Boos.

21-11-2013 20:31 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet waar ik dit moest neerzetten, dus hier maar.

Als je boodschappen gaat doen wees dan bereid om te betalen en ga niet de hele tijd naar het schermpje kijken en dan zeggen "IK HEB MEEGEKEKEN, HOEF GEEN BONNETJE". Terwijl er een hele volle band staat zodat ik de volgende klant niet kan helpen.

Dankjewel.

PS: Als je gelijk inpakt en je portemonnee klaar hebt om te betalen, Dankjewel namens de kassamederwerk(st)er.
Ach ja. Ben jij altijd medewerker van de maand?
Ik kan de cassiere toch nooit bijhouden, dus ligt er nog een berg boodschappen op de band tegen de tijd dat ik betaal.

Daarom is die band in tweeën gedeeld toch.
En inderdaad, ik leg de boodschappen neer op 'zwaarte' en breekbaarheid. Dus aardappelen onderin en eieren/chips bovenin. Erg fijn als de kassamiep dan alles op een hoop flikkert.
quote:Istar_ schreef op donderdag 21 november 2013 20:40 Ik kan de cassiere toch nooit bijhouden, dus ligt er nog een berg boodschappen op de band tegen de tijd dat ik betaal.

Daarom is die band in tweeën gedeeld toch. Bij grotere winkels wel, ik ken winkels: bijvoorbeeld de AM (voor de kenners onder ons ) hebben maar een band, enorm frustrerend want je moet als een gek gaan inpakken.
quote:ranny1989 schreef op 21 november 2013 @ 20:42:

[...]

Bij grotere winkels wel, ik ken winkels: bijvoorbeeld de AM (voor de kenners onder ons ) hebben maar een band, enorm frustrerend want je moet als een gek gaan inpakken.De wat?
Ik ga echt niet haasten bij de kassa. Waarom?
Istar: Agrimarkt, beetje zelfde idee qua jaaa als Aldi.
quote:Frizz schreef op 21 november 2013 @ 20:43:

Ik ga echt niet haasten bij de kassa. Waarom?Ik dus ook echt niet. Tenzij ik zelf haast heb
Jaaa is kassa*
quote:ranny1989 schreef op 21 november 2013 @ 20:44:

Istar: Agrimarkt, beetje zelfde idee qua jaaa als Aldi.Echt nog nooit van gehoord.
Maar Miep. Jij krijgt toch wel betaalt tot je klaar bent: waar maak je je druk om?
Ik zal wel dom zijn maar ik snap er geen reet van. Bereid te betalen. Ik neem aan dat iedereen bereid is te betalen anders kom je niet bij de kassa.

Of bedoel je dat het vervelend vind dat ik nog niet alles heb ingepakt? Ik kan de kassa dame toch niet bij houden,

En ja ik kijk mee want vaak wordt de korting vergeten. Bovendien bepaal ik dat wel ff lekkere zelf.

Mijn tip voor jou: Ga lekker ander werk zoeken. Chagrijnige trut.
Zit volgens mij ook niet overal, Brabant en zuid Holland dacht ik, misschien nog Zeeland.
Dus, als ik het goed begrijp:

De klant kijkt mee en pakt ondertussen niet in (wat jij dus liever wel hebt) en pas na het afrekenen gaat men inpakken en zegt men 'ik hoef geen bonnetje' .

Ja dat kan allemaal wel wat sneller voor de volgende klant. Maar goed, we zijn niet allemaal gelijk he. Anders even met je baas overleggen of de huisregels gewijzigd kunnen worden.

Maar weet je (en dat is natuurlijk veel belangrijker) waar ik altijd zo van baal; Dat mijn boodschappen worden geplet omdat de lopende band maar blijft draaien. GRRRRRR
Schelden lijkt me nou weer niet nodig.
Mensen mogen toch controleren waarvoor ze betalen. Chill, waar maak je je druk om. Er zijn ergere dingen in de wereld om je druk over te maken.
Misschien krijgt deze kassamiep betaalt voor het aantal klanten die ze afwerkt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca, 12 seconden geleden

Misschien krijgt deze kassamiep betaalt voor het aantal klanten die ze afwerkt.Och natuurlijk. Vandaar dat 'bereid zijn om te betalen'.
quote:Frizz schreef op 21 november 2013 @ 20:47:

Schelden lijkt me nou weer niet nodig.Door te schelden kan je wel langer pijn verdragen.
Oproep:

Iedereen zelfscannen. Komen we vanzelf van die mopperende en zuchtende kassameisjes af
Wie wind zaait zal storm oogsten
Als ze achter de kassa met zo langzaam is als met hier reageren...
Zelfscannen begin ik niet aan. Er is al zoveel dat ik zelf moet doen.
IK DOE PAS IETS, ALS HET ME NETJES GEVRAAGD WORDT...
Misschien moeten wij dit toch wat serieuzer nemen, het staat onder "psyche".
quote:zomerfreak schreef op 21 november 2013 @ 20:37:

Maar je hebt wel gelijk hoor, is ook irritant.

Ja???

IK heb namelijk GEEN idee waar ze het over heeft
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven