Aangereden..

08-11-2013 20:58 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond ben ik aan gereden door een bestelbus. Ik zat op de fiets met zoon achterop. De bestel bus kwam op mijn weg helft in een woonwijk omdat hij een bocht krap nam. Ik zag dat het ging gebeuren dus stond al stil en wilde de stoep op. Maar te laat dus.. Fiets total los, en zoon een flinke bult en ik pijn overal, bril stuk... Het was zoo eng.. Zie nu te shaken op de bank
Wat rot!
Wat rot en tegelijkertijd geluk dat jullie er zo vanaf zijn gekomen zeg. Natuurlijk zit je te shaken
Is hij wel gestopt voor jullie? Hij is toch niet doorgereden?
Huts!
Zo, dat is schrikken! Sterkte... Let morgen even extra op of jullie nog ergens pijn hebben. Door de adrenaline zou je dat minder kunnen voelen.
Zo had ik het nog niet bekeken tekenis.. Vooral omdat hij echt fout zat en begon over problemen met zijn verzekering.. Maakte me bozer maar hield me in voor zoon.. Hij slaapt nu maar was zo overstuur! En dat breekt mijn hart... Moet weer huilen nu.
Je bent toch niet alleen met zoon nu? Je moet dit wel even flink van je afpraten hoor!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Hij is gestopt dat wel.. Was ook geschrokken maar toch. Heb zijn nummer.
Aso, heeft hij niet eens gevraagd of alles ok was met jullie? Heb je spierpijn, of moet je even na laten kijken of er niets meer aan de hand is?
Ocherrem menneke. En jij TO. Die verzekering is zijn probleem hè. Niet het jouwe.
Huts!
En je had flink veel schade, is de politie erbij geweest?
O wat naar! Dat shaken snap ik! Hou jezelf en je zoontje goed in de gaten, misschien dat je na de schrik toch nog meer pijn ofzo krijgt. Is de bestelbus doorgereden?

Ik ben zelf deze zomer ook aangereden, door een vrachtwagen in de dode hoek. Was ook op de fiets, godzijdank nog zonder kinderen (op weg naar de opvang). Hij is doorgereden en ik stond stijf van de adrenaline. Maar de volgende dag toch flink pijn! (Op dat moment voelde ik niet echt veel)

Sterkte!
Jeetje das heel erg schrikken
Bel in elk geval je eigen verzekering even.
Ja ik ben alleen.. Ex gebeld omdat zoon papa wilde zien maar had geen zin.. Dochter is bij oma dus oma kan ook niet.( mijn moeder)
quote:meesje2010 schreef op 08 november 2013 @ 21:05:

Zo had ik het nog niet bekeken tekenis.. Vooral omdat hij echt fout zat en begon over problemen met zijn verzekering.. Maakte me bozer maar hield me in voor zoon.. Hij slaapt nu maar was zo overstuur! En dat breekt mijn hart... Moet weer huilen nu.Wat een eikel maar je bent er in ieder geval zonder al te veel schade vanaf gekomen. Dit soort ongelukken kunnen echt dramatisch aflopen. Neem een borrel, een hete douche, bel een vriendin of forum nog ff.
Spierpijn maar ook flinke plekken her en der.. Duim staat wat scheef en dik. Zoon zegt dat ik hem achterop vast pakte en zei pas op. Hij zegt daarom heb ik geen pijn mama jij ving mij op
Wat zal je geschrokken zijn! Niet eens voor jezelf maar vooral voor je kind. Hoop dat je zoontje het snel achter zich kan laten, hoe oud is hij? En dat jullie wel weer samen durven te fietsen.

Ik fietste vanmiddag nog met ukkepuk achterop... ze zat enorm te wiebelen en ik bedacht me wat erg het zou zijn als we zouden vallen. Maar aangereden worden door iemand die fout is... ai ai.

Meesje, ik hoop dat je niet alleen bent, neem een hete douche en schenk een flinke borrel voor jezelf in!!! sterkte meid!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
We hebben samen heet gedoucht zittend.. Mams gebeld en nu aan een borrel en forummen
Wat een kutjanus van een ex heb jij, sorry Meesje.
Huts!
quote:meesje2010 schreef op 08 november 2013 @ 21:10:

Spierpijn maar ook flinke plekken her en der.. Duim staat wat scheef en dik. Zoon zegt dat ik hem achterop vast pakte en zei pas op. Hij zegt daarom heb ik geen pijn mama jij ving mij op

Wat een lief stukje.

Ben je naar de huisarts/EHBO geweest? Als die duim pijnlijk blijft zou ik wel even langsgaan bij de weekendarts.
Heb je wel een schadeformulier ingevuld dan, en zijn telefoonnummer gecontroleerd?
Wat naar. Heb je eraan gedacht om contact op te nemen met slachtofferhulp? Zij kunnen je mentaal begeleiden maar ook goed helpen met de praktische zaken.

Veel sterkte!
Zo dat is schrikken! Waar heeft je zoon een bult? Weet je zeker dat er niet toch even naar gekeken moet worden? En misschien ook naar je duim?
Jemig, wat zul je geschrokken zijn!

Hopelijk kun je toch een beetje slapen vannacht. En anders kom je het hier lekker van je afschrijven...

Dikke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven