Movember
donderdag 14 november 2013 om 15:43
Het is weer november, dus komt de M van moustache in de maand. Movember vraagt mannen over de hele wereld hun snor te laten staan om geld in te zamelen voor onderzoek naar prostaatkanker. De snorren van Movember verschenen voor het eerst in 2003 in Australië, bij Luke Slattery, Travis Garone, Adam Garone en Justin Coghlan. Dit jaar lopen er campagnes in Australië, Nieuw-Zeeland, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, de Verenigde Staten, Canada, Zuid-Afrika, Finland, België, Denemarken, Noorwegen, Tsjechië en Nederland.
Nu heeft mijn vriend besloten om dit jaar mee te doen aan Movember en nou loopt ie dus rond met zo'n jaren 80 purnosnor Ik vind het geen porrem en kan niet wachten tot November voorbij is .
Heeft jullie partner ook weleens aan Movember meegedaan en vonden jullie het wat?
Nu heeft mijn vriend besloten om dit jaar mee te doen aan Movember en nou loopt ie dus rond met zo'n jaren 80 purnosnor Ik vind het geen porrem en kan niet wachten tot November voorbij is .
Heeft jullie partner ook weleens aan Movember meegedaan en vonden jullie het wat?
donderdag 14 november 2013 om 16:37
donderdag 14 november 2013 om 16:51
vrijdag 15 november 2013 om 13:48
nee er word wel degelijk geld opgehaald. Je kunt op de site van Movember een profiel aanmaken of een team profiel en daar kan dan geld gestort worden. Er is dan online een wedstrijd per land (wereldwijde actie) van wie het meeste geld heeft opgehaald en ondertussen ook de tussenstand van de landen zelf..
Het team waarin mijn vriend dus movember meedoet heeft al boven de 700 euro aan donaties dus wel degelijk een goed doel
Alhoewel ik laatst aan iemand vroeg wat zijn movember link was en die zei huh? dus denk dat het idd ook een hype is! http://nl.movember.com/
Het team waarin mijn vriend dus movember meedoet heeft al boven de 700 euro aan donaties dus wel degelijk een goed doel
Alhoewel ik laatst aan iemand vroeg wat zijn movember link was en die zei huh? dus denk dat het idd ook een hype is! http://nl.movember.com/