Aangereden..

08-11-2013 20:58 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond ben ik aan gereden door een bestelbus. Ik zat op de fiets met zoon achterop. De bestel bus kwam op mijn weg helft in een woonwijk omdat hij een bocht krap nam. Ik zag dat het ging gebeuren dus stond al stil en wilde de stoep op. Maar te laat dus.. Fiets total los, en zoon een flinke bult en ik pijn overal, bril stuk... Het was zoo eng.. Zie nu te shaken op de bank
Ik heb vorig jaar ook een ongeluk veroorzaakt (achterop een stilstaande auto bij een stoplicht gereden) en inderdaad, het voelt uitermate beroerd om zoiets mee te maken, ook als 'dader'... De schrik zat er bij mij ook goed in, hoewel ik mijn uiterste best gedaan heb om netjes te blijven (het was eenduidig mijn schuld). Pas uren later realiseerde ik me dat ik niet eens gewoon "sorry" gezegd had. Ik heb de dame toen nog maar een kaartje gestuurd...

(Je hebt niets aan dit verhaal maar ik leef wel met je mee... Nog maar een paar: )

Al gekeken of je paracetamol in huis hebt? Wel doen voor vannacht hoor.
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Misschien was de man wel voor iemand anders ingevallen, en dan ben je natuurlijk best rillerig. Maar goed, dat zoekt de verzekering wel uit.
Laten we afspreken dat deze pechweek nu voorbij is en dat het weekend beter wordt!

quote:meesje2010 schreef op 08 november 2013 @ 21:47:

Nee bult is op zijn hoofd zie niks.. Ben daarom extra alert! Mijn pijn is al minder maar dat is door de borrel en paracetamol. Ben wel ontdaan. Het was al een rot week, zoon heeft tot twee keer toe zijn neus gekneusd en alles wat stuk kan aan spullen in huis is stuk gegaan. Auto, pinpas, koffie apparaat, tv, telefoon..Het lijkt ook altijd samen te komen hè, dat soort k-u-t-dingen.
Wat een rot week!

Hou je zoon in de gaten, anders neem hem lekker bij je vannacht, vind het zo zielig
Ah wat erg natuurlijk zijn jullie geschrokken. Ik ben 2 jaar geleden aangereden door een vrachtwagen, dus dat overleefde mijn kleine autootje niet helemaal Total löss maar ik gelukkig wel deels heel. De schrik zat er toen ook goed in en was bang in de auto daarna.

Bel morgen anders wel even de huisarts want misschien heb je iets gekneusd of wat dan ook? En even naar je zoontje laten kijken
.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik ben zelf ook aangereden gisteren en heb een flinke bult op mijn hoofd (en een hoop kneuzingen) maar ik wil even het advies geven voor je zoontje om hem vannacht iedere twee a drie uur wakker te maken en hem dan twee vragen te stellen om zijn alertheid te checken, misschien dat hij een hersenschudding heeft opgelopen namelijk en dan is dat wel heel belangrijk.

Ik lig nu ook met een flinke hersenschudding en mn hele lichaam dat pijn doet in bed, dus ik weet een beetje hoe je je voelt. Sterkte!!
Das wel even schrikken ja

zorg dat je de verzekering zo snel mogelijk op de hoogte stelt, das wel belangrijk.

Nu bijkomen, en succes!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Niama, ook voor jou!
Niama jeetje jij ook al aangereden en een hersenschudding, veel sterkte, je bent toch niet alleen?
Bah wat vervelend, hoop dat jullie snel opknappen.

Wat betreft het verzekeringsverhaal: een automobilist is sowieso voor 50% aansprakelijk wanneer hij/zij een fietser aanrijdt. Voor de verdeling van de overige 50% wordt pas naar de situatie gekeken. (En dat zou dus ook in jouw voordeel moeten uitpakken zoals jij het ongeluk beschreef) Dus hoewel je hoofd er vast niet naar staat, zou ik er wel snel werk van maken, nu de eventuele schade aan de bus nog niet hersteld is en je nog getuigen kunt vinden (heren uit de kapsalon?) indien nodig.
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
Ik ben toen ik 17 was aangereden bij een bekende rosse buurt. De bestuurder had meer oog voor het vrouwelijk schoon dan voor mij en mijn fiets.

Hij gaf een valse naam en telefoon nummer op....maar hij wist niet dat er cameras hingen en de politie heeft na aangifte de beelden bekeken en hem een bezoekje gebracht.de verzekering vond de situatie zo vervelend dat ik ook nog 200 euro aan smartengeld kreeg

Kortom zijn problemen met de verzekeraar zijn absoluut niet jouw problemen!

Hopelijk heb je een rustige nacht!
Ach meesje wat een schrik, en dan ook nog eens een ellendige week achter de rug en een ex die nu nog eens een demonstratie moest laten zien waarom het je ex is.

Lekker in bed gaan liggen straks, met een kruik en idd de wekker om de 3 uur zetten en jezelf en je zoontje even controleren.

Morgen toch maar even naar de HAP. Sterkte!
Lig nu in bed, maar zoon elke drie uur wakker maken? Ik snap het advies maar het lijkt me zo fijn om door te kunnen slapen voor ons beide..even alles verwerken. Ga hem nu wel even wakker maken.
Zoon heel wakker, kon op al mijn vragen snel en goed antwoord geven, zoals hoe oud ben je, wie is je juf en wie zijn je vriendjes? Waar is je zus nu?
Mees, ik hoop dat je inmiddels lekker in slaap gevallen bent. Heb je zoon nog bij je in bed genomen? Sterkte, en morgen verder!

Ik lig inmiddels weer wakker.. Auw! Vooral mijn duim/muis en pols. Ook flinke blauwe plekken her en der.. Zoon slaapt bij mij, reageert nog steeds prima op mijn vragen! Best knap half slapend :-)

Maar nogmaals auw auw auw! Ik mis nu een warme man en een knuffel..
Ik ben geen man maar je krijgt wel een knuffel fijn dat je kleine mannetje wel lekker slaapt.
.
Lief isa!
Ach wat rot! Ik hoop dat het je lukt om nog wat te slapen vannacht!
Advies(je) vanuit de HAP. Eerste tip: je mag de huisartsenpost ALTIJD bellen! Ook midden in de nacht! Als je dat nu niet wil, wat online tips:

* Voor je zoontje: wekadvies is altijd aangeraden bij een ongeluk(je) waarbij je het hoofd hebt gestoten. Wekadvies houd in eerste 6 uur na ongeluk elk uur wekken en daarna tot 24 uur na ongeluk elke twee uur wekken. Ook als hij morgen lekker aan het spelen is elke twee uur even een check qua allertheid! Als hij pijn heeft mag hij natuurlijk paracetamol. Als je zijn leeftijd en gewicht geeft reken ik het even voor je uit (of check kinderformularium.nl).

*Voor jou: als je verder gezond bent mag je 3-4 x per 24 uur 1000mg paracetamol + eventueel 3 x per dag 400mg ibuprofen (niet innemen als je maagklachten hebt of allergie!!). Morgen sowieso even bellen voor afspraak om duim te laten checken en een notitie in je dossier te laten maken (altijd handig mocht het nodig zijn voor verzekering).

Bij vragen, ik ben er tot 08:00 uur!
Met zoon is alles wel oké.. Wonder boven wonder.

Ik begin steeds meer pijn te krijgen. Vooral mijn pols/ duim. Voelt echt niet goed, straalt uit naar mijn elleboog. Ook neus en kaak doen flink zeer maar aan de andere kant. Zoon slaapt heerlijk ik lig al uren wakker
Voorzichtige inschatting is misschien toch een breukje in je middenhandsbeentje? En in ieder geval een "goeie" kneuzing. Heel belangrijk dat je morgen dus naar een arts gaat! Zoals ik al zei, dit mág natuurlijk ook vannacht, maar kan me voorstellen dat je nu liever thuis in bed blijft...

Als het veel pijn doet kun je het ook koelen met iets kouds uit vriezer. Helpt niet meer tegen de zwelling, maar de kou verdoofd wel een beetje.
Jee Meesje, hoe gaat het nu? Luister maar naar Poisson en ga naar de HAP. Schrikken is dat he!?

Beterschap voor jou en je jongetje.

En lief van je Poisson.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven