Ben sim only

03-11-2013 18:18 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik 'mag' weer verlengen!

Alleen....alles is zooooo duur. Heb nu een iPhone 4 8gb, het liefste zou ik deze vervangen voor een 16gb exemplaar omdat ik nu bij elke iOS update allerlei data moet wissen om geheugenruimte vrij te maken. Maar alleen de 5s en 5c zijn nog maar in 16gb verkrijgbaar en ik vind de toestellen en abonnementen schrikbarend duur!

Dus....overweeg ik sim only en kijk ik toch maar later naar een ander toestel.

Ben is de goedkoopste én heeft een maandabonnement dat per maand opzegbaar is. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn.... Is het dat ook?

Welke ervaringen hebben jullie met Ben sim only?
Mijn ervaring is prima, maar ik heb alleen bellen en sms.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Kut. Mijn sim werkte niet een ze deden niks om het op te lossen.
Heel goed. Heb bellen en internet van ze. Pas een klein probleempje met voicemail, klantenservice heeft me goed te woord gestaan en de technische dienst had het probleem de volgende dag verholpen.
Wel sim only maar dan van Simyo.

Ook per maand opzegbaar.

Deze is ook prima.

Deze gekozen omdat ik met ben abbonement niet zulke goede ervaribgen heb kwa ontvangst hier aan de grens ( duitsland).
Ik zit nu al een jaar of 4/5 bij Ben. Tot dusver nog geen problemen gehad.
Ik ben heel tevreden! Altijd bereik, goed internet en per maand opzegbaar. Als ik dus een nieuwe tel wil kan ik gewoon een ander abonnement afsluiten.

Goede klantenservice en alles kan je online inzien, ideaal .
Dank voor de reacties!

@onipaa: hmmm dat is heel vervelend! Hoe heb je het zelf opgelost? En werkt het ben-netwerk nu wel goed?

@fame: ik wil er wel een internet bundel bij, bellen doe ik nog zelden met mijn mobiel.

@bootje en borderwalk: klinkt goed! Hebben jullie altijd goed bereik? Hoe is de overstap verlopen naar Ben? Ik ga over krap 2 weken op vakantie, red ik dat nog voor die tijd (omzetten met nummerbehoud) denken jullie?

@blauwtheekopje: simyo is inderdaad ook nog wel een overweging.....prijs ligt iets hoger, maar desondanks zeker niet duur. Verliep de overstap bij jou soepel?
quote:stokske schreef op 03 november 2013 @ 18:58:

Ik ben heel tevreden! Altijd bereik, goed internet en per maand opzegbaar. Als ik dus een nieuwe tel wil kan ik gewoon een ander abonnement afsluiten.

Goede klantenservice en alles kan je online inzien, ideaal .

Precies! Vooral dat je per maand kunt opzeggen vind ik erg aantrekkelijk. Op het moment dat ik een mooi abonnement voorbij zie komen met telefoon, kan ik zo switchen. (Of wanneer mijn huidige telefoon plots zou komen te overlijden.....)

Fijn om te horen dat jij goede ervaringen hebt!
Heeeeeele slechte ervaringen!!

Ik zou iedereen afraden om met BEN in zee te gaan.

Zolang alles goed gaat, heb je uiteraard geen probleem, maar gaat er wel iets mis, dan doen ze NIETS voor je.
Inderdaad, Ben heeft echt NUL service.

Ze lopen ook maar wat te klooien met rekeningen. Als je daar iets over wilt weten dan geven ze niet thuis.

Ze hebben geen normaal e-mailadres waar je mee kunt corresponderen. In plaats daarvan moet je iedere keer een formuliertje invullen op hun site. Vervolgens krijg je dan een heel arrogant mailtje van ze, vanaf een no-reply adres waar je dan dus niet op kunt antwoorden.

Zonder aankondiging verhogen ze opeens prijzen en ook brengen ze internetkosten in rekening terwijl je je sim-kaart niet eens in een telefoon hebt zitten.

Verder is het bereik heel erg k*t!

Ik zou het dus niet doen!
Ik zit nu 3 jaar bij Ben en echt geen problemen gehad, inmiddels ook met iPhone 4 trouwens. Ik ben ¤17pm kwijt.

Wellicht dat het per regio verschilt, het bereik, maar dat weet ik niet. Ik woon overigens in Zuid-Holland en altijd bereik.
Wat zebra en jo zeggen.

Ik had twee sims, een prive die het prima deed, een werk waarbij de verbinding continu wegviel. Best genant was dat. Ondanks dat de andere sim het bij beide telefoons deed, lag het probleem volgens hen aan mijn telefoons. Ik heb ontelbare keren naar Ben mobiel gebeld, maar er werd niks gedaan (0900-nummer, tot ik ontdekte wat het nummer daarachter was). Ik heb een klachtenbrief geschreven, daar werd niet op gereageerd.

Ik ben daar weggegaan en zit nu bij Simyo, dat bevalt wel heel goed.
Pfffff dat zijn wel hele slechte ervaringen....

En in mijn leven gaan dit soort dingen vrijwel altijd mis, dus een goede (klanten)service vind ik erg belangrijk.

Dit is bij simyo wel goed begrijp ik?

Welke provider hebben nu jullie zebra en jo?
Ik heb nu telfort.

Goede dekking en, ik weet niet precies hoe het heet, maar ze hebben een soort langbellers-beloning.

Ik bel namelijk niet vaak (veel via app), maar als ik bel, bel ik heeeel lang. En dan betaal je enkel de eerste 10 minuten.

Goede service en gewoon winkel, waar je persoonlijk wordt geholpen, indien nodig.

(Word nog woest als ik aan BEN denk, haha !)
Haha Zebra ik ook!! ZO slecht was dat toen!

Bij Simyo deden de sims het gewoon dus wat dat betreft kan ik het niet goed vergelijken. Maar ze reageren via twitter en forum snel, dus wat dat betreft goede ervaringen. Heb twee kleinere problemen gehad die overigens m'n eigen schuld waren en daarmee hebben ze me erg goed geadviseerd.
Ja overstap verliep goed. Ze nemen een minimum aantal dagen voor de overstap.

Ik was iets te laat met aanvragen en zat door eigen schuld 2 dagen zonder.

Ze zeggen ook je oude abbonement op ( kun je voor kiezen).

Ik was er erg tevreden.
Ik ben onlangs weggegaan bij BEN. Oogt inderdaad goedkoop, maar je gaat erg makkelijk over de limiet heen, zonder dat je het door hebt. Internet verbruik is niet up to date, dus ik heb gehad dat ik een waarschuwen kreeg dat mijn datalimiet (bijna) overschreden was. Ik dus zuinig aan doen. Bleek dat ik er al ruim overheen was en dat mijn zuinig aan doen voor niets was, want toen was al de nieuwe periode in gegaan. Dus eerst een peperdure rekening en daarna ontzettend veel data over, wat dus weggegooid wordt.

Toen ook een periode met slecht bereik en toen was ik er klaar mee.

Ik zit nu bij Tele 2.
Heb meerdere keren een abonnement gehad bij Ben en alleen maar positieve ervaringen. Internet abbo was ook prima.
Ik zit al jaren bij BEN en ben erg tevreden. Bij vragen of problemen (problemen met voicemail uitzetten, advies bij langere periode naar buitenland, vragen over rekening) altijd juist goed en snel geholpen.
Hihi zebra en onipaa , zo erg kan dat zijn he?!

Begin toch wel te neigen naar simyo. Telfort had ik ook gekeken, maar was stukje duurder en niet per maand opzegbaar. Morgen ga ik verder kijken, eerst even slapen. Dank allen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven