Single ben ik leuker.
donderdag 7 november 2013 om 20:26
Ik zit in een hele fijne relatie met voor mij de perfect man. Hij is stoer, ondernemend, enthousiast, zorgzaam en heel lief. En natuurlijk nog veel meer. Nu merk ik alleen aan mezelf dat ik, net als in eerdere relaties, minder lief, leuk en ondernemend ben, dan wanneer ik single ben. Wat is dat toch voor iets raars? Waarom verander ik in een verwend, saai en kattig mens als ik in een relatie zit en ben ik vrolijk, outgoing, actief en vooral zelfstandig als ik alleen ben? En dat terwijl ik me in deze relatie veel beter en gelukkiger voel dan hoe ik me voelde toen ik nog single was! Wie helpt mij aan wat zelfinzicht of heeft voor mij tips om een leuker mens te zijn?
vrijdag 8 november 2013 om 02:09
vrijdag 8 november 2013 om 02:12
quote:meisie87 schreef op 07 november 2013 @ 22:08:
Misschien ben ik alleen wel onzekerder, en doe ik me leuker voor dan ik ben. Dat ik in een relatie meer mezelf kan zijn. Wel een beetje een sneue gedachte dat ik dan blijkbaar niet zo leuk ben als ik dacht.
Hahaha aw.
Ik vind het allemaal wel herkenbaar. Schrok me rot toen ik voor het eerst een relatie kreeg, stond echt versteld van mezelf. Dat is tot op heden mijn enige serieuze relatie geweest, dus ik hou nog wat hoop dat het relatiespecifiek was, maar ik ben er wel bang voor.
Geen idee hoe het komt en wat te doen...
Misschien ben ik alleen wel onzekerder, en doe ik me leuker voor dan ik ben. Dat ik in een relatie meer mezelf kan zijn. Wel een beetje een sneue gedachte dat ik dan blijkbaar niet zo leuk ben als ik dacht.
Hahaha aw.
Ik vind het allemaal wel herkenbaar. Schrok me rot toen ik voor het eerst een relatie kreeg, stond echt versteld van mezelf. Dat is tot op heden mijn enige serieuze relatie geweest, dus ik hou nog wat hoop dat het relatiespecifiek was, maar ik ben er wel bang voor.
Geen idee hoe het komt en wat te doen...
vrijdag 8 november 2013 om 02:18
Jij voelt het na je single bent geweest, ik heb het na het verlies van een dierbare, en daarna een relatie begonnen na een tijd allen geweest te zijn, erger ik me ook aan heel veel dingen, en ben ik ook soms een kreng! Heb het ook afgekapt en blijf voorlopig vrijgezel
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
vrijdag 8 november 2013 om 04:50
Haha, oh, guilty!
Als ik in m'n muffe (foeilelijke) huispak weer op de bank hang, en zit te katten en te snauwen om niks schrik ik soms wel van mezelf; is dit dan wie ik écht ben? Heb ik me altijd leuk voorgedaan maar ben ik eigenlijk gewoon een heel naar mens?
Dus net als Ephina, geef ik mezelf een enorme rotschop onder m'n kont, en ben ik vooral heel blij met hem
Als ik in m'n muffe (foeilelijke) huispak weer op de bank hang, en zit te katten en te snauwen om niks schrik ik soms wel van mezelf; is dit dan wie ik écht ben? Heb ik me altijd leuk voorgedaan maar ben ik eigenlijk gewoon een heel naar mens?
Dus net als Ephina, geef ik mezelf een enorme rotschop onder m'n kont, en ben ik vooral heel blij met hem
vrijdag 8 november 2013 om 08:29
Ik herken het ook, soms nergens zin in, en kattig ben ik ook zeker. Heb daarin tegen een vriend die liever dan lief is, maar dat komt me soms de strot uit en word ik juist kattig
Ook zit ik nu op een leeftijd dat alles serieuzer word, en dat maakt me best wat bang, had altijd bindingsangst. Lekker vrijgezel en geen verplichtingen. Nu komt het huisje, boompje, beestje wel erg dicht bij. Ik denk dat bij mij dat het geval is van de kattigheid en wat minder gelukkig in de relatie..
Ook zit ik nu op een leeftijd dat alles serieuzer word, en dat maakt me best wat bang, had altijd bindingsangst. Lekker vrijgezel en geen verplichtingen. Nu komt het huisje, boompje, beestje wel erg dicht bij. Ik denk dat bij mij dat het geval is van de kattigheid en wat minder gelukkig in de relatie..
vrijdag 8 november 2013 om 08:40
Ik vind mijzelf ook niet leuk in 'n relatie. Ben normaal heel onafhankelijk en doe mijn eigen ding en in 'n relatie ben ik toch wat meer 'n pleaser (gelukkig nooit over belangrijke zaken als verhuizen of kinderen!) en dat voelt voor mij niet goed. Ik kom veel beter tot mijn recht als single, dus ik probeer 't maar zo te houden.
maandag 11 november 2013 om 11:16
Ik vind mezelf ook leuker, spontaner en flexibeler zonder relatie. Ik was echt geen typje dat altijd een verkering aan mijn arm moest hebben en ging op een bepaalde leeftijd bewust een paar relaties aan om 'een relatie' te ervaren. (met partners die geen lange termijn materiaal waren)
Toen een heel lang huwelijk waarin ik het echt geprobeerd heb maar aan het eind had ik er geen energie meer voor. Nu een Lat want ik heb veel tijd en ruimte voor mezelf nodig. Zolang hij daar tevreden mee is is het goed, wanneer hij wat anders wil dan gun ik hem dat.
Ik las ergens dat iemand haar relatie beëindigde , niet omdat ze hem niet leuk vond, maar omdat ze zichzelf niet zo leuk vond met hem. Dat herken ik wel een beetje.
Toen een heel lang huwelijk waarin ik het echt geprobeerd heb maar aan het eind had ik er geen energie meer voor. Nu een Lat want ik heb veel tijd en ruimte voor mezelf nodig. Zolang hij daar tevreden mee is is het goed, wanneer hij wat anders wil dan gun ik hem dat.
Ik las ergens dat iemand haar relatie beëindigde , niet omdat ze hem niet leuk vond, maar omdat ze zichzelf niet zo leuk vond met hem. Dat herken ik wel een beetje.