Drugs
zaterdag 16 november 2013 om 20:24
Zijn er hier mensen die wel eens 'iets' gebruiken?
Zo ja, waarom doen jullie het? wat gebruiken jullie en waar doen jullie dit? Alleen op feestjes of ook thuis?
Vinden jullie het moeilijk er vanaf te blijven of hebben jullie er weinig moeite mee en is het pure fun.
Ik ga zelf vaak naar houseparty's en zie om mij heen dat er ontzettend veel gebruikt wordt en het allemaal heel normaal wordt gevonden, het is eerder bijna niet normaal om het niet te doen op die feestjes.
Zelf gebruik ik ook al wat jaren zo nu en dan eens een pilletje of wat mdma of coke op een feestje, inmiddels ben ik er redelijk klaar mee, de voordelen wegen nooit meer op tegen de nadelen( tegenwoordig heb ik vaak een beste kater en krijg ik wat lichamelijke klachten, vroeger had ik dit nooit, ik gebruik ook niet echt vaak, het ligt er maar net aan wanneer ik naar een houseparty ga)
Ik ben er dus behoorlijk zat van, maar omdat mijn vriendengroep het grotendeels nog wel allemaal doet en het allemaal zo 'normaal' lijkt ben ik benieuwd hoe jullie erover denken! En of ik me niet gewoon in een ontzettend verkeerd milieu bevind
Zo ja, waarom doen jullie het? wat gebruiken jullie en waar doen jullie dit? Alleen op feestjes of ook thuis?
Vinden jullie het moeilijk er vanaf te blijven of hebben jullie er weinig moeite mee en is het pure fun.
Ik ga zelf vaak naar houseparty's en zie om mij heen dat er ontzettend veel gebruikt wordt en het allemaal heel normaal wordt gevonden, het is eerder bijna niet normaal om het niet te doen op die feestjes.
Zelf gebruik ik ook al wat jaren zo nu en dan eens een pilletje of wat mdma of coke op een feestje, inmiddels ben ik er redelijk klaar mee, de voordelen wegen nooit meer op tegen de nadelen( tegenwoordig heb ik vaak een beste kater en krijg ik wat lichamelijke klachten, vroeger had ik dit nooit, ik gebruik ook niet echt vaak, het ligt er maar net aan wanneer ik naar een houseparty ga)
Ik ben er dus behoorlijk zat van, maar omdat mijn vriendengroep het grotendeels nog wel allemaal doet en het allemaal zo 'normaal' lijkt ben ik benieuwd hoe jullie erover denken! En of ik me niet gewoon in een ontzettend verkeerd milieu bevind
zaterdag 16 november 2013 om 20:37
zaterdag 16 november 2013 om 20:58
nee, nog nooit geprobeerd ook. Ik ben bang dat ik een van die eerste-de-beste gebruikers zal zijn die meteen al in coma het ziekenhuis wordt ingedragen en ook loop ik de kans dat ik het zó fijn vind dat ik niet meer zonder kan.
Wat niet weet wat niet deert dus ik weet liever niet wat ik mis.
Wat niet weet wat niet deert dus ik weet liever niet wat ik mis.
it's a big club and you ain't in it
zaterdag 16 november 2013 om 21:19
quote:donniedarko schreef op 16 november 2013 @ 21:05:
het is meestal zo op feestjes dat ik rond een uurtje of 2 een beetje moe word of last van mn benen krijg en dan neem ik altijd iets om dat niet meer te voelen of weer ff los te kunnen..
Ik word echt oud.
Om 2 uur gingen de kroegen dicht, dus zorgden wij ervoor dat we in de shoarmatent zaten om nog iets te eten, om daarna naar huis te gaan en die zwabberbenen rust te geven...
het is meestal zo op feestjes dat ik rond een uurtje of 2 een beetje moe word of last van mn benen krijg en dan neem ik altijd iets om dat niet meer te voelen of weer ff los te kunnen..
Ik word echt oud.
Om 2 uur gingen de kroegen dicht, dus zorgden wij ervoor dat we in de shoarmatent zaten om nog iets te eten, om daarna naar huis te gaan en die zwabberbenen rust te geven...
zaterdag 16 november 2013 om 21:22
zaterdag 16 november 2013 om 21:22
Ik heb vroeger veel gebruikt op feesten. Op een gegeven moment heb je geen zin meer om elk weekend te feesten, hoef je niet meer overal bij te zijn en worden andere dingen belangrijker. Zo af en toe gaan we met vrienden uit die tijd naar een feestje, dan slikken we een pilletje for old times sake en dan gaan we weer verder met ons normale leventje.
zaterdag 16 november 2013 om 21:25
zaterdag 16 november 2013 om 21:27
Vroeger was k een frequent gebruiker. Het liefst xtc of ghb. Coke en pure m vond ik niks aan. Als je het vaker doet vind je feestjes niet meer leuk zonder te gebruiken. Dat kreeg ik ook,als k niet kon nemen ging k niet want dan vond ik er niks aan. Ik drink ook niet. Vond het op een gegeven moment ook moeilijker om het niet te doen. Ik was 1 van die mensen die beweerde 'er goed vanaf te kunnen blijven want ik doe t alleen op feestjes en verder niet' maar ik moest wel om de 2 weken naar een feest. Als je feestjes niet meer leuk vind zonder moet je aan de bel trekken en dat heb ik gedaan. Ben ermee gestopt. Doe het nu 2 keer per jaar met oud&nieuw en koninginnedag en verder nooit meer. Maar het is dan wel weer enorm lekker.
zaterdag 16 november 2013 om 21:29
quote:donniedarko schreef op 16 november 2013 @ 21:19:
sehnsucht, wat voor ervaringen heb je als ik vragen mag?
ik merk de laatste tijd dat ik snachts vaak last heb van tandenknarsen en kaakklem, dit is ernstiger na een nachtje drugs en dan duurt het soms ook 2 weken voor het voorbij is.
Niks mis met een paar jaar losgaan als je 20 bent maar het houdt een keer op..
Tijd voor iets nieuws in je leven Darco
sehnsucht, wat voor ervaringen heb je als ik vragen mag?
ik merk de laatste tijd dat ik snachts vaak last heb van tandenknarsen en kaakklem, dit is ernstiger na een nachtje drugs en dan duurt het soms ook 2 weken voor het voorbij is.
Niks mis met een paar jaar losgaan als je 20 bent maar het houdt een keer op..
Tijd voor iets nieuws in je leven Darco
zaterdag 16 november 2013 om 21:39
quote:jessicaaa schreef op 16 november 2013 @ 21:29:
En je bent gewoon klaar met die feestjes met steeds dezelfde mensen en hetzelfde sfeertje. Het is zo leeg
Ook dit, je moet (iets teveel) drugs gebruikt hebben om zo'n leegte en zo een nietsheid te ervaren..
In de hel brand geen vagevuur in de hel is het ijs en ijs koud
En je bent gewoon klaar met die feestjes met steeds dezelfde mensen en hetzelfde sfeertje. Het is zo leeg
Ook dit, je moet (iets teveel) drugs gebruikt hebben om zo'n leegte en zo een nietsheid te ervaren..
In de hel brand geen vagevuur in de hel is het ijs en ijs koud
zaterdag 16 november 2013 om 21:44
quote:RionyRiony schreef op 16 november 2013 @ 21:22:
Ik zag gisteren die uitzending over GHB in Brabant, en was toch wel erg geschokt.
GHB is natuurlijk wel een dempend middel, het tegenovergestelde van XTC, maar dan nog. Zo zielig die ouders.
Zembla: Knock-out in Brabant
Zo, heftige aflevering was dat inderdaad..
Ik gebruik eens in het jaar MDMA-kristallen op een feestje. Waarom? Omdat ik daar van geniet.
Ik kan ook prima nuchter feesten, dus ook zonder een slok alcohol, geen probleem.
Ik zag gisteren die uitzending over GHB in Brabant, en was toch wel erg geschokt.
GHB is natuurlijk wel een dempend middel, het tegenovergestelde van XTC, maar dan nog. Zo zielig die ouders.
Zembla: Knock-out in Brabant
Zo, heftige aflevering was dat inderdaad..
Ik gebruik eens in het jaar MDMA-kristallen op een feestje. Waarom? Omdat ik daar van geniet.
Ik kan ook prima nuchter feesten, dus ook zonder een slok alcohol, geen probleem.