Aangereden..

08-11-2013 20:58 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond ben ik aan gereden door een bestelbus. Ik zat op de fiets met zoon achterop. De bestel bus kwam op mijn weg helft in een woonwijk omdat hij een bocht krap nam. Ik zag dat het ging gebeuren dus stond al stil en wilde de stoep op. Maar te laat dus.. Fiets total los, en zoon een flinke bult en ik pijn overal, bril stuk... Het was zoo eng.. Zie nu te shaken op de bank
Ja mijn ex is een kut janus. Daarom ook ex. Ik en zoon moeten wel na gekeken worden maat niet nu.. Morgen weer een dag.. Geen formulier wel zijn kenteken was een bus van post nl en wel zijn naam en nummer, hij liet ook zijn id zien..

Ik snap wel dat hij ons niet zag door de regen.. Maar hij hoorde daar niet te zijn.. En mijn fiets us echt ook klote!!! Was echt mijn vervoermiddel
quote:meesje2010 schreef op 08 november 2013 @ 21:20:

Ja mijn ex is een kut janus. Daarom ook ex. Ik en zoon moeten wel na gekeken worden maat niet nu.. Morgen weer een dag.. Geen formulier wel zijn kenteken was een bus van post nl en wel zijn naam en nummer, hij liet ook zijn id zien..

Ik snap wel dat hij ons niet zag door de regen.. Maar hij hoorde daar niet te zijn.. En mijn fiets us echt ook klote!!! Was echt mijn vervoermiddelAls jij een goed werkend licht op je fiets hebt had hij je gewoon moeten zien hoor…of als hij niet goed kon zien die bocht voorzichtiger moeten nemen.
:hug:Wat een vreselijke ervaring. Ik zou wel even kijken bij zoon vannacht of lekker bij je in bed nemen. Kan je hem even in de gaten houden.
Wat is er afgesproken mbt de schade Meesje?

Idd wat een lul van een ex. Maar ik denk dat jouw zoontje je een groot compliment heeft gemaakt (dat grenzeloze vertrouwen in mama als superheld).

En idd lekker forummen. Kan mij levendig voorstellen dat die schrik nu pas echt binnenkomt.
En heb je contact gehad met de politie?
Post.nl.... net als alle andere koeriers allemaal debiele snelheidsduivels. Als je soms ziet hoe hard ze hier door de wijk rijden, het is een 30 km zone en voor de huizen in de kleine straatjes stapvoets. Maar daar hebben ze dus gewoon schijt aan!

Ik zou er een telefoontje aan wagen aan post.nl. Misschien levert het nog wat op
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik heb een goed licht! Is een goede fiets en ik weet hoe belangrijk dat is.. Helemaal met kind achterop, reflecterende kleren aan dat altijd. Ik zag hem weg rijden en pas wat later zijn lichten aan doen vandaar dat ik ook stopte want voelde dat het niet goed zat... Was echt een film, ging ik slow motion. Toen hij ons echt raakte dacht ik echt, nee dat kan niet!!! Wat het wel is met die lampen van de fiets.. Die gaat half uit als je stopt
Heb je de politie niet gebeld ter plaatse dan?
Meesje, neem naast die borrel ook rustig twee paracetamol. Dat ontspant je spieren ook wat extra.

En beloof dat je morgen even langs de weekendpost gaat met jullie tweetjes. Al is het maar voor alle zekerheid.

Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤

De wagens van Postnl zijn allemaal geleased of gehuurd en goed verzekerd. Laat je niet overbluffen hoor.

Je hebt het kenteken, dat is mooi. Als je bij het eerste telefoontje met de chauffeur op problemen stuit, aangeven dat je het gewoon netjes via de verzekering wil oplossen. Schrijf wel op hoe laat en wanneer je met wie gebeld hebt.

Als de chauffeur een schadeformulier in wil vullen: super. Een deel is voor hem, het andere deel voor jou.

Heb je een rechtsbijstandverzekering? Bel hen en laat je adviseren.

Als je die niet hebt, bel dan de verzekeraar/leasemaatschappij/verhuurder, leg uit wat er gebeurd is en vraag hoe ze welke documenten aangeleverd willen hebben om de schade zo vlot mogelijk af te handelen.

Beterschap en sterkte voor jullie allebei!
Nee Isis ik heb niet gebeld was te overstuur en te veel met zoon bezig.. Werd een kapsalon ingestuurd met zoon en allemaal buitenlandse mannen.. Waren aardig maar voelde me wel bekeken. Gezicht van zoon onder het bloed maar dat was van mij blijkbaar
En zoon kreeg een lolly.. Toen we thuis waren zei hij bah wil deze niet!! Man van bus heeft ons wel naar huis gebracht..
quote:meesje2010 schreef op 08 november 2013 @ 21:33:

Nee Isis ik heb niet gebeld was te overstuur en te veel met zoon bezig.. Werd een kapsalon ingestuurd met zoon en allemaal buitenlandse mannen.. Waren aardig maar voelde me wel bekeken. Gezicht van zoon onder het bloed maar dat was van mij blijkbaarAch meid toch, voortaan wel even bellen, politie neemt dan wel alles op, plus hadden ze je even langs arts kunnen brengen vooral ook voor je kind.
Moet je toch niet even naar de huisartsenpost? Klinkt niet lekker allemaal.
Ga morgen toch maar naar de weekenddienst Meesje.

Mocht er toch fysiek letsel zijn wat je nu nog niet doorhebt vanwege de adrenaline dan is het wel gerelateerd aan de aanrijding (opvolgende dag ipv een week later) in de ogen van de verzekering.
quote:meesje2010 schreef op 08 november 2013 @ 21:35:

En zoon kreeg een lolly.. Toen we thuis waren zei hij bah wil deze niet!! Man van bus heeft ons wel naar huis gebracht..Ach das dan wel weer gewoon lief, ook al is het een enorme sukkel dat hij jullie aanreed.
Ik ga morgen ook.. Ik durfde echt niet te bellen hoor met 10 mannen om me heen..
Man van bus was ook echt geschrokken.. Stond ook te trillen! Ik snap ook wel dat als het regent je zo weinig ziet.. Ik vind het ook lastig in de regen rijden.
Sterkte meesje, en een dikke knuffel
De bult van je zoon zie je duidelijk? Je kan er wat boter op doen dat verminderd het zwellen, wat iemand al zei, morgen even consult arts
In ieder geval 'fijn' (klinkt zo raar in deze context) dat die man wel zo netjes is geweest. Die zal dan ook niet moeilijk gaan doen bij eventuele schade die nog aan het licht komt. En wat Chartreuse zegt: post.nl is een bedrijf met degelijke verzekeringen.

Die man zal nu wel net zo rillerig op de bank zitten, wat als...

Stom dat niemand van die klanten/kappers de politie of ambulance heeft gebeld.
Tuurlijk is de man ook geschrokken maar hij had wel alerter kunnen rijden, juist omdat het regende
Heel veel sterkte meesje. Goed dat je morgen even naar de arts gaat
meesje, wat rot. Ik zou ook de politie bellen, of evt de wijkagent. Laat ze maar bij jou komen. Dan kun je ook je verhaal kwijt. Doen!
Nee bult is op zijn hoofd zie niks.. Ben daarom extra alert! Mijn pijn is al minder maar dat is door de borrel en paracetamol. Ben wel ontdaan. Het was al een rot week, zoon heeft tot twee keer toe zijn neus gekneusd en alles wat stuk kan aan spullen in huis is stuk gegaan. Auto, pinpas, koffie apparaat, tv, telefoon..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven