Printer voor MacBook Pro?

22-11-2013 18:05 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het schijnt dat mijn Dell 1100 niet compatible is met mijn laptop, wat is een fijne, eenvoudige printer voor de Macbook Pro? Ik wil alleen maar zwart wit printen.
Iedere cloudprinter kan daar toch op? Wij hebben laatst een van HP gekocht voor 50 euro bij de Trekpleister
Ik zou eens Googlen op dell 1100 driver mac - grote kans dat er wel ergens een driver te downloaden is waarmee het wel kan. Of stel je vraag op onemorething, daar weten ze meestal ook wel waar je de juiste drivers kunt vinden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
.
quote:oddjobx schreef op 22 november 2013 @ 20:32:

http://www.linuxprinting.org/macosx/samsung-gdi/

Beide drivers installeren.

Dan je printer er op, als Samsung ML-1210.Goede tip. Maar ik zie zo snel niet welke link ze dan moet aanklikken?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
.
.
quote:oddjobx schreef op 22 november 2013 @ 21:05:

1-Samsung-gdi

2-foomatic

Beide dus.

Dan gewoon setup van de printer als een Samsung 1210Het gekke is dat ik, als ik op jouw link klik, automatisch wordt doorgeleid naar http://www.linuxfoundatio ... e/workgroups/openprinting en daar staan heel onoverzichtelijk nogal veel linkjes. Maar waarschijnlijk moet ze dan doorklikken naar MacOSX (de eerste link).

Oh ja, ik zie het al, daar staan links naar Samsung-gdi en foomatic. Handig!

TO, laat je weten of het gelukt is?
Nee is niet gelukt…ik heb dus de drivers geinstalleerd, maar hij pakt de printer niet, de printer reageert dus niet, wat kan ik nu nog doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven