Boos.

21-11-2013 20:31 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet waar ik dit moest neerzetten, dus hier maar.

Als je boodschappen gaat doen wees dan bereid om te betalen en ga niet de hele tijd naar het schermpje kijken en dan zeggen "IK HEB MEEGEKEKEN, HOEF GEEN BONNETJE". Terwijl er een hele volle band staat zodat ik de volgende klant niet kan helpen.

Dankjewel.

PS: Als je gelijk inpakt en je portemonnee klaar hebt om te betalen, Dankjewel namens de kassamederwerk(st)er.
Dat heb ik echt nog nooit iemand zien doen.
Gelukkig doe ik bij jou geen boodschappen, chagrijn.
Ik zit niet achter een kassa maar ik vind dit net zo ergerlijk als jij. Sommige mensen denken dat ze alleen op de wereld zijn.
verba volant, scripta manent.
Als jij mij dan niet tutoyeert en het melkpak op het brood of de chips mikt met een zuur smoelwerk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tja, dan moet je even 30 seconden wachten, wat een ramp.
Hoezo zijn ze niet bereid om te betalen?
Nou ik vind het wel grappig eigenlijk. De klant heeft meegekeken en gezien dat het klopte en hoefde dus geen bonnetje.

Ik wil wel altijd een bonnetje, maar kijk dan ook niet mee op het schermpje.
Als ik achteraf tegen je kom zeiken dat je een bedrag fout hebt aangeslagen kun je ook niet met je volgende klant verder, helder licht.

Niet doorgeleerd en nu balen dat je je hele leven achter de kassa zit, zeker?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
IK HOOP NIET DAT JE ACHTER DE KASSA VAN 'MIJN' SUPERMARKT ZIT WANT DAN GA IK HET JUIST DOEN!

GEWOON OMDAT JIJ HET BENT!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Fijn, een kassa-spui-topic!

Ik zou het ook heel erg prettig vinden als er ook altijd daadwerkelijk korting werd verrekend tijdens het scannen, zodat ik niet wederom naar de servicebalie hoef te lopen om mijn geld terug te krijgen, omdat ik pas op de bon zie dat het mis is gegaan. Of nog erger; thuis pas.

Daarnaast zou het fijn zijn als de kassadames niet met elkaar, de buurvrouw die een pak melk komt halen of met hun Blackberry aan het ouwehoeren zijn achter de kassa.

Hartelijk dank!
Schreeuwer.
Ik snap hem niet geloof ik
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Dickens schreef op 21 november 2013 @ 20:34:

Als jij mij dan niet tutoyeert en het melkpak op het brood of de chips mikt met een zuur smoelwerk.Ik erger me ook aan zure gezichten van kassamedewerkers en hoe sommigen haast gooien met de boodschappen (ook de breekbare spullen). Zooo irritant als mijn bananen meteen bruin zijn daardoor,
Zo, goedenavond. Lekker humeurtje. Cheer up!
quote:blijfgewoonbianca schreef op donderdag 21 november 2013 20:35 Als ik achteraf tegen je kom zeiken dat je een bedrag fout hebt aangeslagen kun je ook niet met je volgende klant verder, helder licht.

Niet doorgeleerd en nu balen dat je je hele leven achter de kassa zit, zeker? Pakt de popcorn! *grijns* :Imao:
quote:Nemesis. schreef op 21 november 2013 @ 20:35:

Ik zou het ook heel erg prettig vinden als er ook altijd daadwerkelijk korting werd verrekend tijdens het scannen, zodat ik niet wederom naar de servicebalie hoef te lopen om mijn geld terug te krijgen, omdat ik pas op de bon zie dat het mis is gegaan. Of nog erger; thuis pas.

Tip: kijk gewoon mee op het schermpje
quote:Nemesis. schreef op 21 november 2013 @ 20:35:

Daarnaast zou het fijn zijn als de kassadames niet met elkaar, de buurvrouw die een pak melk komt halen of met hun Blackberry aan het ouwehoeren zijn achter de kassa.

Hartelijk dank! En dit!
Hahahaha! Wat is dit nou weer..

Maar je hebt wel gelijk hoor, is ook irritant.
Sowieso doe ik altijd eigenlijk redelijk snel met inpakken zodat mensen achter me niet hoeven te wachten. Tot een keer de meneer achter mij zei 'doe maar rustig joh, ik heb de hele avond!'

En toen dacht ik... Ik ben ook gek ook om zo stressend als een idioot hier te staan inpakken. Van die ene minuut extra wordt niemand slechter.
quote:Enn schreef op 21 november 2013 @ 20:36:

Schreeuwer.
Als je netjes je school had afgemaakt had je je nu ook niet hoeven ergeren muts!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Anoniemdinges. Heb je soms niet meer zo'n lol aan je werk?
@LV: dat doe ik dus nu ook vaak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven