HolograFX Ervaringen ?
woensdag 20 november 2013 om 10:12
Op de reclame ziet het er leuk uit, en ik zie dat Snoezekinds verjaardagsgeld staat te springen om het te kopen. Hologrammen maken.
Het moet blijkbaar via je smartphone of tablet gespeeld worden, ik ben nu de app aan het installeren om een indruk te krijgen.
Is het écht leuk, of wordt er twee keer mee gespeeld om vervolgens te verstoffen ?
Kun je het 'stand-alone' gebruiken of moet de tablet er altiijd bij ?
Alle ervaringen zijn welkom.
Het moet blijkbaar via je smartphone of tablet gespeeld worden, ik ben nu de app aan het installeren om een indruk te krijgen.
Is het écht leuk, of wordt er twee keer mee gespeeld om vervolgens te verstoffen ?
Kun je het 'stand-alone' gebruiken of moet de tablet er altiijd bij ?
Alle ervaringen zijn welkom.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
dinsdag 10 december 2013 om 14:31
Mijn zoontje wilde het ook heel graag hebben en hij heeft holografx voor sinterklaas gekregen. Hij speelt er nu al dagen mee, hij vind het echt heel gaaf, super leuk om hem zo lekker te zien spelen!
Een tablet past er trouwens niet in, die houder die erbij zit is alleen geschikt voor een telefoon. Ik heb een Samsung S4, daar gaat het prima mee en er is nog wel ruimte over voor een wat grotere telefoon.
Een tablet past er trouwens niet in, die houder die erbij zit is alleen geschikt voor een telefoon. Ik heb een Samsung S4, daar gaat het prima mee en er is nog wel ruimte over voor een wat grotere telefoon.