verliefd op psychiater......
vrijdag 22 november 2013 om 23:34
Ik ben vanwege een burnout onder behandeling van een psychiater. Ik vind dit een buitengewoon aantrekkelijke man. En dat is het niet alleen.... Naar mijn mening is hij meer dan professioneel complimenteus. Hij kan me zonder iets te zeggen heel indringend aankijken, dat ik me echt in moet houden zeg maar
Zoals ik het ervaar dringt hij aan op contact aangezien hij bijvoorbeeld altijd erg benadrukt dat ik hem tussen de afspraken door altijd mag bellen. Toen ik dit deze week gedaan heb daadwerkelijk (ik had twee dagen daarvoor een sessie met hem gehad maar hield het niet langer zo verlangde ik naar hem!) met een smoesje gaf hij aan dat hij erg veel genegenheid voor mij voelt. Ook rekte hij het gesprek door, toen we het gesprek eigenlijk al hadden afgerond, toch nog over iets nieuws te beginnen.
Ik ben zo verliefd en kan alleen nog maar aan hem denken.....
Wat nu?????????
Zoals ik het ervaar dringt hij aan op contact aangezien hij bijvoorbeeld altijd erg benadrukt dat ik hem tussen de afspraken door altijd mag bellen. Toen ik dit deze week gedaan heb daadwerkelijk (ik had twee dagen daarvoor een sessie met hem gehad maar hield het niet langer zo verlangde ik naar hem!) met een smoesje gaf hij aan dat hij erg veel genegenheid voor mij voelt. Ook rekte hij het gesprek door, toen we het gesprek eigenlijk al hadden afgerond, toch nog over iets nieuws te beginnen.
Ik ben zo verliefd en kan alleen nog maar aan hem denken.....
Wat nu?????????
vrijdag 22 november 2013 om 23:37
vrijdag 22 november 2013 om 23:40
Wat nu? Nou, gewoon. De eerstvolgende keer dat je een sessie met hem hebt dan breng je dit ter sprake. Als je bang bent dat je niet weet hoe je het onder woorden moet brengen, dan print je gewoon de tekst die je hier in de openingstekst hebt gezet en laat je hem die lezen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 22 november 2013 om 23:46
quote:79meske schreef op 22 november 2013 @ 23:44:
Hoezo mijn eigen interpretaties? Dat hij veel genegenheid voelt is geen interpretatie, dat is een feit! Dat hij het gesprek rekte ook!
Ik wil geen ander...
Dan blijf je toch lekker je behandeling ondermijnen?
Heeft hij letterlijk tegen je gezegd dat hij veel genegenheid voor je voelt? En heeft hij letterlijk gezegd dat hij expres het gesprek rekt, zodat hij met je aan de telefoon kan blijven?
En een psychiater voor een burn out? Wat een heftig geschut.
Hoezo mijn eigen interpretaties? Dat hij veel genegenheid voelt is geen interpretatie, dat is een feit! Dat hij het gesprek rekte ook!
Ik wil geen ander...
Dan blijf je toch lekker je behandeling ondermijnen?
Heeft hij letterlijk tegen je gezegd dat hij veel genegenheid voor je voelt? En heeft hij letterlijk gezegd dat hij expres het gesprek rekt, zodat hij met je aan de telefoon kan blijven?
En een psychiater voor een burn out? Wat een heftig geschut.
vrijdag 22 november 2013 om 23:47
quote:79meske schreef op 22 november 2013 @ 23:44:
Hoezo mijn eigen interpretaties? Dat hij zegt veel genegenheid te voelen is geen interpretatie, dat is een feit! Dat hij het gesprek rekte ook!
Ik wil geen ander...Wat let je om het gewoon ter sprake te brengen?
Hoezo mijn eigen interpretaties? Dat hij zegt veel genegenheid te voelen is geen interpretatie, dat is een feit! Dat hij het gesprek rekte ook!
Ik wil geen ander...Wat let je om het gewoon ter sprake te brengen?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 22 november 2013 om 23:50
vrijdag 22 november 2013 om 23:53
@sarah00 dit beheerst mijn hele leven op dit moment! Ik had gehoopt op een soort van advies wat verstandig... Wel of niet bespreken. En vooral of het aan mij ligt dat ik dit verder vind gaan dan professioneel gedrag.... Ik vond het erg bijzonder dat hij dat zei van genegenheid en denk daarom dat hij mijn gevoelens beantwoordt.
vrijdag 22 november 2013 om 23:54
quote:79meske schreef op 22 november 2013 @ 23:53:
@sarah00 dit beheerst mijn hele leven op dit moment! Ik had gehoopt op een soort van advies wat verstandig... Wel of niet bespreken. En vooral of het aan mij ligt dat ik dit verder vind gaan dan professioneel gedrag.... Ik vond het erg bijzonder dat hij dat zei van genegenheid en denk daarom dat hij mijn gevoelens beantwoordt.En daar heb je je antwoord op je vraag waarom het je behandeling ondermijnt.
@sarah00 dit beheerst mijn hele leven op dit moment! Ik had gehoopt op een soort van advies wat verstandig... Wel of niet bespreken. En vooral of het aan mij ligt dat ik dit verder vind gaan dan professioneel gedrag.... Ik vond het erg bijzonder dat hij dat zei van genegenheid en denk daarom dat hij mijn gevoelens beantwoordt.En daar heb je je antwoord op je vraag waarom het je behandeling ondermijnt.
vrijdag 22 november 2013 om 23:54
quote:79meske schreef op 22 november 2013 @ 23:53:
@sarah00 dit beheerst mijn hele leven op dit moment! Ik had gehoopt op een soort van advies wat verstandig... Wel of niet bespreken. En vooral of het aan mij ligt dat ik dit verder vind gaan dan professioneel gedrag.... Ik vond het erg bijzonder dat hij dat zei van genegenheid en denk daarom dat hij mijn gevoelens beantwoordt.Wel bespreken natuurlijk.
@sarah00 dit beheerst mijn hele leven op dit moment! Ik had gehoopt op een soort van advies wat verstandig... Wel of niet bespreken. En vooral of het aan mij ligt dat ik dit verder vind gaan dan professioneel gedrag.... Ik vond het erg bijzonder dat hij dat zei van genegenheid en denk daarom dat hij mijn gevoelens beantwoordt.Wel bespreken natuurlijk.
vrijdag 22 november 2013 om 23:58