Kleine borsten

03-11-2013 18:53 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Nou de titel zegt het al: ik ben een vrouw die 'gezegend' is met kleine borsten. Nouja klein, bijna plat. Ik heb namelijk cup 70a. Ik zit hier soms best mee en ik vroeg me af of hier meer vrouwen zitten die een cup a-aa hebben en hoe zij hier mee omgaan? Ervaren jullie het als een probleem? En je vriend/scharrel etc.?

Ik ben inmiddels 26 geworden, dus de hoop dat ze nog groeien is wel zo'n beetje vervlogen. Operatie vind ik ook niet je van het.

Ik word altijd diep ongelukkig als ik in het pashokje sta en geen enkele bh mooi past. Misschien nog tips op dit gebied? Push-up bh's draag ik al. Ziet er wel mooi uit met kleren aan, maar voelt toch alsof je iedereen (inclusief jezelf) voor de gek houdt.
Ik heb 75A. Als puber vond ik het niet altijd leuk. Mijn vriendinnen groeiden maar door en ik bleef op groep 8 niveau steken.

Maar ik ben nu 34 en heb het volledig geaccepteerd, sterker nog ik ben er blij mee!

Mijn maat hangt altijd nog in de uitverkoop. Ik slaag gewoon bij de Hema of de H&M ipv een speciale winkel.

Met een push up lijkt het best wat, terwijl ik niet de lasten van grote borsten heb.

Zelf vind ik dat ik slanker lijk. Colbertjes kunnen gewoon dicht.

Alles bij elkaar heb ik aan mijn kinderen 14 maanden borstvoeding gegeven. En dat is voor mij misschien nog wel het belangrijkste. Volgens de kraamhulp gaat dat namelijk vaak beter met kleine borsten ipv met grote.

Oja ik slaag ook nog met gemak voor de potloodtest. Ik kan gewoon sporten zonder sportbh.

Mijn man vind het prima, totaal geen probleem mee. (zou die eens moeten proberen) Het is ook meer een billenman. En die heb ik dan ook volop!

Ik hoop dat je er iets aan hebt om het wat positiever te zien.
Same here bubbelwijn

Maat 75A,en ik zie dezelfde voordelen als jij.

4 kinderen borstvoeding kunnen geven,en mijn man is er al meer dan 20 jaar dik tevreden mee.

Van mij hoeven ze niet groter
Ik heb ook 75A, en ja, ik heb ook een tijd gehad dat ik ontzettend baalde van mijn kleine borsten. Grote borsten zijn mooie borsten, en mannen houden alleen van grote borsten, toch?

Maar niets is minder waar. En ik ben er nu vooral heel blij mee!

Mijn vriend vindt kleine borsten juist heel sexy, speels en elegant.

Bovendien hebben mijn borstjes zeker pluspunten. Ze zijn even groot(of klein ), mooi rond en heb ik mooie, kleine tepels.

Eerder propte ik mijn BH's helemaal vol, tegenwoordig ga ik soms zelfs zonder BH de deur uit!
Ik heb grote borsten, en daar is niks aan hoor. Ben altijd jaloers op vrouwen met kleine borsten. Je kan grote borsten wel faken, maar je kan ze moeilijk verstoppen als je ze kleiner wil!

En bedenk dat je er met kleine borsten slanker uitziet, ze mooier oud worden, ze vaak gevoeliger zijn, borstvoeding vaak beter lukt, en je geen ongewenste aandacht krijgt die alleen op je voorgevel gebaseerd is. Tel je zegeningen!
quote:jellybelly schreef op 03 november 2013 @ 19:16:

Ik heb grote borsten, en daar is niks aan hoor. Ben altijd jaloers op vrouwen met kleine borsten. Je kan grote borsten wel faken, maar je kan ze moeilijk verstoppen als je ze kleiner wil!

En bedenk dat je er met kleine borsten slanker uitziet, ze mooier oud worden, ze vaak gevoeliger zijn, borstvoeding vaak beter lukt, en je geen ongewenste aandacht krijgt die alleen op je voorgevel gebaseerd is. Tel je zegeningen! Wat een lief en eerlijk bericht jellybelly. Dit lijken mij ook goede redenen voor TO om er blij mee te zijn.
Hier ook 75a. In mn puberteit en begin 20 zat ik er best mee, daarna begon ik het mooi te vinden en zat ook verder beter in mn vel. Ik voel me vrouwelijk en sexy, ook met kleine/amper aanwezige borsten.

Maar nu ben ik begin 30 en nu begin ik toch weer te twijfelen. Zou ik me willen laten opereren? Niet meer omdat ik denk dat ik me dan beter zou voelen of omdat ik dan pas echt vrouw ben, maar omdat het me gewoon zo leuk lijkt om ook eens een echt decollete te hebben. En omdat ik zelf borsten gewoon zo mooi vind, en het daarom echt jammer vind dat ik die niet of nauwelijks heb.

Ik draag wel eens een behoorlijk gevulde of push-up bh omdat ik dat dan onder sommige kleren mooier vind en dat voelt toch een beetje als voor de gek houden. Ik vraag me af hoe dat is als je siliconen hebt, voelt het dan nog als voor de gek houden of gaat het eigen voelen? Ik zou het best interessant vinden als vrouwen met siliconen die vraag zouden willen beantwoorden.

Ik heb overigens ook bh's zonder vulling (of nauwelijks, want ik merk dat het nog lastig is om helemaal zonder te vinden in een kleine maat! Alsof het niet eens zou kunnen dat je ze niet groter wil laten lijken!) omdat ik dat onder andere kleren weer erg mooi vind. Dus nu is het nog ergens een soort keuze: welke bh ik aantrek bepaalt mn boezem-size ofzo Maar toch, maar toch... Voelt dat als valsspelen.
Zeg maar Spijker.
Ook hier een cupje a. Inmiddels ben ik 34 en vind het wel rpima zo. De zomer blijft soms wat lastig. Leuke jurkjes, shirtjes staan toch minder mooi. Maar ach, de tijd van strakke kleding is toch voorbij...tegenwoordig vind ik mijn after-zwangerschap-buikje erger dan mijn kleine borsten. Zo zie je maar.

En mijn man vind me prachtig! In relaties heb ik me nooit geschaamd of ongemakkelijk gevoeld.

Het enige wat ik echt naar vind is zwemmen. In badpak ziet het er niet uit, wordt alles plat gedrukt, en bikini zit nooit goed/netjes. En in bikini voel ik me niet op mijn gemak.
Op mijn 25e had ik 75A. Flink wat jaren later, twee kinderen gekregen en +8 kilo, heb ik 70D. Ze groeien dus heus nog wel na je 26e.
Wat zou ik blij zijn met kleinere borsten. Geen laat met sporten, kleding dat wel normaal zit (colbertjes dicht). Normale bikini's kopen. Geen bakken met geld kwijt zijn voor een bh, geen striemen op je schouders,

Ik mag het zeggen, cup 85f...
Ik heb ook geen grote borsten.

Heb wel een brede borstkas en dus maat 80 A/B.

De voordelen:

Het oogt slank.

Met push up en voorgevormde cups lijkt het nog heel wat.

Tijdens sporten (in mijn geval hardlopen) nooit last van.

Mijn maat hangt altijd in de uitverkoop, en ik kan overal slagen voor een BH (Hennes, HEMA, zit altijd prima) en ben niet duur uit.

Ik ben 32 dus bij mij zullen ze ook niet meer groeien, tenzij ik aankom, maar dat ben ik niet van plan .

Toen ik zwanger was waren ze op hun absolute piek 85 D (ook een voordeel, want dat is voor mij al gigantisch)

Borstvoeding ging ook prima trouwens, een half jaar gevoed, toen was het op.
Oops gequote ipv spelfoutjes aangepast
Ik heb ook 80A en ik vind het prima zo.

Mijn vriendjes heb ik er ook nog nooit over gehoord.

En wil ik eens wat decollete doe ik een push-up aan,maar zelfs daarmee voel ik me soms al opgelaten .

Heb ik geen zin in een BH, laat ik hem lekker af.

Ze doen me nou al zeer als ik ongesteld moet worden, moet er echt niet aan denken dat ze nog groter zijn.

Verder ; kennis van me heeft 80E, die moet altijd dure bh's kopen.

Oja er is toch een probleem; ze hebben nooit van die leuke kanten bh's in mijn maat..
Hier maat 75AAA, oftewel: Je kunt nog net zien dat ik geen jongetje ben Ben je nu niet stiekem een beetje blij met je enkele A? Ik heb er vroeger wel mee gezeten (en af en toe nog steeds wel hoor), maar ook altijd gezegd dat ik niet wilde laten snijden in een gezond lijf, dus dan zit er maar 1 ding op: Ze accepteren! Vriendjes hebben er vroeger nooit een probleem van gemaakt, en mijn man vindt me ook al meer dan 10 jaar mooi zoals ik ben.
quote:jellybelly schreef op 03 november 2013 @ 19:16:

En bedenk dat je er met kleine borsten slanker uitziet, ze mooier oud worden, ze vaak gevoeliger zijn, borstvoeding vaak beter lukt, en je geen ongewenste aandacht krijgt die alleen op je voorgevel gebaseerd is. Tel je zegeningen! Helemaal eens. Ik had 75F/G en heb ze net laten verkleinen. Hoewel er maar ongeveer een halve kilo verwijderd is, scheelt dit drie cupmaten, en op het oog vijf kilo. Ik lijk meteen een stuk slanker, potloodtest doorsta ik lachend en wel, en niet meer de ellende met sporten, ik kan nu rennen zonder dat ik ze vast moet houden. Daar kon geen sportbeha tegenop ;)
Volgens mij heb ik niet eens een maat. Ik heb weleens een 75a gekocht, maar doorgaans ga ik bh-loos door het leven. heerlijk!

In de zomer soms zo'n topje dat eigenlijk voor meisjes met beginnende borstjes bedoeld is.

Voordeel een dus: geen knellende bh. Verdere voordelen: ik vind mijn borsten mooi, alles wat groter is dan een B vind ik niet zo eigenlijk. Ze hangen niet. Als ik zou willen, zou ik een tuinbroek aan kunnen trekken zonder dat het raar zit. Geen gestaar naar borsthoogte (behalve soms in de zomer als ik dat topje vergeet), sprintje naar de tram zonder meehopsend spul, ze zitten niet in de weg als je op je buik ligt, ze zitten sowieso niet in weg, geen dure bh's nodig. Ik zie alleen maar voordelen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik had 70AA en ik heb er wel wat aan laten doen... Ik vond het zelf gewoon echt niet mooi!

Wat de buitenwereld ervan vond boeide me niet en mijn toenmalige vriend had zelfs liever niet dat ik ze liet vergroten, heb nu 70D/E. Dat klinkt heel groot maar het valt erg mee.

Wat betreft het eigen voelen (dat vroeg iemand) in het begin is het heel vreemd, zeker bij liggen/bewegen, er zit ineens iets 'in de weg'

Daar was ik wel heel snel aan gewend, het is nu 3,5 jaar geleden en mijn borsten, ook al zijn ze nep, horen echt bij mij!
Kleine borsten zijn helemaal in!

Ik denk altijd maar zo:" wat ik niet heb, kan ook niet gaan hangen."

Ze zitten niet in de weg. Ik heb geen pijn in m'n rug en mannen kijken naar m'n ogen ipv een etage lager.
quote:Tosca81 schreef op 03 november 2013 @ 20:02:

Hier maat 75AAA, oftewel: Je kunt nog net zien dat ik geen jongetje ben Ben je nu niet stiekem een beetje blij met je enkele A? Ik heb er vroeger wel mee gezeten (en af en toe nog steeds wel hoor), maar ook altijd gezegd dat ik niet wilde laten snijden in een gezond lijf, dus dan zit er maar 1 ding op: Ze accepteren! Vriendjes hebben er vroeger nooit een probleem van gemaakt, en mijn man vindt me ook al meer dan 10 jaar mooi zoals ik ben.Nja ik weet mijn maat niet precies eigenlijk. Ik draag vrijwel altijd push-up en dan zit de 70a wel redelijk, maar als ik een gewone bh zou kopen, dan zou ik die bh waarschijnlijk niet eens vullen. Ik ben ook erg plat!
Ik heb 75B of 70C. Nu klinkt dat niet klein, het is niet dat er niks zit, maar er zit ook zeker niet zoveel. Ik baal vooral omdat ik door het slikken van de pil ook een tijdje 75DD gehad heb, en dat is na het stoppen van de pil allemaal weggetrokken. 75B past ook helemaal niet bij mijn figuur. Mijn lichaam is uit verhouding, mijn schouders zijn maat 36/38, taille 34 en heupen 42. Toen mijn borsten groter waren was ik in verhouding, nu ben ik een wandelende peer.

Soms denk ik, moet ik niet een borstvergroting doen? Anderzijds, snijden in een gezond lichaam voelt raar en ik wil later zonder problemen borstvoeding kunnen geven. Bovendien is het ook niet een overheersend punt in mijn leven, meer iets waar ik me aan irriteer.
Oh, sorry, ik lees je OP nu pas goed. Je vroeg om vrouwen met een aa-cup. Ik dacht dat het om in verhouding kleine borsten ging. Ik ben 1.84 trouwens, voor het idee van verhoudingen bij mijn vorige bericht XD
quote:bubbelwijn schreef op 03 november 2013 @ 19:02:

Oja ik slaag ook nog met gemak voor de potloodtest.

De potloodtest??
Heb altijd een Btje gehad en was er blij mee, paste precies bij mijn lichaam. De laatste jaren ben ik doorgestoomd naar E en voor mij had het niet gehoeven.
De poltloodtest is (voor wat ik er van begrepen heb) een test waarbij je een potlood onder je borst plaatst. Als hij blijft hangen zijn je borsten "slap" (of heel groot natuurlijk) en als het potlood op de grond valt dan staan je borsten nog fier omhoog (of er zit niks).
Ik begon met 70 A.

En na de menopauze met een 95 C .

Heb nooit problemen gehad met mijn a cup.

Kleine borsten kunnen ook mooi zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven