Werk & Studie alle pijlers

Nachtje scriptie

11-11-2013 02:15 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben momenteel bezig met de laatste loodjes van mijn scriptie en die wegen erg zwaar. Ik wil vannacht hopelijk de laatste versie naar de docent sturen, morgenmiddag heb ik een afspraak en dan hoop ik dat hij alles heeft gelezen. Het probleem, ik kan me er echt niet mee toe aanzetten. Ik wil wel heel graag, maar ben snel afgeleid. Is er nog iemand wakker die me digitaal wil motiveren zodat ik toch aan de gang blijf? ;)
Succes!

Maar ik vind het nogal wat. 'Ik wil vannacht een deel sturen. Ik hoop dat mijn docent morgenmiddag dan alles gelezen heeft.' (Zoiets) heeft die docent niets staan voor de ochtend? Andere studenten? Collegiaal overleg? Lesgeven? Ik noem maar wat.....
Geen idee, het is niet te hopen want het is afgesproken dat hij het morgen zou lezen ;) Hij was de afgelopen week heel de week afwezig en vandaar dat ik ook weet dat het geen zin had om het eerder te sturen.

In ieder geval bedankt!
Uitloggen en aan de slag! Voor je het weet ben je er vanaf
Hihi ik vind het ergens wel fijn om af en toe mijn frustratie van me af te schrijven en eigenlijk ben ik nu goed op weg. Bijna klaar met het beschrijven van de resultaten, dan de conclusie nog (geen zorgen, alles is al geschreven, het moet alleen aangepast worden)
Zet hem op! Afsluiten dit forum, even een glaasje water en rammen op je toetsenbord om de boel af te ronden!

Ik vraag je expres niet wat het onderwerp is etc.
Power to the people
Succes!
Ben je al klaar?
Helaas nog niet. Gelukkig al wel weer een stuk dichterbij!
Hoe ver ben je? Klaar?

Lig je al op een oor? Ik hoop het voor je. Nogmaals succes.
Nee ik ben nu bezig met de conclusie, maar dat betekent dat het einde echt in zicht is Ik heb nu ook zoiets van: doorzetten, afmaken en dan pas slapen. En denkende aan het feit dat ik heel de nacht niet heb geslapen, voel ik me nog goed ook ;)
Is de adrenaline joh!
Denk het! Nu hopen dat het ook terecht is en dat mijn scriptie vandaag sowieso is gelezen door de docent als ik vanmiddag (gelukkig pas over 12 uur) naar de uni ga en natuurlijk dat de scriptie ook goed genoeg is!
Anders wil ik je scriptie wel lezen joh!

Is het een beetje interessant onderwerp?
Gaat over actieve bewoners en de leefbaarheid in twee Rotterdamse buurten. Keur jij hem dan ook goed?
IK wil hem zelfs ongelezen al goedkeuren!

Heb je daar wat aan?
Als ik dan ook een tweede lezer heb die hem goed wil keuren wellicht wel ;)
En die tweede lezer is de docent natuurlijk.
Ach we zullen het zien. Ik ben in ieder geval klaar! Zeer benieuwd ook naar wat de mannen er van zullen vinden!
Goed zo. Welterusten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Slaap lekker!
Helaas kreeg ik vanochtend van de docent te horen dat al mijn werk vannacht voor 'niets' is geweest. Ondanks dat we voor mijn vakantie afspraken hadden gemaakt dat hij het vandaag zou lezen (hij was vorige week afwezig), zei hij dat hij het niet zou redden om het vandaag te lezen en of mijn afspraak dus naar donderdag kon worden verzet. Ik heb hem laten weten dat ik het jammer vond dat het niet vandaag zou lukken, vooral ook gezien het feit dat ik gewoon collegegeld moet betalen (alleen om te wachten) en dat ik nu geen baan kan vinden zonder diploma (ik mag mogelijk ergens beginnen op het moment dat ik ben afgestudeerd). Kreeg ik terug dat ik niet moest verwachten dat hij het binnen een dag zou lezen... Tja, ik had het hem nog gevraagd in oktober of het dan geen probleem was dat hij het in 1 dag moest lezen en hij zei van niet... docenten...
Succes!

Wat mij persoonlijk hielp destijds, was juist niet nachtbraken maar vroeg gaan slapen en vroeg op (tussen 5.00 en 6.00) omdat ik merkte dat ik tussen 5.00 en 11.00 de meeste inspiratie had.
Tja, ergens vind IK het dan weer raar dat je genoegen neemt met iemand die je scriptie in een ochtendje effe wil lezen...

Ondanks dat hij afwezig was, had hij vorige week misschien wel tijd gehad om het te lezen en zodoende je scriptie in zich om kunnen laten gaan en vanmiddag het gesprek kunnen doen. Ik vind het juist wel netjes dat hij de afspraak naar donderdag verzet zodat hij gedegen heeft gelezen en je werkelijk iets hebt aan de afspraak...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven