iets voor u? Als u googlet op deze twee termen vindt u verschillende hits.
Ik weet niet of u van kinderen houdt, maar soms zoeken mensen die jong hun ouders zijn verloren een oma-figuur voor hun kinderen. Zo ontstaat er een soort nieuwe familie.
Ik weet niet of u van kinderen houdt, maar soms zoeken mensen die jong hun ouders zijn verloren een oma-figuur voor hun kinderen. Zo ontstaat er een soort nieuwe familie.
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
zondag 3 november 2013 om 09:21
zondag 3 november 2013 om 09:26
Heb je nooit 'n sociaal leven opgebouwd met vrienden terwijl je nog samen was met je man, of zijn die ook al allemaal dood? Meld je aan voor 'n buurtvereniging met leeftijdgenoten. Mijn ouders (gelukkig nog wel samen) zitten ook bij zo'n vereniging die regelmatig iets organiseert. Ze hebben echter niet eens de tijd om alles bij te wonen, maar soms vinden ze het wel gezellig te kunnen socializen met plaatsgenoten.
En boek 'ns een reisje. Vast ook wel reisjes die speciaal voor ouderen zijn. Bij Kras bijv. gaan vaak 70-plussers mee en dan zie je nog wat van de wereld.
En boek 'ns een reisje. Vast ook wel reisjes die speciaal voor ouderen zijn. Bij Kras bijv. gaan vaak 70-plussers mee en dan zie je nog wat van de wereld.
zondag 3 november 2013 om 09:40
zondag 3 november 2013 om 09:45
Wat goed dat u zich inzet om meer mensen om u heen te hebben. U kunt ook nog googlen op welzijnsinstellingen voor ouderen, die organiseren vaak leuke dingen. Daarnaast zijn er ook ontmoetingsplekken voor mensen die alleen zijn waar je savonds voor een euro of 6 kunt eten.In elke stad heet dit volgens mij anders
zondag 3 november 2013 om 10:42
Beste greet: welkom hier.Schrijf lekker van je af hoor. Kop thee erbij, en vertellen maar. Want ook al zullen de meesten jonger zijn, we ZIJN er wel
! En graag en ik denk dat velen hier ook veel ervaring hebben met verlies, en dit zeker zullen herkennen en met je mee kunnen voelen. Dus NEE, dit is geen forum alleen voor jonge mensen.
Dus ga er gewoon maar eens voor zitten, vanmiddag, of op een ander moment- schrijf rustig van je af- en ik denk dat het delen van het verlies van alle mensen waar je in je openingspost over schrijft al kan helpen.
Je staat niet alleen!!
Dus ga er gewoon maar eens voor zitten, vanmiddag, of op een ander moment- schrijf rustig van je af- en ik denk dat het delen van het verlies van alle mensen waar je in je openingspost over schrijft al kan helpen.
Je staat niet alleen!!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)