Drugs
zaterdag 16 november 2013 om 20:24
Zijn er hier mensen die wel eens 'iets' gebruiken?
Zo ja, waarom doen jullie het? wat gebruiken jullie en waar doen jullie dit? Alleen op feestjes of ook thuis?
Vinden jullie het moeilijk er vanaf te blijven of hebben jullie er weinig moeite mee en is het pure fun.
Ik ga zelf vaak naar houseparty's en zie om mij heen dat er ontzettend veel gebruikt wordt en het allemaal heel normaal wordt gevonden, het is eerder bijna niet normaal om het niet te doen op die feestjes.
Zelf gebruik ik ook al wat jaren zo nu en dan eens een pilletje of wat mdma of coke op een feestje, inmiddels ben ik er redelijk klaar mee, de voordelen wegen nooit meer op tegen de nadelen( tegenwoordig heb ik vaak een beste kater en krijg ik wat lichamelijke klachten, vroeger had ik dit nooit, ik gebruik ook niet echt vaak, het ligt er maar net aan wanneer ik naar een houseparty ga)
Ik ben er dus behoorlijk zat van, maar omdat mijn vriendengroep het grotendeels nog wel allemaal doet en het allemaal zo 'normaal' lijkt ben ik benieuwd hoe jullie erover denken! En of ik me niet gewoon in een ontzettend verkeerd milieu bevind
Zo ja, waarom doen jullie het? wat gebruiken jullie en waar doen jullie dit? Alleen op feestjes of ook thuis?
Vinden jullie het moeilijk er vanaf te blijven of hebben jullie er weinig moeite mee en is het pure fun.
Ik ga zelf vaak naar houseparty's en zie om mij heen dat er ontzettend veel gebruikt wordt en het allemaal heel normaal wordt gevonden, het is eerder bijna niet normaal om het niet te doen op die feestjes.
Zelf gebruik ik ook al wat jaren zo nu en dan eens een pilletje of wat mdma of coke op een feestje, inmiddels ben ik er redelijk klaar mee, de voordelen wegen nooit meer op tegen de nadelen( tegenwoordig heb ik vaak een beste kater en krijg ik wat lichamelijke klachten, vroeger had ik dit nooit, ik gebruik ook niet echt vaak, het ligt er maar net aan wanneer ik naar een houseparty ga)
Ik ben er dus behoorlijk zat van, maar omdat mijn vriendengroep het grotendeels nog wel allemaal doet en het allemaal zo 'normaal' lijkt ben ik benieuwd hoe jullie erover denken! En of ik me niet gewoon in een ontzettend verkeerd milieu bevind
zaterdag 16 november 2013 om 21:44
zaterdag 16 november 2013 om 21:57
zaterdag 16 november 2013 om 22:02
Klopt het gevoel van telkens hetzelfde en dezelfde mensen heb ik ook, ook vind ik de kater de dag erna telkens erger worden. Bovendien heeft het ook invloed op mn hormoonhuishouding heb ik gemerkt. Het is gewoon troep maar o zo lekker op een feestje helaas.
Gelukkig gebruikt mijn vriend niet en zijn we ons leven momenteel een andere wending aan het geven dan alleen nog maar feestjes dus ik heb wel de goede hoop dat ik er wel helemaal mee stop, 1 keertje met koninginnedag ofzo idd vind ik nog wel kunnen maar nu was het toch wel maandelijks soms en dat vind ik toch wel te ver gaan. Hadden jullie ook lichamelijke klachten verder?
Gelukkig gebruikt mijn vriend niet en zijn we ons leven momenteel een andere wending aan het geven dan alleen nog maar feestjes dus ik heb wel de goede hoop dat ik er wel helemaal mee stop, 1 keertje met koninginnedag ofzo idd vind ik nog wel kunnen maar nu was het toch wel maandelijks soms en dat vind ik toch wel te ver gaan. Hadden jullie ook lichamelijke klachten verder?
zaterdag 16 november 2013 om 22:44
quote:sehnsucht schreef op 16 november 2013 @ 21:57:
[...]
Je bent niemand verantwoording schuldig
iig niemand op een (meer of minder anonieme) websiteQue? Denk jij nou dat ik hier verantwoording aan het afleggen ben ? Waar doel je in hemelsnaam op?
[...]
Je bent niemand verantwoording schuldig
iig niemand op een (meer of minder anonieme) websiteQue? Denk jij nou dat ik hier verantwoording aan het afleggen ben ? Waar doel je in hemelsnaam op?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 16 november 2013 om 22:45
Ik heb tijdens mijn werk in de horeca iets te vaak moeten reanimeren om nog iets leuks over drugs te kunnen vertellen. Vooral van GHB heb ik niks dan narigheid gezien. En ketamine, ook zo'n leuk spul.
Mensen worden er ook echt niks leuker of gezelliger van, als je er nuchter tussen staat is het niks dan blablabla, terwijl zij het geweldig vinden en zo'n enorme klik met je hebben. Heel erg leeg wereldje.
Mensen worden er ook echt niks leuker of gezelliger van, als je er nuchter tussen staat is het niks dan blablabla, terwijl zij het geweldig vinden en zo'n enorme klik met je hebben. Heel erg leeg wereldje.
You know how I know? Because I reeaally think so!
zaterdag 16 november 2013 om 22:56
quote:sehnsucht schreef op 16 november 2013 @ 22:52:
[...]
Niks persoonlijks, iedereen moet doen of laten wat hij/zij wil
Je begrijpt mijn vraag niet.
Het maakt me eerlijk gezegd weinig uit of het persoonlijk zou zijn of niet. Wat bedoel jij met die opmerking? Jouw woorden op mijn post raken in mijn ogen kant noch wal. Ik snap jouw boodschap dus niet.
Snap je nu wat ik bedoel?
[...]
Niks persoonlijks, iedereen moet doen of laten wat hij/zij wil
Je begrijpt mijn vraag niet.
Het maakt me eerlijk gezegd weinig uit of het persoonlijk zou zijn of niet. Wat bedoel jij met die opmerking? Jouw woorden op mijn post raken in mijn ogen kant noch wal. Ik snap jouw boodschap dus niet.
Snap je nu wat ik bedoel?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 16 november 2013 om 23:04
Haha ok, np ! Nee niet perse meer of minder happy dan net hoor. Maar het is me nu wel duidelijk. Ik snapte er namelijk echt niets van en dan wil ik begrijpen.
zaterdag 16 november 2013 om 23:08
quote:Enn schreef op 16 november 2013 @ 23:04:
Haha ok ! Nee niet perse meer of minder happy dan net hoor. Maar het is me nu wel duidelijk. Ik snapte er namelijk echt niets van en dan wil ik begrijpen.
ehh dat begrijp ik dan wel weer, duidelijkheid boven alles
Tijd om lekker naar bed te gaan (voor mijn persoontje)
Nacht, slaap lekker
Haha ok ! Nee niet perse meer of minder happy dan net hoor. Maar het is me nu wel duidelijk. Ik snapte er namelijk echt niets van en dan wil ik begrijpen.
ehh dat begrijp ik dan wel weer, duidelijkheid boven alles
Tijd om lekker naar bed te gaan (voor mijn persoontje)
Nacht, slaap lekker
zondag 17 november 2013 om 01:46
quote:yasmijn schreef op zaterdag 16 november 2013 22:35 <i>het is meestal zo op feestjes dat ik rond een uurtje of 2 een beetje moe word of last van mn benen krijg en dan neem ik altijd iets om dat niet meer te voelen of weer ff los te kunnen. </i>
Ik ga dan gewoon naar huis en naar bed.
Hoe simpel kan het allemaal zijn. Als ik rond de 50-70 euro voor een feestje betaal vind ik het zonde om er om 2 uur al vandoor te gaan
Ik ga dan gewoon naar huis en naar bed.
Hoe simpel kan het allemaal zijn. Als ik rond de 50-70 euro voor een feestje betaal vind ik het zonde om er om 2 uur al vandoor te gaan
zondag 17 november 2013 om 01:49
quote:sehnsucht schreef op zaterdag 16 november 2013 22:11 nee, hooguit 2 nachten slecht slapen en zweten meer niet.
Verbaasde mij ook gezien mijn inname
Maak het niet erger dan het is, het zit voornamelijk tussen je oren
En we (ik) zijn/ben inmiddels 10 jaar verder Mwah, het slecht slapen en zweten niet alleen, na een nachtje gebruiken heb ik vaak dat ik doorbraakbloedingen krijg tijdens de pil.
Verbaasde mij ook gezien mijn inname
Maak het niet erger dan het is, het zit voornamelijk tussen je oren
En we (ik) zijn/ben inmiddels 10 jaar verder Mwah, het slecht slapen en zweten niet alleen, na een nachtje gebruiken heb ik vaak dat ik doorbraakbloedingen krijg tijdens de pil.
zondag 17 november 2013 om 10:11
quote:boogster schreef op zondag 17 november 2013 03:59 Op dit moment ben ik alleen thuis en gebruik ik een Ultimo Passo uit 2009, 13% vol
wat overigens ook een van de schadelijkste drugs is en de meeste slachtoffers eist.. Hahhaa ja drank en sigaretten worden behoorlijk onderschat, iedereen vind dat maar gewoon zooo normaal. Terwijl als ie een keertje drugs gebruikt en verder niet rookt of vaak drinkt je meteen verafschuwd wordt. Heel krom.
wat overigens ook een van de schadelijkste drugs is en de meeste slachtoffers eist.. Hahhaa ja drank en sigaretten worden behoorlijk onderschat, iedereen vind dat maar gewoon zooo normaal. Terwijl als ie een keertje drugs gebruikt en verder niet rookt of vaak drinkt je meteen verafschuwd wordt. Heel krom.
zondag 17 november 2013 om 10:12
quote:blijfgewoonbianca schreef op zondag 17 november 2013 01:52 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="donniedarko in "Drugs"" class="messagelink">donniedarko schreef op 16 november 2013 @ 21:05</a>:</b>
In coma raken heb je helemaal zelf in de hand..</div></blockquote>Wel? Laat jij je drugs testen dan? Mijne worden inderdaad getest ja.
In coma raken heb je helemaal zelf in de hand..</div></blockquote>Wel? Laat jij je drugs testen dan? Mijne worden inderdaad getest ja.
zondag 17 november 2013 om 10:14
quote:yasmijn schreef op zondag 17 november 2013 02:38 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="donniedarko in "Drugs"" class="messagelink">donniedarko schreef op 17 november 2013 @ 01:46</a>:</b>
[...]
Als ik rond de 50-70 euro voor een feestje betaal vind ik het zonde om er om 2 uur al vandoor te gaan </div></blockquote>
Dus dan maar aan de drugges. Dat klopt, heb je goed gelezen!
[...]
Als ik rond de 50-70 euro voor een feestje betaal vind ik het zonde om er om 2 uur al vandoor te gaan </div></blockquote>
Dus dan maar aan de drugges. Dat klopt, heb je goed gelezen!
zondag 17 november 2013 om 12:47
Gelukkig gebruikt mijn vriend niet en zijn we ons leven momenteel een andere wending aan het geven dan alleen nog maar feestjes dus ik heb wel de goede hoop dat ik er wel helemaal mee stop, 1 keertje met koninginnedag ofzo idd vind ik nog wel kunnen maar nu was het toch wel maandelijks soms en dat vind ik toch wel te ver gaan. Hadden jullie ook lichamelijke klachten verder?[/quote]
Ik ben ook gestopt toen ik een relatie kreeg. Mn vriend heeft er niks mee en je leven wordt ook anders. Lichamelijk helaas wel wat van gemerkt dat ik regelmatig gebruikte. Veel klachten merkte ik pas toen ik stopte. Mn hormonen waren rustiger,minder vergeetachtig,beter geheugen en geen sombere gevoelens meer. Ook had ik soms een week erna nog weleens een 'na space' als ik in t donker auto reed met de lichtjes enzo. Merkte toen ik hoe langer ik stopte dat dat allemaal over was. Zit gewoon beter in mn vel dan met die zooi. Helaas is mn gebit wel blijvend broser/slechter geworden door het enorme tandenknarsen en knauwen wat ik altijd deed.
Ik ben ook gestopt toen ik een relatie kreeg. Mn vriend heeft er niks mee en je leven wordt ook anders. Lichamelijk helaas wel wat van gemerkt dat ik regelmatig gebruikte. Veel klachten merkte ik pas toen ik stopte. Mn hormonen waren rustiger,minder vergeetachtig,beter geheugen en geen sombere gevoelens meer. Ook had ik soms een week erna nog weleens een 'na space' als ik in t donker auto reed met de lichtjes enzo. Merkte toen ik hoe langer ik stopte dat dat allemaal over was. Zit gewoon beter in mn vel dan met die zooi. Helaas is mn gebit wel blijvend broser/slechter geworden door het enorme tandenknarsen en knauwen wat ik altijd deed.