Boos.

21-11-2013 20:31 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet waar ik dit moest neerzetten, dus hier maar.

Als je boodschappen gaat doen wees dan bereid om te betalen en ga niet de hele tijd naar het schermpje kijken en dan zeggen "IK HEB MEEGEKEKEN, HOEF GEEN BONNETJE". Terwijl er een hele volle band staat zodat ik de volgende klant niet kan helpen.

Dankjewel.

PS: Als je gelijk inpakt en je portemonnee klaar hebt om te betalen, Dankjewel namens de kassamederwerk(st)er.
Mag ik ook even klagen over een kassiere? Van de week zegt een klant dat hij een van de kattenblikjes niet wil dus maar 1 wilde afrekenen. Wil hij met pin betalen had ze er toch 2 aangeslagen.

Moest er weer iemand komen om het terug te boeken.

Ik had maar 1 boodschapje dus ik wurm mij weer door de rij heen om ergens anders in de rij te gaan staan. Was die kassiere heerlijk uitgebreid aan het kletsen met een klant. Overal stonden lange rijen. Ik heb netjes mijn mond gehouden maar ik was bijna geneigd om te vragen of ze hun gekeuvel na sluitingstijd wilde voorzetten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mijn grootste ergernis tijdens boodschappen: dat de kassiere de zak aardappelen op de verse croissantjes mikt. Ik hoef geen geplette croissantjes.

Enniewee: een dergelijk verzoek mag je altijd doen. Ga ik wel kijken of ik me eraan hou.

En wederkerigheid he: STOP DIE BAND nou toch es!
Waarschijnlijk heeft ze dit bericht ook achter de kassa getypt.
quote:Frizz schreef op 21 november 2013 @ 20:50:

Zelfscannen begin ik niet aan. Er is al zoveel dat ik zelf moet doen.Is echt ideaal. Ik mik alles gelijk in mijn tas en hoef niet eerst op de band en dan weer in mijn tas te doen.
quote:Franka76 schreef op 21 november 2013 @ 20:49:

Oproep:

Iedereen zelfscannen. Komen we vanzelf van die mopperende en zuchtende kassameisjes afNiet alle supermarkten hebben die al. Kom ik bij een supermarkt gebruik ik die ook altijd. Nooit in een rij hoeven staan. Alleen even wachten als er incidenteel een check is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mijn irritatie:

Als de klant voor je niet doorloopt en op 10 cm van de pin zijn boodschappen op z'n gemakje gaat in pakken. Dan kan ik niet bij mijn boodschappen en sommige kassadames gebruiken ook die 'splitser' niet en dan komt alles ook nog eens bij die ander erbij.

Snappen jullie het nog?

En jij maar wachten tot diegene voor je eens doorloopt!!

En diegene voor je hoor ook een laatje tussen de boodschappen te leggen

Hoogtijd voor supermarkt etiketten.
Nou, al moet iemand achter me eens 10 seconden wachten dan moet dat maar. In vergelijking met het buitenland vind ik in Nederland de mensen meestal buitenproportioneel gehaast aan de kassa's.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ha ha, Isstar kijk jij ook Mythbusters....?
Whahaha! Misschien moet deze kassamiep dan lekker ander werk gaan zoeken. Ik doe het inpakken, het schermpje uitgebreid bekijken en het betalen lekker op m'n eigen tempo. Het liefst nog met zoveel mogelijk kleingeld en dan elk muntje stuk voor stuk uittellen had ik laatst met een oud vrouwtje voor mij, vind het eerder schattig, dan dat ik me eraan irriteer.

Er zijn wel belangrijkere dingen om me druk om te maken dan de wens van zo'n chagrijnige kassamiep.

P.S. Als ze per klant betaald krijgt, weet ik nog wel een ander en beter betaald baantje voor d'r
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Ik ben geloof ik de enige die alleen maar prettige kassamedewerkers tegenkomt. En bij mijn reguliere supermarkt gebruik ik de zelfscan.

Als iemand achter de kassa met een enorm chagrijnig ponem zit, vraag ik of het erg tegenzit vandaag. Vaak is dat zo.

Ik pak altijd wel gelijk in, terwijl ik ook op het schermpje kijk. Eén minuut moeten wachten lijkt niet veel, maar op een drukke dag loopt dat aardig op.
quote:time2change schreef op 21 november 2013 @ 20:57:

Ha ha, Isstar kijk jij ook Mythbusters....?

Ja Met de oudste. Die de volgende dag een wrat weg moest laten branden en ik zag zijn blik en ik dacht alleen maar "Please niet doen. Please niet doen."

We stonden buiten: eigenlijk wilde ik schelden mam, maar heb me ingehouden.

Gelukkig maar
Er zijn mensen die alles laten staan om eerst het bonnetje te controleren, dan gaan ze eindelijk inpakken. Je kunt die bon ook controleren bij de paktafel, daar sta je minder mensen in de weg.
verba volant, scripta manent.
.
quote:Franka76 schreef op 21 november 2013 @ 20:49:

Oproep:

Iedereen zelfscannen. Komen we vanzelf van die mopperende en zuchtende kassameisjes afJa fijn zelfscannen. Maar dan moeten die betaalpalen wel je pasje accepteren en dat doen ze bij de AH hier met mijn pasje 9 van de 10 keer niet. Zo frustrerend, want mijn pas doet het overal gewoon. En dan het personeel van AH maar volhouden dat het aan mijn pasje ligt. DAAR WORD IK DUS BOOS VAN
anoniem_157295 wijzigde dit bericht op 21-11-2013 21:19
Reden: tiepfoutje
% gewijzigd
Gewoon een splitsband en nergens last van.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik moest de OP n paar keer lezen voor ik het begreep.

Kennelijk werkt TO in n supermarkt waar niet zon plankje is om de band in tweeën te delen. Anders hoeft de volgende klant niet te wachten terwijl jij je boodschappen inpakt.

Je kan je zo druk maken als je wil TO, maar dat helpt toch niet. Relax, er komt vanzelf een einde aan je werkdag.
Nou, das een makkelijke, als iedereen nu massaal met de zelfscanner boodschappen doet, dan worden al die chagarijnige kassadames ontslagen en is het hele probleem opgelost. Echt, voor mij is dit wel een van de redenen om voortaan lekker zelf voor caissiere te spelen hoor. En het gaat ook nog eens veel en veel sneller!
Jij vent ook zo'n sneuert die van die 'ergernissen van kassamedewerkers'-plaatjes op haar FB gaat zetten? Ik heb een paar weken geleden iemand uit mijn vriendenlijst gegooid, was die plaatjes over die vre-se-lijk-e klanten en die ubercorrecte kassamedewerkers zat.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik rekende laatst af bij de kassa en toen zei het lieve kind: weet je dat cola light heel slecht voor je is?

Haha!
quote:NummerZoveel schreef op 21 november 2013 @ 20:50:

IK DOE PAS IETS, ALS HET ME NETJES GEVRAAGD WORDT...Oh begin jij nu ook al?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Trouwens, hier tref ik meestal gewoon aardige kassières. Laatst nog een meisje dat zich uitgebreid ergens voor verontschuldigde, ze vertelde dat het een lange dag was geweest.

Ik zit zo eens even te denken, volgens mij is de leidinggevende wat strenger geworden, vroeger werd er nog weleens teveel met elkaar gekletst of niet gegroet maar dat is niet meer zo.

En de Lidl is ook leuk, bij de mijne hebben ze meestal mannen achter de kassa. Een Marokkaanse jongen met een slotjesbeugel, eens lekker wat anders.
quote:goldmember schreef op 21 november 2013 @ 21:45:

Ik rekende laatst af bij de kassa en toen zei het lieve kind: weet je dat cola light heel slecht voor je is?

Haha!Wat lief!
Bij onze Hoogvliet supermarkt hebben ze een zelfscan kassa! Dus niet zo'n apparaat waar je de winkel mee doorloopt, maar echt een kassa waar je zelf mag scannen en je spullen op de band mag zetten. Ik ben er hopeloos verliefd op. Een speel kassa voor grote mensen, zo leuk! Eindelijk ben ik dan een kassa meisje :-)

En TO, ik snap echt niet waarom je je zo druk maakt. Kom op joh, dan wacht je toch even. Heb je mooi een minuutje pauze.
Ik vind het veel irritanter dat mensen als de kassiere klaar is eerst hun boodschappen gaan inpakken en dan pas betalen.

En ik maar wachten
quote:vivajaline schreef op 21 november 2013 @ 22:02:

Ik vind het veel irritanter dat mensen als de kassiere klaar is eerst hun boodschappen gaan inpakken en dan pas betalen.

En ik maar wachtenMeid wat vreselijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven