Kleine borsten

03-11-2013 18:53 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Nou de titel zegt het al: ik ben een vrouw die 'gezegend' is met kleine borsten. Nouja klein, bijna plat. Ik heb namelijk cup 70a. Ik zit hier soms best mee en ik vroeg me af of hier meer vrouwen zitten die een cup a-aa hebben en hoe zij hier mee omgaan? Ervaren jullie het als een probleem? En je vriend/scharrel etc.?

Ik ben inmiddels 26 geworden, dus de hoop dat ze nog groeien is wel zo'n beetje vervlogen. Operatie vind ik ook niet je van het.

Ik word altijd diep ongelukkig als ik in het pashokje sta en geen enkele bh mooi past. Misschien nog tips op dit gebied? Push-up bh's draag ik al. Ziet er wel mooi uit met kleren aan, maar voelt toch alsof je iedereen (inclusief jezelf) voor de gek houdt.
Hier ook 75A. Het gaat ook om de verhouding denk ik.. Ik ben slank en dan zouden grotere borsten meteen buitenproportioneel zijn. Het past bij me en het voordeel is dat ze niet hangen en heel stevig zijn.

Vroeger vond ik het wel jammer dat het geen B of C was, maar heb het inmiddels helemaal geaccepteerd. Daar heeft mijn vriend ook een groot aandeel in gehad; hij adoreert ze bijna, haha.

En weet je, er zijn net zoveel mannen die van kleine borsten houden als van enorme joekels.

Ik draag overigens wel push up BH's, maar dat is meer toevallig. Ik kocht er een keer 1 bij de Hunckemoller en die zat zo lekker dat ik er meteen 3 bij heb gekocht, haha! Sindsdien koop ik gewoon steeds - heel saai - hetzelfde model.
Hier een kleine 75B en ben er erg blij mee het oogt slanker en ik kan gerust decolletés dragen zonder dat het er provocerend uitziet.

Ik draag ook geen pushups of kipfiletjes, zou niet weten waarom ik me zou moeten schamen voor mijn kleinere borsten. Ik wil ook niemand lees: mannen voor de gek houden
Voor mijn eerste zwangerschap een 70C, na 2 zwangerschappen 75D. Inmiddels zijn de zes overgebleven zwangerschapskilo's eraf en heb ik 70B overgehouden. En ik vind het vreselijk. Ik ben hartstikke blij dat ik na 5 jaar weer mijn maatje 36 terug heb, maar mijn borsten hebben flink geleden onder de snelle groei. Helemaal slap... Ik zou dus zeggen, wees blij met je stevige kleine borsten. Ik denk erover om ze in de toekomst 'op te vullen' met 1 of 1,5 maat. Niet percé omdat ik ze groter wil, maar liften is ook geen optie omdat ik dan plat wordt.
Wat ik zelf vaak vind, grotere borsten zijn mooi met kleren, kleinere borsten zijn mooi zonder kleren.
70 A ook hier..

Tijdens de zwangerschap zijn ze iets groter geworden maar verder dan 70B ben ik nooit gekomen.
By your inflection I can tell that you think what you're saying is funny, but... No.
Voor mijn eerste zwangerschap (maar toen was ik 17) had ik 75b. Daarna had ik 75c, na de 2e zwangerschap, met bv cup 75d, door ziekte gestopt, in 3wk van 70kg naar 45kg afgevallen en toen was er van mijn borsten niks meer over, gelukkig geen zakjes. 75a was eigenlijk nog te groot. Dat was ook het moment dat ik mijn man leerde kennen. Tussendoor weer wat meer aangekomen en mijn borsten jojoden mee. Daarna nog 3 kinderen gekregen en op mijn top had ik 75F... (Wel zwanger hoor) nu heb ik al een poos 75D en denk dat het dat ook blijft. Het past ook bij mijn figuur, als ik mensen zeg dat ik een D cup heb zeggen ze vaak, echt? Oh dat zou je niet zeggen.

Maar de tijd dat ik een a cup had was ik best verdrietig om. Mijn man houdt ook niet van grote borsten en kon mij niet vaak genoeg vertellen hoe mooi ze waren. Ze zijn gelukkig altijd stevig geweest, klein beetje striea.

Maar sinds ik een vriendin heb die borstkanker heeft gehad, op haar 23e, kan het mij eerlijk gezegd ook niet meer zo boeien. Mijn borsten hebben 5 kinderen gevoed, in totaal 2,5 jaar. Ik heb mijn borsten nog en ze zijn gezond tot zo ver.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:nephthys schreef op 04 november 2013 @ 08:58:

[...]

Misschien moet je je in wat andere kringen gaan begeven. Ik heb echt nog nooit een man (luidop) opmerkingen horen maken over het al dan niet klein/groot zijn van vrouwenborsten of ze uitgebreid gaan aanstaren. En ik kwam genoeg onder de mannen bij het uitgaan.

Waarschijnlijk ben je er zelf zo op gefocused dat je enkel die mannen ziet, terwijl er waarschijnlijk even veel of meer mannen zijn die niet enkel naar de borsten kijken.Tuurlijk let ik er meer op dan een vrouw met grote borsten, maar mannen zijn echt niet zo subtiel hoor..mannen die naast je zitten (toevallig) en de grote borsten van een of andere kennis bespreken, mannelijke kennissen die aangeven toch echt op grote borsten te vallen, de man die je leuk vindt zien gapen naar de dubbel d van een of andere dame..dat soort dingetjes kunnen dan best steken
Ik slechts 1 borst. Borstreconstructie was mislukt. Maar op 26 november a.s. krijg ik een nieuwe!!! Met behulp van buikvet (2 vliegen in een klap) wordt deze borst opgevuld. Ik kan haast niet wachten. Hoezee!!!!!! TWEE borsten, hoe fijn!
Hier een cup 80F, en ik vind er helemaal niets aan. Last van mijn rug, hele stevige sportbeha aan met sporten, kleding is moeilijk passend te vinden (zit wel goed bij de heupen, maar de klein bij de borsten, en andersom is het weer te groot bij de heupen, grrrr), BH's vinden is een drama. Het past wel bij mijn lichaamsbouw en lengte, maar ik zou het liefst een borstverkleining willen...

Ik vind kleine borsten niet alleen mooier, maar het lijkt me ook zo fijn om geen moeite te hebben met het passen van kleding enzo! Er zijn echt heel veel voordelen aan kleine borsten, ik zou er blij mee zijn!
Ik heb altijd kleine borsten (70AA) gehad en ik heb sinds mijn puberteit geprobeerd ze te accepteren, maar ik was er helemaal klaar mee (ben nu 34). Dus heb ik ze een paar maanden geleden laten vergroten. Ik heb nu 70C en ben zo blij dat ik het gedaan heb, voel me nu voor het eerst in mijn leven echt vrouwelijk en sexy. 70C klinkt heel groot, maar het is helemaal in verhouding met de rest van mijn lichaam en het valt helemaal niet op dat ik het heb laten doen.
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
Exhilaro, waarom laat je ze dan niet verkleinen als dat is wat je liefst zou willen?
HIer een 80AAA, een niet bestaande maat. Ik draag sporttopjes van de Primark waar een beetje vulling in zit en dat vul ik verder aan met schuimrubber. En dan is er nog niet veel te zien. Ik heb gewoon een hele brede borstkas en feitelijk geen borsten. 10 jaar lang heb ik een borstvergroting gehad, stond erg mooi, ben er blij mee geweest maar het voelde wel onnatuurlijk.

Het is wel zo dat mannen meer van grote borsten houden, tenminste dat is mijn ervaring maar het kan mij nu geen klap meer schelen. Met een 70A zou ik heel blij zijn.
Als man vind ik kleine ferme puntige borsten veel mooier en interessanter dan die enorme hangende jetsers.
quote:livia45 schreef op 04 november 2013 @ 14:43:

[...]

Tuurlijk let ik er meer op dan een vrouw met grote borsten, maar mannen zijn echt niet zo subtiel hoor..mannen die naast je zitten (toevallig) en de grote borsten van een of andere kennis bespreken, mannelijke kennissen die aangeven toch echt op grote borsten te vallen, de man die je leuk vindt zien gapen naar de dubbel d van een of andere dame..dat soort dingetjes kunnen dan best stekenLivia, dat komt omdat grote borsten opvallen. They're in your face. Maar als jij een strak bloesje draagt waarin je kleine stevige pronte borstjes juist tot hun recht komen, geloof me, dan heb je evenveel bekijks.
quote:livia45 schreef op 04 november 2013 @ 14:43:

[...]

Tuurlijk let ik er meer op dan een vrouw met grote borsten, maar mannen zijn echt niet zo subtiel hoor..mannen die naast je zitten (toevallig) en de grote borsten van een of andere kennis bespreken, mannelijke kennissen die aangeven toch echt op grote borsten te vallen, de man die je leuk vindt zien gapen naar de dubbel d van een of andere dame..dat soort dingetjes kunnen dan best steken

Ik bedoel niet dat jij er meer op let dan vrouw met grote borsten, ik bedoel dat jij er teveel op let punt. Ik heb zelf geen kleine borsten en heb echt nog nooit een man zien staren of opmerkingen horen geven op borsten van andere vrouwen.

Als je genoeg zelfvertrouwen hebt en je sexy voelt, dan zie je enkel die mannen die aandacht hebben voor jou. Met mijn klein A-cupje had ik genoeg bekijks en aantrok van mannelijk schoon als ik uitging, ook al was ik omgeven door vrouwen met grotere borsten.
Kleine stevige borsten zijn mooi ja, maar kleine lege borsten niet

quote:soley79 schreef op 04 november 2013 @ 17:55:

Exhilaro, waarom laat je ze dan niet verkleinen als dat is wat je liefst zou willen?Ik vind het eng om iets aan mijn lichaam te veranderen wat niet nodig is, aangezien er toch wel risico's aan verbonden zitten. Tevens moet ik ook nog wat afvallen en ik hoop dat ze dan ook een maatje of 2 kleiner worden.
quote:exhilaro schreef op maandag 04 november 2013 15:18 Hier een cup 80F, en ik vind er helemaal niets aan. Last van mijn rug, hele stevige sportbeha aan met sporten, kleding is moeilijk passend te vinden (zit wel goed bij de heupen, maar de klein bij de borsten, en andersom is het weer te groot bij de heupen, grrrr), BH's vinden is een drama. Het past wel bij mijn lichaamsbouw en lengte, maar ik zou het liefst een borstverkleining willen...

Ik vind kleine borsten niet alleen mooier, maar het lijkt me ook zo fijn om geen moeite te hebben met het passen van kleding enzo! Er zijn echt heel veel voordelen aan kleine borsten, ik zou er blij mee zijn!

Hier ook, 75F... Ik ben jaloers op vrouwen met kleine borsten. Ook om de redenen die jij noemt.

Heb al wel bij de plastisch chirurg gezeten. Verzekering alles was geregeld, hoefde alleen nog maar een brief te posten en afspraak te maken, maar heb het niet gedaan. Deels ook op advies van de chirurg zelf. Hij geeft namelijk aan dat ik beter kan wachten tot ik kinderen heb gehad (ben 26 en heb (nog) geen kinderen). Als ik de operatie nu doe, is het resultaat misschien super, maar tijdens en na een zwangerschap krijgen je borsten een behoorlijke klap, waardoor ze weer veranderen en dus het resultaat dus ook weer minder kan worden. Dan kun je een paar jaar later nog een keer voor corrigerende operatie. Daarnaast brengt de operatie risico's mee mbt eventuele borstvoeding. Dat zou ik graag willen, maar kans is groot bij mij dat het dan door de operatie niet meer zou kunnen. Vandaar dat ik de operatie maar even heb uitgesteld

Maargoed, lang verhaal kort: wees blij met je kleine borsten! Niemand is perfect of tevreden en anders toch vergroting overwegen (alhoewel je best een paar maten van mij mag hebben )
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Missbalou, wat vervelend zeg voor je!! Ik denk dat we soortgelijke issues hebben wbt onze borsten!

Die van jou te groot, van mij te klein! Jij kan veel kledingstukken niet aan, en ik ook niet! Het is beide denk ik net zo vervelend, behalve dat ik geen lichamelijke klachten ervan heb, eerder psychisch dan weer! En zo is t altijd wat
Ja er is altijd wel wat inderdaad en gaat het niet om de borsten is het wel weer een platte of dikke kont, dikke buik of ribbenbuikje, enz...

Maar praktisch is inderdaad ook anders.... beha's zijn vaak duur, blousjes passen niet dicht of de knoopjes knallen eraf, terwijl mijn taille wel smal is, niet kunnen rennen zonder ze vast te moeten houden, enz.

Ik probeer er maar op een positieve draai aan te geven, aan die boezem van mij Zo heb ik bijvoorbeeld een shirt met 'puur natuur' erop of ik maak er grapjes over.
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Als man zijnde .. aantrekkelijkheid van een vrouw wordt door veel dingen bepaald. Borsten horen daar zeer zeker ook bij maar is maar een onderdeel - dat bovendien niet voor iedereen even belangrijk is.

Dingen als mooi lang haar, leuke kleren of make-up spelen wat uiterlijkheden net zo goed een grote - zo niet veel grotere - rol.
quote:polkat schreef op 03 november 2013 @ 21:30:

Ik vind het knap als jongensachtige vrouwen zich wel vrouw voelen. Ik niet.

Grote borsten laten zién dat je vrouw bent. Dat maakt nog niet dat je je vrouwelijk voelt.

Klein en 'petite' is net zo goed heel vrouwelijk.

En je een vrouw voelen zit in zo veel meer dan borsten.

Ik voel me op en top vrouwelijk, en daar staan mijn tietjes los van
quote:missworld schreef op 04 november 2013 @ 20:32:

Kleine stevige borsten zijn mooi ja, maar kleine lege borsten niet

Het verbaasde me ook al dat die twee door elkaar worden gehaald in dit topic.
Daarbij, er is geen 'verkeerde' manier om vrouw te zijn, je mag je zo vrouwelijk voelen als je wilt, los van je lichaam, kleding en cupmaat hoor!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
En je kan je beter druk maken over wat jij wel of niet leuk vind bij een eventuele partner (m/v), dan je eigen lichaam, dat is makkelijker kiezen dan je cupmaat veranderen. En soms heb je er niet eens wat over te zeggen over je borsten moet je ineens aan de medicijnen en wordt je heel veel dikker of dunner. Of dan neem je implantaten en gaan ze raar zitten, worden ze hard of gaan ze lekken.

Mijn borsten zijn sinds mijn 15e ook al van allerlei maten geweest. Nou ja, nooit heel groot, altijd een A cup, maar ik ben ze wel prima hoor. Ik moet het er maar mee doen
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven