vast

03-11-2013 12:22 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
Een net iets te duur huis brengt stress met zich mee.

Heb je al eens overwogen om met een psycholoog te gaan praten en hoe gaat de communicatie tussen jou en je vriend eigenlijk? Want sterker dan ooit houdt natuurlijk ook in dat de communicatie goed is.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
..
quote:nomenestomen schreef op 03 november 2013 @ 12:29:

Met de aankomende kosten kan ik een psycholoog wel vergeten. Niet dat ik sta te popelen om er en te bezoeken.

Ik kan veel met hem delen, maar mijn jaloezie begrijpt hij niet. En ik durf hem dan ook weer niet te vertellen hoe alleen en kut ik me eigenlijk voel.

Als je over bepaalde zaken aangaande jouw gevoelens niet kan praten is de relatie toch niet zo goed als je doet voorkomen lijkt mij.

En de kosten van een psycholoog, een aantal sessies worden gewoon vergoed. Kijk even je polisvoorwaarden na.

Jouw (geestelijke) gezondheid gaat natuurlijk voor de kosten van een te duur aankomend huis.
loepje verklaart een hoop.
quote:feeks schreef op 03 november 2013 @ 12:39:

loepje verklaart een hoop.O ja.
Ik kan toch niet de enige screw up zijn?
quote:nomenestomen schreef op 03 november 2013 @ 13:13:

Ik kan toch niet de enige screw up zijn?Ga naar de huisarts en leg het voor. Serieus.
Jaloezie is zo onaantrekkelijk...
Een net iets te duur huis? Niet doen? Komt alleen ,maar ellende van! Als jullie uit elkaar gaan, geldproblemen etc..
Je hebt nu ongeveer een jaar wat, bent die hele tijd al aan het twijfelen, had gevoelens voor een ander, vond hem te passief. Nu hij niet meer passief is, ben je stikjaloers en depressief en om de gezelligheid compleet te maken sta je op het punt om met hem te verhuizen naar een te duur huis. Je kunt problemen ook ópzoeken natuurlijk. Je bent heus niet de enige die het zwaar heeft, maar het is wel wat zonde dat je je problemen zèlf maakt. Niet doen joh, er zal nog genoeg ellende op je pad komen, daar moet je zelf niet ook nog eens aan bijdragen.
Ga snel bij hem weg en probeer een kerel te vinden die qua leefstijl dichter bij jou en je leefstijl ik de buurt komt . Dat lijkt me veel verstandiger dan met die succesvolle kerel in een te duur huis gaan wonen.
Is dit die passieve, verlegen, introverte man van eerder?
..
Totaal andere man dus ineens. Moet jij mee leren omgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven